№ п/п |
ДАТА |
Кількість годин |
Тема та зміст корекційної роботи |
Граматичні та лексичні теми |
Розвиток не мовленнєвих процесів |
|
І |
ІІ |
|||||
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
|
05.09
06.09
07.09
12.09
14.09
19.09
20.09
21.09
26.09
28.09
03.10
04.09
05.10
10.10
12.10
17.10
18.10
19.10
31.10
02.11
07.11
08.11
09.11
14.11
16.11
21.11
22.11
23.11
28.11
30.11
05.12
06.12
07.12
12.12
14.12
19.12
20.12
21.12
|
05.09
07.09
12.09
13.09
14.09
19.09
21.09
26.09
27.09
28.09
03.10
05.10
10.10
11.10
12.10
17.10
19.10
31.10
01.11
02.11
07.11
09.11
14.11
15.11
16.11
21.11
23.11
28.11
29.11
30.11
05.12
07.12
12.12
13.12
14.12
19.12
21.12
|
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
4-А Корекція мовлення
Уточнення уяви про звуки мовлення та букви, що їх позначають.
Голосні звуки, їх позначення на письмі буквами.
Уточнення уявлення про голосні першого ряду.
Відпрацьовування написання слів з голосними другого ряду
Диференціація голосних 1 і 2 ряду в усному та писемному мовленні. Корекція дизграфії
Диференціація голосних першого і другого ряду в усному та писемному мовленні.
Обстеження самостійного усного мовлення. Словник.
Обстеження стану усного мовлення. Розповідь за сюжетною картинкою.
Обстеження стану усного мовлення. Читання та переказ.
Обстеження стану письмового мовлення. Диктант.
Обстеження стану письмового мовлення. Переказ.
Обстеження стану письмового мовлення. Твір – мініатюра.
Уточнення уявлень про приголосні звуки та букви, що їх позначають.
Фонетичний та слого-звуковий аналіз слів. Корекція дизграфії.
Уточнення уявлень про тверді та м’які приголосні.
Складо-звуковий та фонетичний розбір слів.
Уточнення уявлень про тверді та м’які приголосні.
Відокремлення твердих та м’яких приголосних в усному та писемному мовленні. Корекція дизграфії.
Диференціація твердих та м’яких приголосних в усному та писемному мовленні. Підбиття підсумків.
Уточнення уявлень про «ьо» для пом’якшення. Підбиття підсумків.
Відпрацювання написання слів з «ьо» для пом’якшення. Корекція дизграфії.
Відпрацювання навичок написання слів з «ьо» для пом’якшення.
Уточнення уявлень про розділовий м’який знак. Корекція дизграфії.
Уточнення уявлення про розділовий м’який знак.
Відпрацювання навичок правопису слів з розділовим м’яким знаком. Корекція дизграфії.
Відпрацювання навичок письма та читання слів з розділовим м’яким знаком.
Диференціація слів із сполученнями «ьо» та «йо» для пом’якшення в усному та письмовому мовленні. Префікси – роз,-без.
Диференціація слів із сполученнями «ьо» та «йо» для пом’якшення в усному та писемному мовленні. Корекція дизграфії.
Правильне вимовляння, читання і записування слів з апострофом після префікса перед коренем,
Уточнення уявлення про дзвінкі та глухі приголосні. Суфікс. Корекція дизграфії.
Розрізнення дзвінких та глухих приголосних в усному та письмовому мовленні.
Розрізнення дзвінких та глухих приголосних в усному та письмовому мовленні. Корекція дизграфії.
Відпрацювання навичок правопису слів з парними приголосними. Добір однокореневих слів.
Відпрацювання навичок правопису слів з парними приголосними. Іменник його роль. Корекція дизграфії.
Уточнення уявлення про свистячі та шиплячі звуки та букви, що їх позначають. Значення, питання, роль у реченні.
Диференціація шиплячих та свистячих звуків та букв, що їх позначають в усному та писемному мовленні. Уміння добирати іменники.
Диференціація свистячих звуків та букв в усному та писемному мовленні. Змінювання іменники за числами. Корекція дизграфії.
Відпрацювання навичок правопису слів із словосполученнями –ться, -шся. Рід іменників.
|
Голосні й приголосні звуки. Тверді й м’які приголосні звуки.Дзвінкі й глухі приголосні звуки.
Правопис дзвінких і глухих приголосних звуків у середині та на кінці слова.
Правопис ненаголошених е, и у коренях слів.
Диференціювання вимови та написання дзвінких–глухих, твердих–м’яких приголосних звуків, звукосполучень йа, йу, йе, йі, шч, та африкатів дз, дз’, дж, ч, ц, ц’; Знання правил написання ненаголошених е, и у коренях слів, дзвінких та глухих приголосних у середині та на кінціслова; Знання, як позначається наголос на письмі, уміння читати слова з позначеним наголосом, розуміє смислорозрізнювальну функцію наголосу у деяких словоформах та словах омографах (замо'к –за'мок, міста' –мі'ста), наводить відповідні приклади;
Звуко-буквений аналіз та синтез.
Уміння добирати перевірні слова до слів з ненаголошеними е, и у коренях;
Уміння помічати та виправляти неправильне уживання наголосу, дотримується правильного наголосу у складних словах (попередньо відпрацьованих з педагогом);
Уміє виконувати повний звуковий аналіз слова, добирати слова із заданими звуками у зазначеній позиції,
Складання слів із запропонованих звуків, виконувати трансформації звукового складу слова, записувати слова різної складності, що запи -суються за фонетичним принципом.
Апостроф. Знання, як позначається апостроф на письмі, розуміє значен! ня апострофа для позначення на письмі роздільної вимови приголосного та наступного йотованого звуків, уміння читати та записувати слова з апострофом після б, п, в, м, ф перед я, ю, є,ї та окремі випадки уживання апострофа на межі префікса, що закінчується на приголосний, і кореня, який починається бук! вами я, ю, є, ї; – може навести приклади слів з апострофом.
Розбір слова. Префікс. Правопис приголосних звуків у префіксах. Уживання апострофа після префіксів. Знання назви частин слова; Уміння виділяти у словах закінчення, основу, корінь, суфікс, префікс та позначати їх написьмі;
Уміння складати та записувати схеми слів, добирати слова до заданих схем;
Уміння добирати слова з однаковими префіксами та спільно-кореневі слова з різними префіксами;
Диференціювання значення похідних слів з префіксами, уміє добирати слова з префіксами для позначення відповідних дій;
Диференціювання префіксів та прийменників, наводити відповідні приклади написання разом та роздільно однакових за звучанням слів з префіксами та прийменниками (без руки, безрукий, злетіла з дерева); Знання правил написання префіксів з_(с_), роз_, без_,та правильно записування сліва з ними.
Наведення прикладів слів із названими префіксами;
Записування слова з апострофом після префікса перед коренем, що починається на я, ю, є, ї, наводить приклади таких слів.
Усвідомлення значення суфікса у творенні слів;
Уміння виділяти суфікс у ряді слів з однотипним морфологічним оформленням, або ж відо мий суфікс у простих за будовою словах;
Практичним способом визначення значення, яке додає суфікс; утворювати слова із заданим суфіксом (або суфіксом та префіксом) та добирати однокореневі слова з різними суфіксами та префіксами.
Групування слів з різними та однаковими суфіксами та префіксами. Значення іменника, його роль у реченні. знає, яке значення виража ють іменники, способи, за якими можна визначити іменник
– уміє добирати іменники; Число та рід іменників. знає, що виражають грама тичні категорії роду та числа іменників, назви родів (чоловічий, жіночий, середній) та числових форм (однина, множина) іменників;
Уміння визначати число іменників, змінювати іменники за числами, наводити приклади іменників, які вживаються лише в однині чи множині;
Уміння визначати рід іменників, узгоджуючи їх із особовими займенниками третьої особи однини;
Змінювання іменників за відмінками. уміє добирати відповідну від мінкову форму іменників за питанням |
Закріплення навички диферен ціації на слух та у власному мовленні звуків мовлення (переважно близьких за акустико- артикуляційними ознаками).
Формування правильних фоне- матичних уявлень (передусім на матеріалі звуків, що змішуються дітьми у читанні та на письмі).
Розвиток слухової уваги, слухового контролю, слухової пам’яті.
Закріплення навичок складо! вого аналізу слів, визначення наголошених складів та звуків у слові.
Удосконалення умінь спостерігати за звучанням голосних та приголосних звуків у слабких та сильних фонетичних позиціях, порівнювати звучання та написання слів з такими звуками.
Закріплення навичок пошуку перевірних слів згідно з правилами написання ненаго! лошених е, и та сумнівних дзві нких і глухих приголосних у середині та на кінці слова та навички запису таких слів.
Формування спрямованості уваги на використання наго- лосу у словах.
Закріплення навичок орфоепіч- но правильної вимови.
Розвиток контролю (самоконтролю) за використанням на голосу у власному мовленні та мов -ленні оточуючих. Закріплення навичок повного звукового аналізу слів з порою на слухове сприймання, власне проговорювання, за уявленнями.
Закріплення навичок характеристики звуків, виділених зі складу слова.
Закріплення навичок вимови, читання та письма слів з апо! строфом. Організація спостережень за вживанням апострофа в імен! никах у формі орудного відмі! нка після кінцевих б, п, в, м, ф, р перед закінченням _ю. Удосконалення навичок морфоло -гічного аналізу слів. Закріплення навичок добору слів з однотипними та різним морфемами.
Розвиток умінь творення слів префіксальним, суфіксальним та префіксально суфіксальним способами, групувати слова з однотипними та різними морфемами.
Формування умінь практичним способом диференціювати префікси роз_, без_, з_ (с_) зі співзвучними прийменниками. Розвиток орфографічної пиль! ності щодо слів з префіксами роз_, без_, з_(с_). Закріплення та регулярна актуа- лізація глухих приголосних звуків, перед якими пишеться префікс с_.
Закріплення правильної вимо- ви, читання та правопису слів з апострофом після префікса.
Формування орфографічної пиль ності щодо слів з роздільною вимовою приголосного і йотованого на межі префікса і кореня.
Закріплення навичок визна- чати лексико-граматичне зна- чення слів іменників ,як назв предметів та явищ.
Закріплення умінь добирати іменник за лексико-граматичним значенням предметності та за питаннями хто?, що?
Розвиток умінь диференціюва! ти іменники – істоти та неістоти, правильно ставити питання прямого та непрямих відмінків до них.
Закріплення диференційованого граматичного значення числових форм іменників, числа іменників, уміння співвідноси- ти числові форм іменників з обсягом множин предметів (один чи багато), класифікувати іменники за числами.
Розвиток умінь довільно змінювати іменник за числами.
Закріплення умінь визначати рід іменника шляхом узгод ження його з особовим займен- ником третьої особи од
|