траєкторія розвитку вчителя фізики

Про матеріал
Траєкторія розвитку вчителя допоможе спланувати роботу по самоосвіті вчителя за сучасними вимогами
Перегляд файлу

Індивідуальна освітня траєкторія професійного розвитку

вчителя фізики та природознавства  Тичківської Т. М.

На 2020 – 2021 навчальний рік

п/п

Зміст

Термін

Форма

опрацювання

Відмітка про виконання

Примітка

Теоретичний розділ

1.

 

 

2.

 

3.

 

 

 

4.

 

5.

 Працювати над проблемою: «Формування та розвиток компетентностей педагогів, здобувачів освіти, керівників закладів ЗСО»

Опрацювання питання: « Сучасні тенденції теорії та методики навчання фізики.»

Робота над проблемою:  «Технологія проблемного навчання як засіб активної навчально – пізнавальної діяльності учнів з використанням STEM - освіти»

Діяльність шкільного та районного методичних об’єднань: завдання, форми, методи роботи…

Моніторинг навчальних досягнень учнів: мета, форми його здійснення, аналіз результатів.

Вересень 2020 року

 

 

Жовтень 2021 р.

 

 

2020-2021 н.р.

 

 

Серпень-Вересень 2020 р.

 

 

 

Опрацювання методичної і навчальної літератури

 

 

Методичний розділ

1.

 

2.

 

 

3.

 

4.

 

5.

 

6.

Опрацювання матеріалу, що стосується освітніх інноваційних технологій.

Опрацювання методичних матеріалів щодо розвитку творчих здібностей та ініціативи учнів під час навчального процесу.

Опрацювання методичного матеріалу щодо впровадження новітніх освітніх технологій.

Робота над питанням: Викладання фізики у 9 класах за новою 12-річною освітою.

Опрацювання матеріалу з теми: «Формування громадянської компетентності здобувачів освіти».

Підвищення кваліфікації

 

 

 

Протягом 2020-2021 н.р.

 

 

 

 

Проходження курсів, вебінарів…

 

 

 

 

 

 

 

 

Психологічний розділ

1.

2.

3.

4.

 Соціологічний аналіз уроку.

Психологічний аналіз уроку.

 Формування  мотивації навчальної діяльності учнів
Орієнтовна схема для спостереження та аналізу позакласного заходу
 

 

 

Протягом

 

року

 

 

 

 

Опрацюванн методичної літератури

 

 

Дидактичний розділ

1.

Реалізація дидактичних принципів у навчанні природничо-наукових дисциплін.

Протягом

року

Опрацювання методичної літератури

 

 

Практичний розділ

1.

 

2.

 

 

3.

 

4.

5.

7.

 

8.

 

 

9

10.

11.

 

 

12.

 

 

13.

Створення роздаткового матеріалу для перевірки знань учнів з природознавства.

Підбір та систематизація матеріалу з теми: «Розвиток творчих здібностей та ініціативи учнів під час вивчення фізики.

Складання планів конспектів уроків з використанням інформаційно-комп’ютерних технологій.

Проведення тижня фізики

Проведення відкритих уроків.

Систематизація роздаткового матеріалу з урахуванням 12-річної освіти для 7-8-9  класів.

Систематизація стендового матеріалу в кабінеті фізики з урахуванням змін в методиці викладання і змін в програмі.

Оформлення документації.

Виступи на пед.нарадах, засіданнях МО.

Підготовка здобувачів освіти до шкільного, районного та обласного етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики

Залучення здобувачів освіти  до написання дослідницьких робіт МАН

Підготовка власних розробок до друку

 

 

 

Протягом року

 

 

 

 

 

 

 

На 2021 – 2022 навчальний рік

п/п

Зміст

Термін

Форма

опрацювання

Відмітка про виконання

Примітка

Теоретичний розділ

1.

 

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

 

 

Працювати над проблемою: «Формування та розвиток компетентностей педагогів, здобувачів освіти, керівників закладів ЗСО»

Робота над проблемою:  «Технологія проблемного навчання як засіб активної навчально – пізнавальної діяльності учнів з використанням STEM - освіти»

Діяльність шкільних методичних об’єднань: завдання, форми, методи роботи…

Моніторинг навчальних досягнень учнів: мета, форми його здійснення, аналіз результатів.

 

 

 

 

Протягом року

 

 

 

Опрацювання методичної і навчальної літератури

 

 

Методичний розділ

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

5.

 

6.

7.

Опрацювати:

  •  матеріал, що стосується освітніх інноваційних технологій;
  • методичні рекомендації щодо викладання фізики та природознавства 2021-2022 н. рік;
  • інноваційні педагогічні технології(дистанційного навчання, проектні, формування мотиваційної діяльності учнів…)

Робота над питанням: «Формування вміння учнів аналізувати результати експерименту і робити висновки.»

Опрацювання методичних матеріалів щодо розвитку творчих здібностей та ініціативи учнів під час навчального процесу.

Опрацювання методичного матеріалу щодо впровадження новітніх освітніх технологій.

Опрацювання матеріалу з теми: «Формування компетентностей учнів під час викладання предметів природничо-математичного циклу».

Підвищення кваліфікації

 

 

 

Протягом року

 

 

 

Проходження курсів, вебінарів…

Опрацювання науково-методичної літератури

 

 

Психологічний розділ

 

1.

 

2.

 

3.

 

Психологічні особливості і закономірності навчання й розвитку здобувача освіти.

Робота над питанням: Психологія підлітка – людини бунтаря.

Робота над питанням: Створення на уроці ситуації успіху і морального комфорту учнів.

 

 

Протягом

 

року

 

 

 

 

Опрацювання методичної літератури

 

 

Дидактичний розділ

1.

Реалізація дидактичних принципів у навчанні природничо-наукових дисциплін.

Протягом

року

Опрацювання методичної літератури

 

 

Практичний розділ

1.

 

2.

 

 

3.

 

4.

5.

7.

 

8.

9

10.

 

 

11.

 

12.

 

Створення роздаткового матеріалу для перевірки знань учнів з фізики.

Підбір та систематизація матеріалу з теми: «Розвиток творчих здібностей та ініціативи учнів під час вивчення фізики.

Складання планів конспектів уроків з використанням інформаційно-комп’ютерних технологій.

Проведення природничо-математичної декади..

Проведення відкритих уроків.

Систематизація стендового матеріалу в кабінеті фізики

Оформлення документації.

Виступи на пед.нарадах, засіданнях МО.

Підготовка здобувачів освіти до шкільного, районного та обласного етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики

Залучення здобувачів освіти  до написання дослідницьких робіт МАН

Підготовка власних розробок до друку

 

 

 

Протягом року

 

 

 

 

 

 

 

На 2022 – 2023 навчальний рік

п/п

Зміст

Термін

Форма

опрацювання

Відмітка про виконання

Примітка

Теоретичний розділ

1.

 

 

 

 

2.

 

 

3.

 

4.

Продовжувати працювати над проблемою: «Формування та розвиток компетентностей педагогів, здобувачів освіти, керівників закладів ЗСО»

Робота над проблемою:  «Технологія проблемного навчання як засіб активної навчально – пізнавальної діяльності учнів з використанням STEM - освіти»

Діяльність шкільних методичних об’єднань: завдання, форми, методи роботи…

Моніторинг навчальних досягнень учнів: мета, форми його здійснення, аналіз результатів.

Протягом

2022-2023 н.р.

 

 

 

Опрацювання методичної і навчальної літератури

 

 

Методичний розділ

1.

 

2.

3.

 

 

 

 

4.

 

 

5.

 

Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо викладання

Календарне планування з навчальних предметів

Опрацювання методичного забезпечення викладання предметів варіативної складової навчального плану:

- ознайомлення з програмою спецкурсів

- ознайомлення з програмою факультативів

- ознайомлення з програмою курсів за вибором

Опрацювання вимог щодо тематичного, семестрового і річного оцінювання навчальних досягнень учнів та ведення записів у журналах

Підвищення кваліфікації

 

 

Протягом 2022-2023 н.р.

 

 

Проходження курсів, вебінарів

 

Опрацювання науково-методичної літератури

 

 

 

Психологічний розділ

1.

 

3.

 

Робота над питанням: «Розвиток самоактивності дитини в процесі співпраці з класним керівником»

Інтерактивні методи роботи з учнями: їх актуальність і новизна.

 

 

 

 

Протягом

 

2022-2023 н.р.

 

 

 

 

Опрацювання методичної літератури

 

 

Дидактичний розділ

1.

Реалізація дидактичних принципів у навчанні природничо-наукових дисциплін.

Протягом

2022-2023н.р.

Опрацювання методичної літератури

 

 

Практичний розділ

1.

 

2.

 

3.

 

 

 

4.

 

 

5.

 

6.

Участь у міських і районних методичних формах роботи. згідно плану

Участь у шкільних методичних формах роботи. згідно плану

Підбір матеріалу з питання: «Формування ключових компетентностей учнів на уроках фізики та природознавства шляхом використання моделей життєвих ситуацій».

Підготовка здобувачів освіти до шкільного, районного та обласного етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики

Залучення здобувачів освіти  до написання дослідницьких робіт МАН

Підготовка власних розробок до друку

 

 

 

Протягом 2022-2023н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На 2023 – 2024 навчальний рік

п/п

Зміст

Термін

Форма

опрацювання

Відмітка про виконання

Примітка

Теоретичний розділ

1.

2.

 

3.

 

 

 

4.

 

5.

 Працювати над проблемою школи згідно плану

Опрацювання питання: «Активізація творчої діяльності здобувачів освіти на уроках фізики»

Робота над проблемою: « Розвиток навчально-пізнавальних, соціальних, комунікативних та інформаційних компетенцій здобувачів освіти на уроках фізики»

Діяльність шкільних методичних об’єднань: завдання, форми, методи роботи…

Моніторинг навчальних досягнень учнів: мета, форми його здійснення, аналіз результатів.

 

 

 

 

 

Протягом року

 

 

 

Опрацювання методичної і навчальної літератури

 

 

Методичний розділ

1.

 

2.

 

 

3.

 

4.

 

5.

 

6.

Опрацювання матеріалу, що стосується освітніх інноваційних технологій.

Опрацювання методичних матеріалів щодо розвитку творчих здібностей та ініціативи учнів під час навчального процесу.

Опрацювання методичного матеріалу щодо впровадження новітніх освітніх технологій.

Робота над питанням: Викладання фізики у 9 класах за новою 12-річною освітою.

Опрацювання матеріалу з теми: «Формування громадянської компетентності здобувачів освіти».

Підвищення кваліфікації

 

 

 

Протягом року.

 

 

 

Проходження курсів, вебінарів…

Опрацювання науково-методичної літератури

 

 

 

Психологічний розділ

1.

 

2.

 

Технологічний  арсенал компетентісного підходу у вихованні.

Позиція класного керівника в ситуації підтримки.

 

 

Протягом

 

року

 

 

 

 

Опрацюванн методичної літератури

 

 

Дидактичний розділ

1.

Реалізація дидактичних принципів у навчанні природничо-наукових дисциплін.

Протягом

року

Опрацювання методичної літератури

 

 

Практичний розділ

1.

 

2.

 

3.

 

4.

5.

7.

 

8.

9.

10.

 

 

11.

 

12.

Створення роздаткового матеріалу для перевірки знань учнів з фізики та  природознавства.

Підбір та систематизація матеріалу з теми: «Атомна фізика»

Складання планів конспектів уроків з використанням інформаційно-комп’ютерних технологій.

Проведення тижня фізики

Проведення відкритих уроків.

Систематизація стендового матеріалу в кабінеті фізики.

Оформлення документації.

Виступи на пед.нарадах, засіданнях МО.

Підготовка здобувачів освіти до шкільного, районного та обласного етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики

Залучення здобувачів освіти  до написання дослідницьких робіт МАН

Підготовка власних розробок до друку

 

 

 

Протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На 2024 – 2025 навчальний рік

п/п

Зміст

Термін

Форма

опрацювання

Відмітка про виконання

Примітка

Теоретичний розділ

1.

2.

 

3.

 

 

 

4.

 

5.

Працювати над проблемою школи згідно плану

Опрацювання питання: «Активізація творчої діяльності здобувачів освіти на уроках фізики»

Робота над проблемою: « Розвиток навчально-пізнавальних, соціальних, комунікативних та інформаційних компетенцій здобувачів освіти на уроках фізики»

Діяльність шкільного та районного методичних об’єднань: завдання, форми, методи роботи…

Моніторинг навчальних досягнень учнів: мета, форми його здійснення, аналіз результатів.

 

 

 

 

 

Протягом року

 

 

 

Опрацювання методичної і навчальної літератури

 

 

Методичний розділ

1.

 

2.

 

 

3.

 

4.

5.

6.

Опрацювання матеріалу, що стосується освітніх інноваційних технологій.

Опрацювання методичних матеріалів щодо розвитку творчих здібностей та ініціативи учнів під час навчального процесу.

Опрацювання методичного матеріалу щодо впровадження новітніх освітніх технологій.

Опрацювання матеріалу з теми: «Основи МКТ».

Підвищення кваліфікації

Упорядкування матеріалів до атестації.

 

 

 

Протягом року.

 

 

 

Проходження курсів, вебінарів…

Опрацювання науково-методичної літератури

 

 

 

Психологічний розділ

1.

2.

3.

 

Виховний потенціал уроку.

Технології виховного процесу.

Школа і сім’я: розвиток партнерства.

 

 

Протягом

 

року

 

 

 

 

Опрацюванн методичної літератури

 

 

Дидактичний розділ

1.

Реалізація дидактичних принципів у навчанні природничо-наукових дисциплін.

Протягом

року

Опрацювання методичної літератури

 

 

Практичний розділ

1.

 

2.

 

3.

 

4.

5.

7.

 

8.

9

10

 

 

11.

 

12.

Створення роздаткового матеріалу для перевірки знань учнів з фізики та  природознавства.

Підбір та систематизація матеріалу з теми: «Атомна фізика»

Складання планів конспектів уроків з використанням інформаційно-комп’ютерних технологій.

Проведення тижня фізики

Проведення відкритих уроків.

Систематизація стендового матеріалу в кабінеті фізики.

Оформлення документації.

Виступи на пед.нарадах, засіданнях МО.

Підготовка здобувачів освіти до шкільного, районного та обласного етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізики

Залучення здобувачів освіти  до написання дослідницьких робіт МАН

Підготовка власних розробок до друку

 

 

 

Протягом року

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Поляк Олександр Ілярійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 червня 2021
Переглядів
837
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку