Пам’ятка класному керівнику
-
Уміло поєднуй повагу до особистості учня з розумною вимогливістю.
-
Доброта, увага, чуйне відношення до учня, щирість і душевна відвертість.
-
Уважне вивчення і врахування індивідуальних особливостей кожного учня і класу в цілому.
-
Відмова від командування , авторитарного тону, нав’язування своєї думки.
-
Вміння переконати в правильності і корисності своєї пропозиції.
-
Вміння підтримати постійний активний інтерес до роботи змістом і правильною організацією, заохоченням і вихованням самостійності.
-
Постійна опора на учнівський колектив.
-
Сприяти його згуртуванню і морально-ідейному росту.
Пам’ятка вчителям, що викладатимуть у 5 класі
-
Відвідайте уроки в 4 класі, придивіться до своїх майбутніх учнів. Познайомтесь з методикою викладання в молодших класах.
-
Опрацюйте спеціальну психолого педагогічну та методичну літературу.
-
Пам’ятайте, легше з першого уроку викликати до себе довір’я, любов дитини, ніж потім подолати недовіру.
-
Не змінюйте різко методи роботи ,використовуйте ігровий матеріал, інструктажі, пам’ятки, алгоритми, картки – опори, зразки виконання завдань
-
Протягом року в класі і додому давайте конкретні, доступні завдання і домагайтесь чіткого їх виконання.
-
Щоденно перевіряйте письмові роботи учнів. Систематично проводьте роботу над помилками.
-
Ретельно продумуйте заходи і прийоми розвитку мислення, усного та писемного мовлення учнів. Розробіть відповідний роздатковий матеріал.
-
Забезпечуйте систематичне повторення.
-
Уникайте перевантаження учнів.
-
Відвідуйте уроки своїх колег, що читають у 5 класі.
Алгоритм проведення класно-узагальнюючого контролю «Проблема адаптації учнів 5 класу».
-
Відвідати уроки в 5 класі.
(Адміністрація ,вчителі, що випускають 4 клас).
-
Спостереження за учнями на перервах, після уроків.
-
Провести письмові контрольні роботи на визначення рівня навичок на початок 5 класу.
(Адміністрація школи)
-
Батьківські збори, виступи вчителів – предметників, представників адміністрації.
-
Анкетування батьків.
(Класний керівник, заступник директора)
-
Перевірка ведення щоденників, зошитів.
(Адміністрація)
-
Участь дітей в гуртках.
-
Стан здоров’я учнів класу.
-
Дослідження психолога.
-
Співставлення діагностичних карток учителів з рівнем викладання в 5 класі.
-
Оформлення наказу, вироблення рекомендацій, пам’яток. (Дирекція)
-
Проведення малої педради.
-
Корекція плану роботи школи, методичних об’єднань методичної ради.