Пропуск у кафе. НАКАЗУЮ: 1 ЗАБОРОНЯЮ:2 Всім у цей день добре трудитись, в разі потреби на жарт не скупитись. Задарма нерви собі ви не псуйте,а головне - не комплексуйте!Сумувати, осторонь тихо в куточку стояти,Душею старіти, хворіти, мовчати,Участі в нашому засіданні не брати. Вас попрошу не турбуватися,У нашому кафе неодмінно зостатися. Тепер вже останнє слово моє,Бо в мене бажання для вас головне. Хай красною буде учительська доля,Щоб добре всім вам працювалося в школі. А для того, щоб ми отримали заряд енергії на весь час нашого засідання ,щоб вас ніхто не «зглазив» пропоную прийняти від нас подарунок – ПІДКОВУ НА ЩАСТЯ
1. Зворотній зв'язок важливий. Проведіть невиличке опитування, запитайте:як учням зручно відповідати (усно чи письмово);як вони себе почувають, коли виходять до дошки;який формат контролю знань був би для них цікавим (звичайна контрольна, тестові завдання, проєктна робота тощо);чи завжди, на їхню думку, вони отримують справделиві оцінки;які, на думку учнів, вони мають сильні та слабкі сторони;які б теми вони хотіли вивчити глибше.
2. Без упереджень. Поставте собі наступні запитання: Чи виділяю я когось із класу? Чи вважаю я деяких учнів більш здібними/розумними, ніж інші?Чи не буває такого, що ще на початку вивчення нової теми я думаю, що ось цей учень точно не впорається?Чи буває так, що я даю завдання учням і думаю, що з ним може впоратися тільки один?Чи не буває, що дехто з учнів мене дратує? Чому так відбувається?Чи буває так, що я ставлю комусь гарну оцінку, хоча сьогодні цей учень працював не так уже і добре?Можливо, інколи я ігнорую інціативу деяких учнів?Можливо, я не враховую всі здібності особистості?