Методичні матеріали до занять "Електромагнітна взаємодія. Електричне поле. Закон Кулона"

Про матеріал
Методична карта заняття "Електромагнітна взаємодія. Електричне поле. Закон Кулона" містить опис елементів заняття, питаннь, форм, методів навчання і засобів забезпечення заняття.
Перегляд файлу

ПЛАН ЗАНЯТТЯ

Дисципліна      Фізика        Група               Дата   _________

 

Тема заняття     Тема. Електродинаміка

      Основні поняття електродинаміки. Закон збереження електричного заряду. Закон Кулона. Електричне поле, його характеристики.

Мета заняття   навчальна  формувати знання студентів про електричний заряд та його властивості, електричне поле як особливий вид матерії та його характеристики – напруженість і потенціал; формувати науковий світогляд та науково-природничу картину світу;

розвивальна  розвивати логічне та критичне мислення, вміння самостійно працювати з різними джерелами інформації;

виховна виховувати уважність, зацікавленість у матеріалі, що вивчається; прагнення до самовдосконалення.

Обладнання  мультимедійний проектор, ноутбук, екран, електронний супровід заняття (презентація PowerPoint), електрофорна машина, електрометр, електроскоп, паперові султани, модель розбірного конденсатора, ебонітова і скляна палички, шерсть, шовк або папір; роздатковий матеріал – картки само оцінювання.

 

Форма проведення заняття – урок формування компетентностей.

 

 

ЗМІСТ І ХІД ЗАНЯТТЯ

 

№ елементу Тривалість

Елемент заняття, питання, форми, методи навчання і засоби забезпечення заняття

Примітки

14 хв

1.Мотиваційний етап

 

1. 2 хв.

Забезпечення емоційної готовності до заняття

Забезпечити належний стан проведення заняття, налаштувати, вмотивувати студентів на заняття. Привітання, перевірка санстану аудиторії, наявності студентів та їх готовності до проведення заняття.

Роздані картки самооцінювання

2. 11 хв.

Актуалізація суб’єктивного досвіду.

Актуалізація опорних знань

Демонстрація досліду під музику «Вальс квітів». Асоціативний кущ

Метод мозкового штурму

3.

1 хв.

Повідомлення теми

Тема 4. Електродинаміка

Основні поняття електродинаміки. Закон збереження електрич-ного заряду. Закон Кулона. Електричне поле, його характеристики.

 

8 хв

2. Етап цілевизначення і планування

 

4.

3 хв.

Визначення мети заняття

Мета: поглибити знання про електричний заряд, його властивості, електричне поле та його характеристики.

Оголошення плану заняття

  1. Електромагнітне поле, його прояви у неживій і живій природі.
  2. Закон збереження електричного заряду, прояви його у фізичних і хімічних процесах.
  3. Електричне поле, його характеристики.
  4. Закон Кулона.

Передбачення очікуваних результатів

Вміти формулювати закон збереження електричного заряду, закон Кулона, записувати формули, розв’язувати задачі на визначення характеристик електричного поля

Формування ключової компетентності – «уміння вчитися»

(організаційно-діяльнісні вміння)

5.

5 хв.

Актуалізація теми.

Мотивація  навчальної діяльності студентів.

Електромагнітні вища в житті сучасної людини. Електричні поля природного походження. Електрична активність живого організму

 

46 хв

3. Етап опрацювання навчального матеріалу

 (Цілереалізація)

 

6.

26 хв.

Сприйняття й первинне усвідомлення навчального матеріалу,                                      осмислення зв'язків і співвідношень в об'єктах вивчення

  1.              Електромагнітне поле, його прояви у неживій і живій природі. (стр 87-88)
  2.              Закон збереження електричного заряду, прояви його у фізичних і хімічних процесах. (§33, §35.)
  3.              Електричне поле, його характеристики. (§36, §37. Впр 5 –№3, §40. Вправа 6 –№2.)
  4.              Закон Кулона. (§44, Вправа 8 –№2.)

Пояснення, демонстрація досліду.

Робота з текстом стр 87-88

1 ряд – 1,2 абзац,

2 ряд – 3-5 абзац,

3 ряд – 6-8 абзац

7. 15 хв.

Застосування набутих знань. (розв’язування якісних та кількісних задач)

 

8. 3 хв.

Узагальнення і систематизація знань. (Бесіда)

 

9. 2 хв.

Повідомлення домашнього завдання.

Є.В. Коршак "Фізика 10 кл" §33, §35, §44; §46 – виписати означення і формули.

Вправа 4 – №1 і №3. Вправа 5 –№2. Вправа 6 –№3. Вправа 8 –№7.  Міні-проекти

 

12 хв

4.Рефлексивно-оцінюючий етап

 

10. 12 хв.

Підведення підсумку заняття. Заповнення картки само оцінювання. Кожен студент отримує оцінку – сумарну  кількість балів за карткою самооцінювання

Рефлексія.

 

 

Підпис викладача   _____________________  Лукерченко Т. П.

doc
Додано
26 травня 2021
Переглядів
349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку