«Методичні рекомендації до лекційного матеріалу уроку «Перерізи» з навчальної дисципліни «Технічне креслення»

Про матеріал
Методичні рекомендації до уроку "Перерізи" з теми програми креслення "Розрізи та перерізи"
Перегляд файлу

 

Маріупольське вище металургійне професійне училище

 

 

 

                           

                           

 

 

 

                                                   Маріуполь, 2020

 

Автор: І.О.Московченко, викладач першої категорії Маріупольського вищого металургійного професійного училища

«Методичні рекомендації до лекційного матеріалу уроку «Перерізи»  з навчальної дисципліни «Технічне креслення», Методичні рекомендації, Маріуполь, 2021.- 11стор.

 

 

 

      

 

 

      Рівень професійної підготовки кваліфікованого робітника залежить від його  уміння правильно виконувати та читати технічні креслення. Призначення будь якого креслення – давати якнайповніше уявлення про форму зображеного на ньому предмета. Крім виглядів на кресленнях виконують зображення, які дають змогу точніше виявляти форму предметів. До таких зображень належать перерізи.

 

 

 

 

 

 

 

 

Рецензент: Дерев’яшкіна М.М., викладач спеціальних дисциплін Маріупольського вищого металургійного професійного училища у Донецькій області, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розглянуто і схвалено: цикловою комісією МВМПУП

протокол №__5__від 12.11.20р.

                                     Тема  програми «Розрізи та перерізи»

                Тема уроку: Виконання та позначення перерізів

 

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Компетентності :

  • предметні: володіти графічними компетенціями; розуміти теми програми креслення; самостійно та критично мислити; мати технічний кругозір, розвивати просторове мислення;
  • ключові: спілкування державною мовою; уміти співпрацювати у групі; бути солідарним з колективом; бути стійким перед труднощами, уміти знаходити нові рішення.

Мета уроку:

 а)навчальна:

     -  оволодіння учнями новими знаннями, матеріалом та новими способами діяльності;

  • навчити учнів рішенню логічних завдань;

 б)розвиваюча: розвивати просторове мислення, логічне та аналітичне мислення при виконанні креслень;

 в)виховна: формувати уміння працювати в колективі та індивідуально;

г)методична: за допомогою інтерактивної презентації та завдань на креслення перерізів деталі  допомогти учням формувати та розвивати просторове мислення .

Освітні завдання уроку:

  • підвищити інтерес учнів до виконання креслярських робіт;
  • допомогти учням успішно вирішувати завдання з креслення перерізів деталі

Завдання розвитку здібностей та мислення:

  • сприяти розвитку кмітливості, просторового і логічного мислення;
  • допомогти учням в розвитку уваги і уяви.

Очікувані результати:

     Після цього уроку учні зможуть виконувати креслення перерізів деталей,  вирішувати логічні завдання, просторово мислити та приймати самостійні рішення.

Обладнання та засоби для проведення уроку: комп’ютер; проектор; зошити та інструменти для виконання креслень, комп’ютерна презентація «Перерізи»(додаток1), завдання для розвитку просторового мислення; підручник «Технічне креслення» Сидоренка В.К.

Міжпредметні зв’язки: «Математика», «Допуски та технічне вимірювання», «Українська мова».

 

 

 

                                            

                                 СТРУКТУРА УРОКУ:

 

  1. Організаційна частина:
  • перевірка наявності учнів;
  • перевірка готовності учнів до уроку.
  1. Мотивація майбутньої навчальної діяльності:
  • повідомлення теми програми і теми уроку;
  • постановка цілей та задач перед учнями.
  1. Основна частина:

 -  Поняття про перерізи

   - Утворення перерізу

   - Види перерізів

   - Позначення перерізу

   - Деякі умовності виконання перерізів

  • Рішення завдань  презентації.
  1. Рефлексія та підбиття підсумків уроку:
  • аналіз діяльності учнів на уроці;
  • повідомлення та обґрунтування виставлених оцінок;
  • повідомлення домашнього завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                   

 

 

 

                                                                                                                           

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                             Список використаних джерел

 

  1. Аркатова Н.І. Креслення.  Розробки уроків 11 кл. Технологічний профіль. - К.: «Ранок», 2015.- 320с.
  2. Коберник О. Дидактичні основи сучасного уроку трудового навчання // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2003 - №2 – С. 3-7.
  3. Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія і практика. – К., 2002. – 136.
  4. Сидоренко В.К. Технічне креслення.-Львів: Оріяна-Нова,2000.-497с.