Методичні рекомендації до виконання курсової роботи

Про матеріал
Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з правових дисциплін для студентів закладів фахової передвищої та вищої освіти на прикладі трудового права
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

 

Державний навчальний заклад

«Дніпровський транспортно-економічний коледж»

 

 

 

                                     ЗАТВЕРДЖУЮ

         Заступник директора з ВН

    __________В.В.Ковтун

____  _______20___р.

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВИХ РОБІТ

 

З ДИСЦИПЛІНИ

«ТРУДОВЕ ПРАВО»

 

ТА КРИТЕРІЇ ЇХ ОЦІНЮВАННЯ

 

 

 

Автор : Одарій О.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розглянуто  та затверджено на засіданні

Циклової комісії «Суспільних та правових дисциплін»

Протокол №___ від _____  ______20__

Голова ЦК _____________Ю.С.Кузякова

 

 

 

 

 

 

 

Дніпро, 2020

 

ЗМІСТ

  1. Загальні положення
  2. Правила написання  курсової роботи
  3. Оформлення курсової роботи

3.1.Мова і стиль написання курсової роботи

  1. Відгук на курсову роботу
  2. Організація і порядок  здачі та захисту курсової роботи
  3. Критерії оцінювання курсової роботи
  4. Зберігання курсових робіт
  5. ДОДАТОК 1.Тематика робіт та рекомендований план до них
  6. ДОДАТОК 2 Бланк титульного аркушу курсової роботи
  7. ДОДАТОК 3 Бланк аркушу завдання курсової роботи
  8. ДОДАТОК 4 Приклад оформлення змісту курсової роботи
  9. ДОДАТОК 5 Приклад оформлення списку використаних джерел курсової роботи та бібліографічного опису
  10. ДОДАТОК 6 Бланк відгуку


1.Загальні положення

Курсова робота є одним із видів індивідуальних завдань з навчально-дослідницького характеру, що виконується студентами спеціальності «Право» відповідно до навчального плану підготовки фахівців.

Мета курсової роботи - поглиблення, узагальнення, закріплення та систематизація, практичне застосування одержаних за час освітньої діяльності теоретичних знань до комплексного вирішення конкретного фахового завдання; розвиток навичок самостійної роботи, вироблення творчого мислення, вироблення вміння самостійно працювати з навчальною, науковою літературою та нормативно-правовими актами, правильно аналізувати та узагальнювати матеріал; використовувати сучасні інформаційні засоби і технології.

2.Правила написання курсової роботи

Перед виконанням письмової роботи студент має уважно ознайомитися з тематикою робіт (Додаток 1). Тематику курсових робіт визначає і затверджує на засіданні циклова комісія. Додаток 1 щорічно оновлюється. Студенти мають право вільного вибору теми із запропонованого цикловою комісією переліку, а також можуть пропонувати свої теми. Обсяг завдання відповідає часу, відведеному навчальними планами на виконання курсової роботи.

Обрання теми курсової роботи для студентів відбувається шляхом погодження відповідної теми з викладачем, який здійснює керівництво курсовою робою з даного предмету.

Після обрання теми необхідно уважно вивчити методичні рекомендації щодо виконання курсової роботи, нормативний матеріал і джерела з питань обраної теми.

За структурою письмова робота складається з: титульного аркуша (Додаток 2), завдання (Додаток 3), змісту (Додаток 4), переліку умовних позначень (при необхідності), вступу, основної частини, висновків, списку використаних джерел (Додаток 5), додатків.

Титульний аркуш письмової роботи повинен складатися з таких реквізитів (Додаток 2): найменування міністерства (МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ), назви вищого навчального закладу (Державний навчальний заклад «Дніпровський транспортно-економічний коледж») та назви циклової комісії, відмітка про допущення до захисту; назва письмової роботи (Курсова робота); назва навчальної дисципліни (трудове право), з якої виконується робота та назва теми; курс, група, напрям підготовки , спеціальність; прізвище та ініціали студента; керівник (посада, вчене звання, науковий ступінь, прізвище та ініціали); національна шкала; кількість балів; оцінка: ECTS; члени комісії; місце знаходження ДНЗ «ДТрЕК» (Дніпро) і рік підготовки роботи.

