Методичні аспекти впровадження ІКТ в навчально- виробничий процес ПТНЗ

Про матеріал

Новітні технології навчання породжують нові форми навчання та специфічний навчальний зміст. Останнє призводить до появи нових навчальних предметів, інтегрованих міждисциплінарних комп'ютерних курсів, нових підходів до організації навчання і самого процесу формування знань, умінь, дій учнів, нових засобів оцінювання ефективності навчання. З'явились підстави говорити про особливий вид навчання – ІКТ навчання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Міністерство освіти і науки України Підготувала методист ДНЗ «Бердичівське ВПУ» Зданевич Лариса Макарівна

Номер слайду 2

Новітні технології навчання породжують нові форми навчання та специфічний навчальний зміст. Останнє призводить до появи нових навчальних предметів, інтегрованих міждисциплінарних комп'ютерних курсів, нових підходів до організації навчання і самого процесу формування знань, умінь, дій учнів, нових засобів оцінювання ефективності навчання. З’явились підстави говорити про особливий вид навчання – ІКТ навчання.

Номер слайду 3

У листі МОН молоді та спорту №1/9-493 від 24.06.2011 року «Щодо організації навчання викладачів з використання інформаційно-комунікаційних технологій» сказано, що «кожен викладач … , незалежно від ступеня, типу, форми власності закладу та рівня своєї кваліфікації, повинен вміти орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства».

Номер слайду 4

Виходячи із цих завдань, питання формування готовності викладачів і майстрів в/н до впровадження у професійну діяльність засобів інформаційно-комунікаційних технологій є надзвичайно актуальним сьогодні.

Номер слайду 5

Педагогічна модель організації навчального процесу комплексного використання ІКТ в ДНЗ «Бердичівське ВПУ» будується на певних засадах:

Номер слайду 6

Навчання з використанням ІКТ істотно збільшує роль викладача. За допомогою різних тестів, консультацій педагог має визначати, якими знаннями має оволодіти учень ПТНЗ, які навчальні матеріали й посібники варто йому використати.

Номер слайду 7

Показник: мотиваційна спрямованість викладачів та майстрів в/н на діяльність по впровадженню ІКТ.

Номер слайду 8

Показник: глибина змістовного аспекту методичної роботи ДНЗ«Бердичівське ВПУ» щодо впровадження інформаційно-комунікативних технологій.

Номер слайду 9

Показник: системність організації роботи викладачів та майстрів в/н з використання ІКТ в процесі урочної та виробничої діяльності.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

При підготовці майбутніх кваліфікованих робітників у ДНЗ «Бердичівське ВПУ» найбільш ефективними є форми організації навчального процесу, коли застосовуються ІКТ, як засіб спільної продуктивної взаємодії в процесі розв’язання навчально-пізнавальних, виховних, розвивальних завдань.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виробничому процесі дає можливість:

Номер слайду 15

Викладачі – предметники, а також майстри в/н ДНЗ «Бердичівське ВПУ» надають перевагу впровадженню таких технологій:

Номер слайду 16

Електронні презентації дають можливість викладачам при мінімальній підготовці і незначних витратах часу підготувати наочність до уроку. Уроки, складені за допомогою PowerPoint видовищні і ефективні в роботі над інформацією.

Номер слайду 17

Викладачі та майстри в/н для створення презентацій використовують наступні програми:

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Серед навчальних презентацій в залежності від цілей її застосування в училищі виділяють:

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Яр, лісостепова зона України Будова яру вершина гирло схили дно схили дно брівка брівка конус виносу Яри знищують родючі землі, заважають будівництву. З ними ведуть активну боротьбу: насаджують дерева, засипають тощо.

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Учасники проекту поділили між собою роботу за такими напрямками: Хлопців зацікавила військова історія Візантії Дівчат – повсякденне життя, зокрема роль та місце жінки в імперії.

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

http://class-fizika. narod.ru/astr.htm http://blog-sovgira. blogspot.com/p/ blog-page_23.html http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/ Віртуальна екскурсія "Магія фізики" Віртуальна екскурсія: "Подорож у космос"

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Викладачі професійно-теоретичної підготовки і майстри виробничого навчання створюють свої інтернет сайти та групи в соціальній мережі, де в процесі навчальної діяльності активно працюють з учнями, розміщують свої напрацювання, діляться досвідом, тощо.

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Також розробляють сайти методичних комісій, де розміщують свої напрацювання, проводять опитування, працюють в online-режимі з учнями, діляться досвідом, тощо.

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Номер слайду 50

З метою обміну досвідом та використання коуч-технологій викладачі та майстри в/н активно використовують Skype.

Номер слайду 51

Члени методичної комісії природничо-математичного циклу беруть активну участь у вебінарах.

Номер слайду 52

Викладач хімії Чепіль О.О. та викладач фізики, астрономії Осипчук О.В. взяли участь у всеукраїнському педагогічному інтерактивному марафоні : «Суспільний діалог: актуальні питання освіти» за підтримки та участі інституту НАПН України.

Номер слайду 53

Також викладачі та майстри в/н створюють та записують власні вебінари та відеоуроки використовуючи програму Camtasia Studio v8.0.4.1060 та WizIq

Номер слайду 54

Протягом навчального року члени методичної комісії разом з учнями беруть участь в міжнародному дистанційному конкурсі, де займають призові місця з фізики, хімії, математики а також отримали сертифікат участі з біології

Номер слайду 55

В ДНЗ «Бердичівське ВПУ» простежується високий рівень оволодіння педагогічною діяльністю; комплекс спеціальних знань, умінь і навичок, професійно важливих якостей особистості, що дають змогу педагогу ефективно організовувати навчально-пізнавальну діяльність тих,хто навчається, і здійснювати цілеспрямований педагогічний вплив і взаємодію.

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
25 липня 2018
Переглядів
1441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку