Методичні поради вчителям, що працюють з 5 класом

Про матеріал
Часто вчителі,що працюють з 5 класом мають певні труднощі щодо адаптації учнів. ці поради частково допоможуть вирішити дану проблему.
Перегляд файлу

Пам’ятка класному керівнику

  1. Уміло поєднуй повагу до особистості учня з розумною вимогливістю.
  2. Доброта, увага, чуйне відношення до учня, щирість і душевна відвертість.
  3. Уважне вивчення і врахування індивідуальних особливостей кожного учня і класу в цілому.
  4. Відмова від командування , авторитарного тону, нав’язування своєї думки.
  5. Вміння переконати в правильності і корисності своєї пропозиції.
  6. Вміння підтримати постійний активний інтерес до роботи змістом і правильною організацією, заохоченням і вихованням самостійності.
  7. Постійна опора на учнівський колектив.
  8. Сприяти його згуртуванню і морально-ідейному росту.

 

 

Пам’ятка вчителям, що викладатимуть у 5 класі

 

  1. Відвідайте уроки  в 4 класі, придивіться до своїх майбутніх учнів. Познайомтесь з методикою викладання в молодших класах.
  2. Опрацюйте спеціальну психолого педагогічну та методичну літературу.
  3. Пам’ятайте, легше з першого уроку викликати до себе довір’я, любов дитини, ніж потім подолати недовіру.
  4. Не змінюйте різко методи роботи ,використовуйте ігровий матеріал, інструктажі, пам’ятки, алгоритми, картки – опори, зразки виконання завдань
  5. Протягом року в класі і додому давайте конкретні, доступні завдання і домагайтесь чіткого їх виконання.
  6. Щоденно перевіряйте письмові роботи учнів. Систематично проводьте роботу над помилками.
  7. Ретельно продумуйте заходи і прийоми розвитку мислення, усного та писемного мовлення учнів. Розробіть відповідний роздатковий матеріал.
  8. Забезпечуйте систематичне повторення.
  9. Уникайте перевантаження учнів.
  10. Відвідуйте уроки своїх колег, що читають у 5 класі.

 

 

 

 

 

Алгоритм проведення класно-узагальнюючого контролю «Проблема адаптації учнів 5 класу».

 

  1. Відвідати уроки в 5 класі.

           (Адміністрація ,вчителі, що випускають 4 клас).

  1. Спостереження за учнями на перервах, після уроків.
  2. Провести письмові контрольні роботи на визначення рівня навичок на початок 5 класу.

             (Адміністрація школи)

  1. Батьківські збори, виступи вчителів – предметників, представників адміністрації.
  2. Анкетування батьків.

               (Класний керівник, заступник директора)

  1. Перевірка ведення щоденників, зошитів.

                  (Адміністрація)

  1. Участь дітей в гуртках.
  2. Стан здоров’я учнів класу.
  3. Дослідження психолога.
  4. Співставлення діагностичних карток учителів з рівнем викладання в 5 класі.
  5. Оформлення наказу, вироблення рекомендацій, пам’яток.    (Дирекція)
  6. Проведення малої педради.
  7. Корекція плану роботи школи, методичних об’єднань методичної ради.

 

 

docx
Додано
21 лютого
Переглядів
152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку