Змiст роботи 8-А клас
№п/п |
Тема урока: |
Формування просторових уявлень |
Емоційно-вольовий тренінг
|
Мовно – рухові вправи |
Кiлькiсть годин
|
Дата
|
Індивiдуальна робота
|
16. 17.
18. 19.
20. 21.
22. 23.
|
Зимовий етюд
Патріотичні пісні у творчості нашого народу
Ліричні пісні, Балади
Хотіла б я піснею стати. Мамине свято.
|
- розвиток загальної та дрібної моторики рук; - розвиток сенсорного сприйняття; розвиток кінестетичних відчуттів і уявлень; - розвиток точності тонких диференційованих рухів кистей під час виконання вправ; - розвиток здатності до скоординованості рухів; - розвиток взаємозалежності мовленнєвої і моторної діяльності; - розвиток уміння тримати пози та рухи органів артикуляції та рук одночасно, передавати рухами органів артикуляції і рук стан м'язів, знімати зайве напруження та привчати до відчуття легкого напруження;
|
- зменшення м’язового і емоційного напруження, зняття страху і заборон, розвиток довільних психічних процесів; - формування навичок релаксації; - розвиток вміння передавати емоційні стани; - розвиток у дітей психічних процесів і властивостей: пам'яті, уваги, мислення, регулювання процесів збудження і загальмування; - розвиток умінь висловлювати свої почуття і емоції за допомогою міміки та пантоміми; формування: вміння прогнозувати наслідок дії та зміну емоційного стану, сили голосу; - вчити стимулювати себе в процесі вольової дії за допомогою позитивних емоцій, але й не боятися негативних емоцій; |
Розвиток артикуляційного праксису, - розвиток точності та об’єму рухів артикуляційного аппарату; - розвиток взаємозалежності мовленнєвої і моторної діяльності; - розвиток уміння тримати пози та рухи органів артикуляції та рук одночасно, передавати рухами органів артикуляції і рук стан м'язів, знімати зайве напруження та привчати до відчуття легкого напруження; розвиток вміння виконувати статичні вправи;
|
2 години
2 години
2 години
2 години
|
11.01. 18.01.
25.01. 01.02.
08.02. 15.02.
22.02. 01.03.
|
корекція фонематичного слуху |
Змiст роботи 8-А клас
№п/п |
Тема: |
Формування просторових уявлень |
Емоційно-вольовий тренінг
|
Мовно – рухові вправи
|
Кiлькiсть годин
|
Дата
|
Індивiдуальна робота
|
24. 25.
26. 27.
28. 29.
30. 31. 32.
33. 34. 35.
|
Світ української поезії. Україна у піснях.
Роде наш красний. Українське козацтво.
Пісня – найвизначніший винахід людства.
Великдень. Обрядові пісні. Традиції.
Пам'ять предків. Карпатські мелодії. |
розвиток координації, просторового орієнтування, усвідомлення схеми власного тіла. - розвиток кінцевого зорового, слухового, рухового контролю; - розвиток вміння рухатись у відповідному темпі із супутніми рухами; - корекція правильної постави, ходи, грації, рухів; - корекція виразності музичного образу, - розвиток рухової пам’яті, - корекція загальної моторики.
Розвиток танцювальних здібностей |
- підвищувати здатність до довільної психічної саморегуляції та самоконтролю; - виховання позитивних якостей особистості; - синхронізація роботи півкуль, поліпшення розумової діяльності, зняття мимовільних ненавмисних рухів.
|
нормалізація фізіологічного дихання ; - розвиток правильного мовленнєвого діафрагмального дихання (нормалізації ритму вдиху та формуванння навички тривалого мовленнєвого видиху) - укріплення дихальної мускулатури; - розвиток самоконтролю.
|
2 години
2 години
2 години
3 години
3 години
|
08.03 15.03.
29.03. 05.04.
12.04. 19.04.
26.04. 03.05. 10.05.
17.05. 24.05. 31.05.
|
розвиток здібностей диференціювання на слух різних ритмічних малюнків в різних темпах. формування вміння відчувати і розвивати певні групи м'язів, регулювати м'язовий тонус; зміцнення м’язів шиї, плечового поясу, рук і ніг, тулуба. розвиток динамічної і статичної координації, рівноваги, просторового орієнтування, усвідомлення схеми власного тіла.
|