Методичні рекомендації "План заходів для роботи з педагогічним колективом."

Про матеріал
Співпраця психолога з педагогами та вчителями в шкільному середовищі має ключове значення для навчального процесу та виховання. Вона спрямована на сприяння педагогам у вирішенні психологічних аспектів, що виникають у навчально-виховному процесі. Для планування роботи практичного психолога ЗЗШО.
Перегляд файлу

План заходів для роботи з педагогічним колективом.

 

Співпраця психолога з педагогами та вчителями в шкільному середовищі має ключове значення для навчального процесу та виховання. Вона спрямована на сприяння педагогам у вирішенні психологічних аспектів, що виникають у навчально-виховному процесі.

Індивідуальні форми роботи:

  • Консультування 
  • Арттерапія 

Групові форми роботи:

  • Семінари 
  • Майстер-класи 
  • тренінги

Воркшопи(розвиток емпатії, підвищення комунікативних навичок, вирішення конфліктів, розвиток творчого потенціалу тощо).

Напрями роботи психолога з педагогами та вчителями:

1. Діагностична робота - це вивчення психологічних особливостей педагогів, їхніх професійних знань та навичок, а також психологічного клімату в педагогічному колективі: спостереження за роботою вчителів, аналіз їхніх методів навчання та взаємодію з учнями. Це дозволяє виявити індивідуальні особливості та потреби вчителів, спрямовані на підвищення їхньої ефективності.

2. Корекційна робота - це надання допомоги педагогам у розв'язанні психологічних проблем. Психолог надає рекомендації щодо покращення комунікації з учнями, управління класом, стрес-оустойчивості та саморегуляції.

3. Просвітницька робота - це поширення психологічних знань серед педагогів, для підвищення їхньої кваліфікації у питаннях психології навчання, розвитку особистості та психічного здоров'я: 

  • тренінги,
  • семінари.

4. Корекційно-розвивальна робота - це створення умов для розвитку психологічних можливостей педагогів.

5. Профілактична робота - це запобігання виникненню психологічних проблем у педагогів.

План роботи психолога з педагогами та вчителями: 

  1. Діагностична робота:
  •           Визначення моделей спілкування педагога з учнями (за методикою І.М.Юсупова)
  •           Методика діагностики рівня емоційного вигорання (В.Бойко)
  •           Вивчення задоволеності вчителя своєю професією та роботою (Н.Журіна та Є.Ільїна)
  •           Тест «Формування позитивної групової мотивації» (В.А. Розанова)
  •           Методика «Експертна оцінка адаптованості дитини до школи» для вчителів (В.Чирков, О.Соколова, О.Сорокіна)
  •           Тест «Ваш стиль спілкування» тощо.

Анкетування

  •                      «Протидія булінгу в закладах освіти»
  •                      «Стиль роботи класного керівника з учнями, які мають неадекватну

           поведінку»

  •                      «Поінформованість педагогів щодо методів профілактики негативних

          проявів у молодіжному середовищі» (для класних керівників)»

  •                      «Анкета щодо виявлення ситуації булінгу у взаємодії «педагог –

          учень»»

  •                      «Анкета для вчителів "Академічна доброчесність"»
  1. Корекційна робота: 
  •                  Тренінги для вчителів:
  •        «Психологічне благополуччя педагога». Мета:профілактика емоційного вигорання, навчання навичкам саморегуляції й розслаблення.
  •        «Я крокую до майстерності». Мета: сформувати в молодого вчителя впевненість у правильному виборі професії, вчити діяти та спілкуватися.
  1. Профілактична робота 
  •      “Використання арт – терапії для покращення стресостійкості педагога».
  1. Просвітницька робота
  •         Семінар «Психологічні аспекти проблеми превентивного виховання в школі».
  •         Семінар «Психологічні аспекти роботи вчителя з дітьми в інклюзивних класах»
  •      «Девіантні діти та аспекти роботи з ними» тощо.
  1. Консультативна робота
  •                      Індивідуальні консультації (за потреби)
  •                      Групові консультації
  •         Психолого-педагогічний консиліум «Адаптація учнів 1 класу до навчання у початковій школі»
  •         Психолого-педагогічний консиліум «Адаптація учнів 5 класу до навчання у середній школі»
  •         Психолого-педагогічний консиліум «Адаптація учнів 10 класу до навчання у старшій школі».

 

 

 

 

docx
Додано
25 липня
Переглядів
157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку