Новітні технології навчання породжують нові форми навчання та специфічний навчальний зміст. Останнє призводить до появи нових навчальних предметів, інтегрованих міждисциплінарних комп'ютерних курсів, нових підходів до організації навчання і самого процесу формування знань, умінь, дій учнів, нових засобів оцінювання ефективності навчання. З'явились підстави говорити про особливий вид навчання – ІКТ навчання.
Новітні технології навчання породжують нові форми навчання та специфічний навчальний зміст. Останнє призводить до появи нових навчальних предметів, інтегрованих міждисциплінарних комп'ютерних курсів, нових підходів до організації навчання і самого процесу формування знань, умінь, дій учнів, нових засобів оцінювання ефективності навчання. З’явились підстави говорити про особливий вид навчання – ІКТ навчання.
У листі МОН молоді та спорту №1/9-493 від 24.06.2011 року «Щодо організації навчання викладачів з використання інформаційно-комунікаційних технологій» сказано, що «кожен викладач … , незалежно від ступеня, типу, форми власності закладу та рівня своєї кваліфікації, повинен вміти орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства».
В ДНЗ «Бердичівське ВПУ» простежується високий рівень оволодіння педагогічною діяльністю; комплекс спеціальних знань, умінь і навичок, професійно важливих якостей особистості, що дають змогу педагогу ефективно організовувати навчально-пізнавальну діяльність тих,хто навчається, і здійснювати цілеспрямований педагогічний вплив і взаємодію.