Після титульного аркуша розташовується:

завдання для курсової роботи (Додаток 3);

зміст письмової роботи (Додаток 4), який містить найменування та номери початкових сторінок усіх розділів, підрозділів і пунктів, що мають заголовок, зокрема вступу, основної частини, загальних висновків, списку використаних джерел, додатків;

перелік умовних позначень, символів, одиниць, скорочень і термінів (за необхідності), який розміщується перед вступом і складається з двох колонок: у лівій колонці за абеткою наводяться умовні позначення, скорочення тощо, у правій – їх детальна розшифровка. Якщо в роботі умовні позначення повторюються менше ніж тричі, перелік не складається, а їх розшифровку наводять у тексті при першому згадуванні.

У вступі письмової роботи розкривається значення теми, сутність і стан розробки наукової проблеми (завдання), автори, які займались розглядом інформації з обраної теми, її теоретична та практична значущість, актуальність на сучасному етапі, підстави і вихідні дані для розробки теми, рівень теоретичного дослідження, аналіз проблеми та попереднього досвіду її вивчення, здійснюється методологічне обґрунтування, зокрема:

• У вступі слід сформулювати суть проблемної ситуації, із чого буде видно актуальність теми, яка розкривається шляхом аналізу та порівняння з відомими дослідженнями, присвяченими вибраній проблемі, визначенням необхідності та доцільності розгляду обраної теми роботи для розвитку відповідної галузі знань;

мета і завдання курсової роботи; Від формулювання проблеми переходять до формулювання мети роботи, а також до виведення конкретних задач, які будуть розв’язуватися у відповідності з цією метою. Це звичайно робиться у формі переліку (вивчити…, встановити…, описати…, з’ясувати…, тощо). Задачі повинно формулювати ретельно, тому що висвітлення ходу їх розв’язання повинно скласти зміст розділів курсової роботи.

об’єкт і предмет дослідження курсової роботи;  Об’єкт – це процес або явище, що породжує проблемну ситуацію. Предмет – це те, що знаходиться в межах об’єкту. При цьому об’єкт та предмет курсової роботи  як категорії наукового процесу повинні співвідноситись між собою як загальне та часткове. В об’єкті виділяється та його частина, яка служить предметом курсової роботи. Предмет визначає тему курсової роботи та обов’язково знаходить своє відображення у назві теми курсової роботи.

• методи;

• структура роботи.

Остаточне редагування вступної частини роботи доцільно виконувати на завершальній стадії курсової роботи, коли розглянута проблема постає перед автором у повному обсязі.

Основна частина курсової роботи, як правило, складається з розділів, підрозділів, пунктів, підпунктів. Розділи (підрозділи, пункти, підпункти) роботи за своєю назвою, структурою, змістом повинні відповідати завданням розгляду поставленої проблеми. Окремі розділи (підрозділи, пункти, підпункти) можуть мати практичну спрямованість і передбачати виконання завдань або розв’язання задач. Кожний розділ починається з нової сторінки його назвою.

Доцільно викладення матеріалу окремого розділу підпорядковувати певній провідній ідеї (положенню, принципу). Кожен розділ роботи завершується формулюванням висновків, у яких узагальнено та стисло викладаються наведені у розділі наукові та практичні результати. При підготовці роботи необхідно звернути увагу і на таке питання, як поділ тексту на абзаци. Кожен абзац повинен містити в собі певну думку, висловлену однією чи кількома фразами або реченнями. При написанні курсової роботи повинні даватися посилання на матеріал з проаналізованих джерел, які наводяться в роботі. Якщо використовуються відомості, матеріали з монографій, оглядових статей, інших джерел з великою кількістю сторінок, тоді в посиланні необхідно вказати номери сторінок, ілюстрацій, таблиць, формул з джерела, на яке є посилання в роботі.

У висновках письмової роботи описуються найбільш важливі наукові та практичні результати роботи, зокрема, формулювання наукової проблеми (завдання), методи її дослідження, значення для науки і практики, рекомендації щодо практичного використання результатів для вдосконалення наукового знання та практики, обґрунтування їх достовірності тощо.

Кількість висновків отриманих по курсовій роботі мають максимально відповідати кількості поставлених завдань вступі та зазначено аргументи досягнення мети курсової роботи.

Список використаних джерел розміщується після основного тексту роботи. Спочатку нормативно – правові акти за ієрархічною послідовністю, далі література а алфавітному порядку та Інтернет ресурси в порядку згадування джерел у тексті зі їх наскрізною нумерацією. Обсяг списку не перевищує 5% обсягу всієї роботи (але повинен становити не менше 15 використаних джерел). Джерела в списку вказуються мовою оригіналу та оформлюються відповідно до встановлених вимог (Додаток 8 ).

У додатках розміщують допоміжний матеріал, необхідний для повноти розкриття теми курсової роботи: статистичні дані, результати аналізу літератури, проекти нормативно-правових актів, описання приватних методик та результатів дослідження, ілюстрації допоміжного характеру тощо.

3. Оформлення курсової роботи

Робота виконується на комп’ютері, дотримуючись таких вимог: формат аркушу – А4 (210 х 297), шрифт – Times New Roman, розміром 14 кеглів, висота літер і цифр -–2,5 мм, інтервал – 1,5. Поля: зліва –30 мм, справа – 10 мм, зверху –20 мм, знизу – 20 мм, друкують на принтері з одного боку аркуша білого паперу.

Обсяг курсової роботи не повинен перевищувати 25-30 сторінок друкованого тексту (не враховуючи додатків).

Заголовки структурних частин роботи (ЗМІСТ, ВСТУП, РОЗДІЛИ та їх назви, ВИСНОВКИ, СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ) друкуються великими літерами по центру. ДОДАТКИ з правого верхнього кута аркуша. Заголовки підрозділів (пунктів, підпунктів) друкуються маленькими літерами (крім першої великої) з абзацного відступу. Крапка в кінці заголовка розділу, підрозділу (пункту, підпункту) не ставиться. Якщо заголовок складається з двох або більше речень, вони розділяються крапкою.

Зміст, вступ, розділи, висновки, список використаних джерел, додатки як структурні частини курсової роботи починаються з нової сторінки.

Усі сторінки курсової роботи підлягають суцільній нумерації. Номер сторінки проставляється в правому нижньому її куті. Першою сторінкою є титульний аркуш, другою завдання, третьою — зміст, четвертою — перелік умовних позначок (за необхідністю), які включають до загальної нумерації, але на них номер сторінки не проставляється. Починати нумерувати слід на першій сторінці вступу. Номери розділів позначаються арабськими цифрами, написання кожного розділу необхідно починати з нової сторінки, підрозділів текстів з інтервалом 1,5. Додатки не мають нумерації

 Номер розділу в тексті ставиться після слова РОЗДІЛ (після номера крапка не ставиться наприклад, РОЗДІЛ 1  ), потім з нового рядка друкується заголовок розділу (назва розділу розміщується по центру аркушу).

Підрозділи нумеруються в межах розділу (наприклад, 1.2). Потім у тому ж рядку наводиться заголовок підрозділу. Пункти нумеруються в межах підрозділу (наприклад, 1.1.1).

 Ілюстрації (малюнки) та таблиці подаються після тексту, де вони згадані вперше, чи на наступній сторінці. Наведені ілюстрації та таблиці обов’язково аналізуються. Ілюстрації позначаються словом «Мал.» і нумеруються в межах розділу (номер складається з номера розділу і порядкового номера ілюстрації, між якими ставиться крапка). Номер ілюстрації та її назва розміщуються під ілюстрацією.

Таблиці, відповідно, позначаються: Таблиця 1.2. і розміщуються в правому куті над назвою таблиці, яка розміщується по центру. При перенесенні частини таблиці на іншу сторінку вказують: Продовж. Табл. 1.2.7

При написанні курсової роботи студент має  посилатися на джерела, матеріали або результати, з яких вони наводяться. Посилання в тексті на джерела зазначаються їх порядковим номером у списку використаних джерел, який позначається у квадратних дужках, наприклад [5-7]. Коли наводиться у тексті цитата чи якісь конкретні дані з джерела, то вказується відповідна сторінка, наприклад: [5, с. 257].

Номер додатку ставиться після слова ДОДАТОК (після номера крапка не ставиться наприклад, ДОДАТОК 1), потім з нового рядка друкується заголовок додатку (назва назва додатку  розміщується по центру аркушу).

3.1.Мова і стиль написання курсової роботи

 Курсова робота є першою сходинкою щодо підготовки студентів до написання кваліфікаційної роботи, тому при її написанні слід приділяти серйозну увагу мові та стилю її написання.

 Хоча не існує «писаних правил» наукової мови, але можливо говорити про деякі особливості наукової мови, що мають традиційне закріплення.

  По-перше, це формально-логічний спосіб викладення матеріалу, який складається, головним чином, з міркувань, метою яких є доказ істини або тих чи інших положень, що виявлені як наслідок дослідження фактів дійсності.

 По-друге, стилем письмової наукової мови є безособовий монолог, що передбачає викладення матеріалу від третьої особи, для того, щоб зосередити увагу на змісті та логічній послідовності повідомлення, а не на об’єкті. Відносно рідко вживається форма першої і зовсім не використовується форма другої особи займенників.

 По-третє, одним з неписаних правил є, коли автор наукової роботи використовує форму викладу від третьої особи, наприклад, «Автор вважає...», або невизначено-особисті речення, наприклад, «Спочатку визначають основні фактори, що впливають на це правове явище», рідко використовується займенник ми або оборот типа «за нашою думкою».

 Культура наукової мови визначається такими якісними характеристиками, як точність, ясність і стислість. Точність є умовою, що забезпечує наукову і практичну цінність інформації, яка використовується у тексті курсової роботи. Автор роботи повинен ретельно ставитись до вживання або використання тих чи інших слів, тому що неправильно вибране слово може суттєво перекрутити суть тексту або створити умови щодо подвійного тлумачення тексту.

 Якість – це вміння писати доступно й зрозуміло. Дуже часто порушення якості викладу пов’язане з тим, що автор намагається придати своєму твору видимої науковості, що приводить до такого положення, коли добре знайомим предметам, явищам, поняттям дають ускладнені назви, використовують без потреби іноземні слова, паралельно або неправильно вживають іноземну лексику тощо.

 Стиль – передбачає якість наукової мови, яка більш за все визначає її культуру. Кожні слово і вираз повинні служити меті, якомога точніше і коротко доносити суть справи. Тому текст повинен містити слова та словосполучення, що стосуються суттєвої інформації. Слід уникати тавтології (повторення одного й того ж іншими словами), використання штампів.

 При написанні роботи важливо об’єднати накопичену інформацію у взаємопов’язаний текст. Для цього можна використовувати різнобічні речові кліше, як засоби зв’язку між реченнями. Наприклад, «таким чином ...», «наведені дані свідчать ...».

4 Відгук на курсову роботу

Бланк відгуку про курсову роботу розміщується на окремому аркуші після додатків(Додаток 6). 

Керівник (Викладач ПК “Правознавство”) за результатами перевірки заповнює бланк відгук про курсову роботу:

  • відзначається ступінь повноти і якості розкриття теми; стисло її характеризує, оцінює теоретичний рівень роботи,
  • ступінь обґрунтованості наукових положень, сформульованих висновків і рекомендацій, їхня достовірність, повнота і новизна;
  • ступінь самостійності у виконанні роботи ( перевіряє курсову роботу на унікальність і на обсяг тексту, що співпав із доступними Інтернет-джерелами)  Курсові роботи унікальність яких менше 70% і співпадання тексту більше 30% до захисту не допускаються.
  • вміння використовувати нормативно-правові акти, наукову та навчально-методичну літературу;
  • логічність, послідовність, аргументованість, літературна грамотність викладу матеріалу;
  • робиться попередній висновок про відповідність курсової роботи встановленим вимогам, наявні зауваження та недоліки та допуск курсової роботи до захисту тощо.

У разі встановлення суттєвих порушень вимог до підготовки та оформлення курсової роботи (запозичення чужих праць без посилань, невідповідність змісту письмової роботи обраній темі, нерозв’язання практичних завдань (задач) у відгуку вказуються конкретні причини, через які письмова робота не допускається до захисту.

Відгук про курсову роботу підписується викладачем ПК “Правознавство” який перевіряв письмову роботу, із зазначенням його посади, прізвища та ініціалів, дати перевірки.

5 Організація і порядок здачі та захисту курсової роботи.

Завдання на курсову роботу видається студенту незалежно від поточної оцінки  з дисципліни не пізніше чим за два місяця до строку здачі курсової роботи.

 Голова предметної комісії надає проект наказу про закріплення тем курсових робіт за кожним студентом, а також про призначення керівників курсових робіт із числа викладачів фахових дисциплін.             

Обов’язковим для виконання курсових робіт є використання інформаційно-комп`ютерних технологій. Рекомендовано під час оформлення курсової роботи використовувати програмний продукт Microsoft Office.

Керівництво курсовою роботою здійснює викладач призначений наказом. Керівник проводить консультування студентів за всіма питаннями курсової роботи і забезпеченнями студентів необхідними методичними розробками за рахунок часу, відведеного навчальними планами на курсову роботу з цієї дисципліни.

Перед початком курсової роботи студентам пояснюють її завдання і значення для підготовки молодшого спеціаліста, повідомляють орієнтований план, вимоги щодо написання курсової роботи, орієнтовний розподіл часу на виконання окремих частин завдання, список рекомендованої літератури та інше.

Консультації з курсової роботи проводять групові або індивідуальні.

Роботу студентів над виконанням курсової роботи регламентують графіком, складеним самим студентом за участі керівника курсової роботи, якому вказують терміни виконання основних етапів (розділів) роботи. Виконання графіка всіма студентами групи систематично перевіряє керівник курсової роботи.

Термін здавання курсової роботи на перевірку встановлює затверджений директором коледжу графік виконання курсових робіт.

Виконана курсова робота здається керівнику не пізніше ніж за тиждень до її захисту.

Закінчені і підписані студентами курсові роботи у встановлений термін здають керівникові курсової роботи, який перевіряє якість роботи студентів і її відповідність обсягу, вказаному в завданні. Після перевірки та заповнення бланку відгуку, курсову роботу керівник повертає студенту для ознайомлення з поправками і вказівками.

Студент, з урахуванням зауважень і недоліків,викладених у відгуку та по тексту роботи, готує виступ з презентацією (за можливістю) на захист основних положень своєї роботи, зміст якого розкриває під час захисту (співбесіди).

Захист з курсових робіт відбувається перед комісією у складі трьох викладачів, зокрема керівника курсової роботи. Він складається з короткої доповіді (5-10 хв) та відповідей на запитання. Науково-педагогічні працівники, які проводить захист, можуть ставити питання, насамперед з проблем, які не в повному обсязі висвітлені при підготовці курсової роботи, або з яких були висловлені зауваження та мали місце недоліки. Рекомендовано захист роботи проводити, використовуючи мультимедійну  презентацію. Під час захисту можуть бути використанні й інші активні форми та методи проведенні цієї роботи.

6.Критерії оцінювання курсової роботи

За результатами захисту курсової роботи студентам виставляють оцінку за чотирибальною шкалою («відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно»). При виставленні оцінки курсової роботи приймаються до уваги:

- зміст дослідження;

- оформлення курсової роботи;

- доповідь та презентація;

- відповіді на запитання;

- відгук наукового керівника.

Оцінка за курсову роботу може бути знижена в таких випадках:

1. Оформлення

1.1. Не відповідає вимогам до оформлення курсових робіт, затверджених ДВНЗ “ДтрЕК” або ПК “Правознавство”.

1.2. Наявність невиправлених друкарських помилок і пропущених рядків.

1.3. Відсутність назв таблиць, діаграм.

1.4. Відсутність умовних позначень, якщо в них була необхідність.

1.5. Відсутність авторської інтерпретації змісту таблиць і графіків.

1.6. Відсутність в роботі вступу або висновків, або і того, і іншого.

1.7. Наявність помилок в оформленні бібліографії: багато «глухих» посилань  (коли є посилання на автора ідеї, але немає посилання на саму роботу, де ця ідея обговорюється).

2. Недоліки змісту роботи

2.1. Наявність фактичних помилок у викладі теоретичних позицій з літературних джерел.

2.2. Відсутність посилань на джерела, а також на джерела, які безпосередньо стосуються вирішуваної проблеми і опубліковані не менше 10 років тому (окрім історіографії).

2.3. Використовування великих фрагментів чужих текстів без зазначення їхнього джерела.

2.4. Відсутність аналізу вітчизняних праць, присвячених проблемі дослідження.

2.5. Відсутність аналізу зарубіжних праць, присвячених проблемі дослідження.

2.6. Теоретична частина не завершується висновками і формулюванням предмету власного дослідження.

2.7. Назва роботи не відбиває її реального змісту.                                                              

3. Доповідь і захист

3.1. Студент, доповідаючи, використовує презентацію, але не коментує наочну інформацію.

3.2. Студент виявляє невпевненість, не дає аргументовані відповіді на запитання.

Результати захисту курсової роботи визначаються оцінками: «відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно» та кількістю балів за шкалою ECTS .

Шкала оцінювання: національна та ECTS

Оцінка ECTS

Визначення оцінки ECTS

бали

А

ВІДМІННО – відмінне виконання лише з незначною кількістю помилок

90 - 100

В

ДУЖЕ ДОБРЕ – вище середнього рівня з кількома помилками

85 - 89

С

ДОБРЕ – у загальному правильна робота з певною кількістю грубих помилок

75– 84

D

ЗАДОВІЛЬНО – непогано, але зі значною кількістю недоліків

66 - 74

Е

ДОСТАТНЬО – виконання задовольняє мінімальні критерії

60 – 65

FX

НЕЗАДОВІЛЬНО – потрібно працювати перед тим, як отримати позитивну оцінку

35 - 59


F

НЕЗАДОВІЛЬНО – необхідна серйозна подальша робота

0 - 34

 

Таблиця відповідності результатів захисту кваліфікаційної роботи за різними

шкалами і критерії оцінювання

бали

Оцінка ECTS

значення оцінки ECTS

Критерії оцінювання

Рівень компетентності

Оцінка за національною шкалою

90 - 100

А

ВІДМІННО

Оцінка виставляється за курсову роботу, яка носить дослідницький характер, оформлена за вимогами, які пред’являються до курсових робіт, матеріал викладено логічно і послідовно з відповідними висновками. Робота має позитивні відгуки наукового керівника. При її захисті студент показує глибокі знання з питань теми, оперує даними дослідження, вносить пропозиції по темі дослідження, під час доповіді вміло використовує презентацію, впевнено і докладно відповідає на поставлені запитання

Високий (творчий)

відмінно

85 - 89

В

ДУЖЕ ДОБРЕ

Оцінка виставляється за курсову роботу, яка носить дослідницький характер, оформлена за вимогами, які пред’являються до курсових робіт, матеріал викладено логічно і послідовно з відповідними висновками. Робота має позитивні відгуки наукового керівника. При її захисті студент показує знання з питань теми, оперує даними дослідження, під час доповіді вміло використовує презентацію, без особливих труднощів відповідає на поставлені запитання. У основній частині роботи є лише незначні погрішності.

Достатній (конструктивно – варіативний)

 

Добре 

75– 84

С

ДОБРЕ

Оцінка виставляється за курсову роботу, яка носить дослідницький характер, оформлена за вимогами, які пред’являються до курсових робіт, матеріал викладено логічно і послідовно з відповідними висновками. Робота має позитивні відгуки наукового керівника. В рецензії наукового керівника є незначні зауваження. При захисті роботи студент показує знання з питань теми, оперує даними дослідження, під час доповіді використовує презентацію, відповідає на поставлені запитання. У структурі, змісті, мові і стилі роботи є лише незначні погрішності.

66 - 74

D

ЗАДОВІЛЬНО

Оцінка виставляється за курсову роботу, яка носить дослідницький характер, оформлена за вимогами, які пред’являються до курсових робіт, але має поверхневий аналіз, матеріал викладено непослідовно та необґрунтовано. Робота має зауваження наукового керівника щодо змісту та методики. До захисту підготовлена презентація доповіді, але наочна інформація не завжди коментується. Основні тези роботи розкриті, але недостатньо обґрунтовані, нечітко сформульовано висновки, пропозиції і рекомендації. При захисті студент виявляє невпевненість, показує слабкі знання питань теми, не завжди дає вичерпні аргументовані відповіді на запитання. Студент відтворює значну частину теоретичного матеріалу, виявляє знання і розуміння основних положень; за допомогою викладача може аналізувати навчальний матеріал, виправляти помилки, серед яких є значна кількість суттєвих

Середній ( репродуктивний)

Задовільно 

 

60 – 65

Е

ДОСТАТНЬО

Оцінка виставляється за курсову роботу, яка носить дослідницький характер, оформлена за вимогами, які пред’являються до курсових робіт, але має недостатньо критичний аналіз, матеріал викладено непослідовно та необґрунтовано. Робота має значні зауваження наукового керівника щодо змісту та методики. До захисту підготовлена презентація доповіді, але наочна інформація не коментується. Основні тези роботи розкриті, але недостатньо обґрунтовані, нечітко сформульовано висновки, пропозиції і рекомендації. При захисті курсант студент виявляє невпевненість, показує слабкі знання питань теми, не дає вичерпні аргументовані відповіді на запитання. Студент  відтворює значну частину теоретичного матеріалу, виявляє знання і розуміння основних положень і лише за допомогою викладача може виправляти помилки, серед яких є значна кількість суттєвих.

35 - 59

FX

НЕЗАДОВІЛЬНО

Оцінка виставляється за курсову роботу, яка не носить дослідницького характеру, не має аналізу і не відповідає вимогам, які незадовільно з пред’являються до курсових робіт. У роботі можливістю немає висновків або вони носять повторного декларативний характер. У відгуках захисту курсової наукового керівника є критичні зауваження. До захисту не підготовлена презентація доповіді. При захисті курсової роботи студент при відповіді на питання припускає грубі помилки.

Низький ( рецептивно – продуктивний) 

Незадовільно

0 - 34


F

НЕЗАДОВІЛЬНО

Оцінка виставляється за курсову роботу, яка не носить дослідницького характеру, не має незадовільно з аналізу і не відповідає вимогам, які обов’язковим пред’являються до курсових робіт. У роботі повторною немає висновків або вони носять роботою над декларативний характер. У відгуках темою або над наукового керівника є критичні зауваження. До захисту не підготовлена презентація роботи та доповіді. При захисті курсової роботи підготовкою студент не може відповісти на жодне поставлене запитання по її темі, студент не знає теорії.

Оцінка, виставлена під час захисту курсової роботи є остаточною і опротестовуванню не підлягає. Позитивну підсумкову оцінку з дисципліни виставляють лише за умови позитивного захисту курсової роботи. У тих випадках, коли захист курсової роботи визнано незадовільним,  студентам, які отримали незадовільну оцінку, видається інше завдання та встановлюється новий строк для її виконання згідно з рішенням комісії. При повторній незадовільній оцінці студент відраховується  з коледжу.

До іспиту не допускаються студенти, які не виконали з даної дисципліни курсову роботу або її  не захистили,  якщо вона  передбачена навчальним планом.

Результати оцінювання курсових робіт заносяться до відомостей та залікових книжок студентів.

7.Зберігання курсових робіт

Закінченні прийнятті від студентів курсові роботи здають в архів навчального закладу, де зберігаються 3 роки.

Після закінчення зазначеного терміну курсові роботи списує і знищує спеціальна організована по навчальному закладі комісія.

 

docx
Додано
28 грудня 2020
Переглядів
4589
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку