Методичні рекомендації "Web-портфоліо, як результат педагогічної діяльності викладача, зростання його професійних досягнень"

Про матеріал

Методичні рекомендації по створеню блогу для викладачів на двох платформах "Blogger" та "WordPress", з метою більш зручнішої співпраці між здобувачами освіти, викладачем та батьками.

Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДНЗ «Київське обласне вище професійне училище харчових технологій та ресторанного сервісу»

 

           

 

 

Баб’як В.О.                                                         

 

 

 

 

 

Методичні рекомендації

 

 

 

Київ 2018


Баб’як Віталій Олександрович. Методичні рекомендації на тему: «Webпортфоліо, як результат педагогічної діяльності викладача, зростання його професійних досягнень» – Київ: ДНЗ «Київське обласне ВПУ харчових технологій та ресторанного сервісу», 2018 – 35 ст.

 

 

 

 

Автор: Баб’як Віталій Олександрович, завідувач комп’ютерною лабораторією, викладач предметів «Інформаційні технології», «Комп’ютерна техніка», «Технічне креслення» та «Читання креслень» в ДНЗ «Київське обласне вище професійне училище харчових технологій та ресторанного сервісу».

 

 

 

 

           

ЗМІСТ

 

ВСТУП.............................................................................................................. 4

1. Блог, як інструмент взаємодії викладача та здобувачів освіти...................... 5

2. Платформи для персонального блогу.......................................................... 10

3. Інструкція створення блогу на платформі Blogger...................................... 11

4. Інструкція створення блогу на платформі WordPress................................. 26

Список використаної літератури..................................................................... 38

 

 

 

           

ВСТУП

 

Інформаційне суспільство спонукає сучасного педагога працювати на випередження. Викладач повинен бути координатором інформаційного потоку, володіти сучасними методиками та новітніми технологіями. Сучасних здобувачів освіти уже не задовольняє лише крейда і дошка вони прагнуть інноваційних форм навчання, так чи інакше пов’язаних з електронними матеріалами. Це вимагає від викладача теж іти в ногу з часом, оволодівати новими ІТ-навичками.   

Майбутнє наших здобувачів освіти – це життя і праця у новому цифровому суспільстві, у якому володіння ІКТ є запорукою успіху. Тому в даний час Інтернетсервіси стають надійними помічниками викладача, відкриваючи безліч можливостей для урізноманітнення навчально-виховного процесу. Одним із таких інтернет-сервісів є блог. Ми повинні навчити здобувачів освіти вчитись самостійно, це потреба часу. Але і викладачу потрібно вчитись, підвищувати свою кваліфікацію для себе, для здобувачів освіти, яких навчаємо і яким цікаво навчатись, використовуючи комп’ютер.     

Завданням професійного, зокрема викладацького, блогу є:

               спілкування та обмін педагогічним досвідом із колегами;

               надання допомоги здобувачам освіти у навчанні;

               педагогічна освіта батьківської громадськості; надання психологічної допомоги здобувачам освіти;

               самовдосконалення і самореалізація власника блогу.

           

1.   Блог, як інструмент взаємодії викладача та здобувачів освіти

На початку ХХІ ст. у наше спілкування увійшло таке поняття, як блоґи.

Блоґ – це особиста сторінка в Інтернет-мережі, яку веде й оновлює користувач у зручний для нього час. Цей ресурс існує у віртуальному середовищі з 1998 р. й отримав велику популярність серед користувачів, тому що при його створенні і оновленні не потрібно спеціальних знань із комп’ютерних технологій і програмування. Блог, як один з видів дистанційного електронного навчання, став популярним в Україні лише в останні декілька років. 

Використовуючи ІКТ у своїй роботі, викладач позиціонує себе як прогресивну та розвиваючу особистість, а також надає можливості спілкування із здобувачами освіти, має великі переваги. Насамперед, викладачу:

-          чудовий обмін професійним досвідом з колегами;

-          не потрібно роздруковувати велику кількість необхідної навчальної інформації;

-          заощаджуються час, матеріали та й кошти;

-          використовується для систематизації напрацьованих матеріалів; - не потрібно думати про місце для зберігання.

Для викладача блог – це можливість використовувати засоби мультимедіа в освітньому процесі, створювати матеріали для самостійної роботи здобувачів освіти, працювати з електронними зошитами, ділитися важливою інформацією з батьками та здобувачами освіти, проводити оn-line тестування з подальшою швидкою обробкою результатів, організовувати колективну роботу, узагальнювати і систематизувати власний досвід, брати участь в інтернет проектах та ін.

Для здобувачів освіти блог – це зразки виконання творчих завдань, участь у конкурсах, проектах, олімпіадах, додавання заміток, фотографій, творчих робіт, засіб зв'язку та спілкування з однокласниками з метою обговорення спільних справ, самоосвіта та ін.

За допомогою блогу можна швидко та зручно отримати доступу до кожного здобувача освіти, а вони, в свою чергу, доступ до навчального матеріалу.

Створивши блоґ, ви стаєте адміністратором цієї сторінки і маєте право писати, редагувати та видаляти записи. Ваша сторінка може бути відкрита для читання та написання коментарів іншим користувачам або ж бути заблокованою для інших, крім тих, яким ви дали дозвіл. Коментарі можна зробити видимими для всіх або ж лише для власника блоґу.

У блозі можна розміщувати різні матеріали уроку (презентаційний матеріал, завдання, тести і т. ін.) або посилання на них. Ці матеріали стають доступними для здобувачів освіти, як в закладі освіти, так і вдома. Здобувачі освіти можуть з ним ознайомитись для попередньої підготовки до уроку, для повторення матеріалу, під час підготовки до перевірочної роботи і т. ін.

Відкритість навчального процесу забезпечує висвітлення на блозі вимог до навчальних досягнень учнів, календарно-тематичного планування та орієнтовних завдань самостійних, контрольних робіт.

Важливу навчальну, розвивальну та виховну функцію відіграє розміщення здобувачами освіти своїх робіт на блозі викладача.

В результаті роботи блог поповнюється новими матеріалами, які можуть бути корисними як для здобувачів освіти, та і для викладачів. Батьки зможуть знайти також корисну інформацію для співпраці. За допомогою навчального блогу можна вести дискусії з здобувачами освіти та батьками на будь-які теми.

Також можна доповнювати викладений на уроці матеріал цікавими фактами, відео, якісними задачами, інтерактивними іграми, необхідними коментарями. За допомогою повідомлення в блозі можна дати довільне оголошення, анонс, нагадування, котре обов’язково буде прочитане, а також за допомогою інтернетблогу можна займатись з здобувачами освіти додатково, готуючи їх до найрізноманітніших конкурсів, олімпіад та турнірів, розв’язувати задачі підвищеної трудності, а також олімпіадні завдання.

Створюючи блоги, як викладачі, так і здобувачі освіти, отримують додаткові навички в роботі з персональним комп'ютером: публікації фотографій, слайд-шоу, фільми і кліпи, гаджети, віджети, та ін.

Також мають можливість обміну досвідом з іншими колегами; посилання на корисні ресурси мережі; коментарі до матеріалів; відгуки; творчі роботи, презентації науково-дослідних проектів.

Блог – це не просто інформаційна веб-сторінка, а сучасний і корисний робочий інструмент в процесі взаємодії всіх учасників освітнього процесу. Робота з блогом дуже цікава, пізнавальна і результативна. Освоїти сервіси і створити освітній блог може будь-який викладач, якому небайдужі проблеми освіти, який хоче спілкуватися і будувати освітній процес по-новому.

Можна виділити багато загальних корисних переваг від ведення тематичного блогу, які при правильному підході можуть бути притаманними кожному професійному ресурсові. 

1.   Професійний підхід до улюбленої справи

Якою б ви діяльністю не займалися – завжди можете створити про це блог. Таким чином ви «вбиваєте двох зайців». По перше – ви отримуєте задоволення від того, що пишете про улюблену тему і ділитесь своїми унікальними знаннями та напрацюваннями зі своїми відвідувачами та колегами. А по-друге – ви й самі професійно розвиваєтесь, дізнаючись багато нового про цікаву вам тематику і розширюючи горизонти.

2.   Особистісний розвиток

Людина, яка працює над собою, постійно удосконалюватися, це і розвиток комунікативних навичок, навичок у пошуку та аналізі необхідної інформації, і вміння логічно і структуровано викладати свою думку, і накопичення у свідомості нової корисної інформації і ще багато-багато іншого корисного для свого розвитку.

3.   Пошук однодумців та створення власної соціальної ніші

При пошуку однодумців, ви розвиваєте себе та свій ресурс, а також даєте можливість розвинутися іншим. А, взаємодіючи з блогерами-однодумцями, ще й використовуєте принцип синергії (коли два партнерські блоги разом діють більш цілеспрямовано та ефективно, ніж один). Як наслідок, ведення блогу – це чудовий спосіб завести корисні контакти та позиціонувати себе, як професіонала у обраній сфері. Окрім того, ви стаєте більш публічними, а це вже не просто право – а майже обов’язок кожної людини, яка хоче почуватися комфортно у вік інформаційної ери.

4.   Виклик самому собі

Хороший тематичний блог – це як маленький бізнес. Для того, щоб залучити постійних відвідувачів, здобути лояльну аудиторію – потрібно розраховувати свої сили, планувати і, що найголовніше – наполегливо рухатися до своєї мети.

Найвищою винагородою для викладача, безперечно, є авторитет серед здобувачів освіти. Якщо викладач має свій блог чи сайт, він просто виростає в очах своїх здобувачів освіти. Для них це означає, що його наставник іде в ногу з часом, цікавиться сучасними технологіями і з ним можна говорити про багато речей на рівних. Викладач не повинен відставати від часу, в якому живе. Адже він – не лише основне джерело знань, а й організатор самостійної діяльності здобувачів освіти.

Викладаючи у блозі свої матеріали, викладач заявляє про себе, а підтримуючи (шляхом читання і коментування) блоги колег (як українських, так і зарубіжних), він сприяє утворенню професійної викладацької спільноти в Мережі Інтернет. Тому блоги викладачів на даний час стає все актуальнішим. Корисні поради для ведення блогу

1.                  Вибір тематики блогу. Темою блогу не може бути ціла галузь, бо ви не в силі писати про все і одразу. Потрібно сфокусуватися на чомусь конкретнішому, наприклад “Інноваційні методики в професійно-технічній освіті”, “Вікова психологія здобувачів освіти”, “Інтерактивне викладання іноземної мови”, тощо. Тобто фокусуватися на тому, що вас найбільше цікавить і що може бути дійсно корисним для ваших колег/батьків/здобувачів освіти.

2.                  Регулярне розміщення матеріалів. Це не означає, що ви маєте писати до блогу щодня по п’ять дописів, але мається на увазі, щоб розміщувати дописи з певною частотою. Це допомагає будувати аудиторію ваших прихильників. Якщо читач вашого блогу знає, що кожного вівторка у вашому блозі з’являється супермегацікава стаття, є ймовірність, що він зайде знову і поцікавиться, що там. Якщо ж навпаки, ви розмістите одну статтю, закинете свій блог і тільки через місяць за нього згадаєте, це може негативно вплинути на відвідуваність блогу. 

3.                  Пишіть власні матеріали та думки. З одного боку добре когось цитувати чи зробити добірку вже готових матеріалів, але оригінальний матеріал є набагато популярнішим за просто знайдений і скопійований в блог з інших ресурсів. Якщо ви ілюструєте свою думку якимось відео, обов’язково зробіть маленьку рецензію на відео, витягніть з нього і опишіть найцікавіший момент.

4.                  Не забувайте про права власності і ліцензію до взятих з інтернету матеріалів. Зазвичай на розповсюдження авторських фото, відео, статтей, тощо, діє заборона. Ви повинні читати умови ліцензії на сайті, з якого ви берете той чи інший матеріал. Також важливо у описі до свого блогу вказати – буквально одним реченням – що цей блог є вашою приватною власністю і для того, щоб поширювати його вміст, людина має звернутись до вас за дозволом.

5.                  Анонсування свого блогу у соціальних мережах. Пишіть коротенькі повідомлення у facebook та інших соціальних мережах про те, що на вашому блозі є нова стаття. Але не вставляйте в допис просто посилання на блог, а обов’язково пишіть якесь повідомлення, запитуйте у своїх колег їхню думку, закликайте до дискусії. 

6.                  Вигляд вашого блогу. Понад 65% світового населення сприймають інформацію за допомогою органів зору, тобто візуально. Тому, якщо ваш блог гарно виглядає, то він привертатиме більше уваги, навіть тих, хто не цікавиться вашою тематикою, а просто зайшов глянути на красу, яку ви створили. Підбирайте фото і картинки великого формату, вирівнюйте поля, виділяйте ключові слова, суцільний текст розділяйте на абзаци, красиво оформляйте списки.         

2.   Платформи для персонального блогу

Існує декілька платформ, котрі дозволяють безкоштовно створити свій персональний блог. Ми розглянемо дві найпопулярніших: Blogger та WordPress.

Blogger. Ця платформа, що належить Google, дуже проста у використанні. Хостинг і субдомен (названіе_блога.blogger.com) сервіс надає безкоштовно.

З іншого боку, налаштування зовнішнього вигляду і функціональності блогів обмежені. Користувачеві дається лише невелика кількість тем і простий редактор, хоча знання HTML і CSS дозволять зробити дизайн більш-менш унікальним. Але розширювати можливості блогу за допомогою надбудов і плагінів не можна.

WordPress. Гнучка платформа, яка відмінно підходить як для любителя, так і для професіонала. В каталозі WordPress знайдеться величезна кількість готових тем на будь-який смак. Але якщо вам потрібно щось серйозніше, сервіс пропонує масу варіантів для налаштування дизайну і функціональності.

                Базові           можливості          платформи,          включаючи          субдомен

(назва_сайту.wordpress.com) і 3 ГБ для хостингу, доступні безкоштовно. Але в сервісі також є платні тарифні плани, які відкривають доступ до просунутих опцій та до самостійної розробки дизайну і підключення плагінів. 

           

3.   Інструкція створення блогу на платформі Blogger

Спочатку вам треба створити акаунт на Google, якщо у вас його немає. Для цього зайдіть на сайт www.google.com.ua та натисніть на кнопку «почта» або «Войти» (рис. 3.1).

 

Рис. 3.1 – Сайт аккаунта

 

У вікні що з’явиться натисніть «Создать аккаунт» (рис. 3.2). 

 

Рис. 3.2 – Створення аккаунта

Далі ви перейдете на форму реєстрації, де потрібно заповнити необхідні поля (рис. 3.3).

 

Рис. 3.3 – Форма реєстрації

 

Після заповнення даних натискаєте на кнопку «Далле», підтверджуєте реєстрацію.

По завершенню реєстрації заходите в акаунт Google під своїми даними та натискаєте на «Приложения Google» і вибираєте «Blogger» (Рис. 3.3).

 

Рис. 3.3 – Вибір додатка «Blogger»

 

Відкривається сайт https://www.blogger.com/blogger.g#welcome. На цьому сайті натискаєте на кнопку «Создать блог» (рис. 3.4).

 

Рис. 3.4 – Створення блогу

 

Далі у вікні потрібно назвати ваш блог та ввести адресу блогу.

Коли ви введете Адресу блогу (латиницею), натисніть на посилання і перевірте доступність адреси . Якщо така назва блогу вже існує (створена іншими), змініть назву. 

УВАГА!! Обов’язково відразу занотуйте в записник адресу блогу, який ви створили.  

Тепер цю адресу ви можете надіслати вашим друзям, іншим людям з якими збираєтесь співпрацювати.

Для оформлення блогу виберіть тему із запропонованих макетів (його можна буде потім змінити) та натисніть кнопку «Создать блог» (рис. 3.5).

 

Рис. 3.5 – Створення нового блогу

 

У разі правильного виконання дій, система видасть повідомлення про успішне створення блогу і перед вами буде вікно на кому побачите «Публікації» для  додавання  певних  повідомлень,  «Сторінки» для  додавання  сторінок, «Макет» для вибору зручного для Вас макету блогу, «Шаблон» для вибору приємного візуального інтерфейсу (рис. 3.6).

 


 

Рис. 3.6 –Вікно адміністрування блогу

 

Сторінки блогу надають Вам можливість структурувати зміст блогу. Для додавання сторінок блогу необхідно натиснути кнопку «Нова сторінка», далі – «Порожня сторінка» (рис. 3.7).  

 

Рис. 3.7 – Додавання сторінки блогу

 

Після відкриття чистої сторінки записуєте назву сторінки у віконці «Сторінка» (назва повинна бути лаконічною). На чистому аркуші пишете, а можливо вставляєте скопійований матеріал. На панелі з права проставляєте параметри сторінки (рис. 3.8).

 

 

Рис. 3.8 – Нова сторінка

 

Далі переходимо до створення публікацій. Публікація це змінна інформація, або інформація, яка буде накопичуватись (це такі розділи як привітання, розклад занять, заміни, інформація для батьків, новини, наше сьогодення).

Зліва натискаємо на кнопку «Сообщения» та на верхній панелі натискаємо на значок «Создать сообщения» (рис. 3.9). 

 

Рис. 3.9 – Створення публікації

 

Після того, як написали назву публікації,  сам текст,  в «Настройки сообщения» необхідно обрати «Ярлыки». «Ярлык» це саме те середовище, де буде накопичуватись тематична інформація. У віконці, яке з’явилось ви пишете, наприклад «привітання». В налаштуваннях  «Росписание»  обирете примусову  чи  автоматичну  дату,  в «параметрах» - дозвіл на коментар читача. Якщо все готово, Ви можете натиснути кнопку «Сохранить», далі «Публикация» (рис. 3.10).

 

Рис. 3.10 – Заповнення та налаштування публікації

 

Для того, щоб налаштувати елементи блогу потрібно змінити макет блогу, слід вибрати з лівої сторони посилання «Дизайн». У вікні, що відкрилося, для зміни макету слід вибрати посилання «Изменить» для кожного з елементів блогу. Натисніть на кнопку Зберегти. При цьому зверху вікна з’явиться повідомлення. Натисніть посилання «Переглянути блог».

Редагувати Ви можете нескінчену кількість разів (рис. 3.11).

 

Після заголовка стоїть інтерактивне віконце «Додати гаджет». Вам необхідно натиснути на нього і з віконця, яке випаде, обрати гаджет – «Сторінка» і натисніть «+», якщо він у вас вже є, то натисніть на кнопку редагувати (у вигляді олівця) (рис. 3.12). 

 

Рис. 3.12 – Додавання гаджета «Сторінка»

 

Висвічується вікно, в якому вам необхідно спочатку відмітити сторінки для відображення, поставивши галочку (рис. 3.13). Тоді обрати порядок сторінок (лівою кнопкою миші наводите на назву сторінки і перетаскуєте на потрібне вам місце, саме в такій послідовності вони будуть висвічуватись в блозі) (рис. 3.14). 

Потім відмітити сторінки для відображення. Далі натискаєте «Сохранить».

 

Рис. 3.13 – Відображення сторінок

 

Рис. 3.14 – Порядок сторінок

 

Вас повертає знову в макет, де ви натискаєте «Сохранить расположение» (рис. 3.15).

 

Рис. 3.15 – Зберігання елементів блогу

Щоб змінити заголовок блогу виберіть посилання «Изменить» у розділі з назвою вашого блогу.

Ви можете додати до блогу: Опитування, Список, Малюнок, Список посилань, Текст, канал RSS, HTML/JavaScript, слідуючи інструкціям або будь-який гаджет, що буде корисним для ваших потреб (рис.3.16). Організовуємо експрес-опитування.

Гаджет Опитування дозволяє з'ясувати думку відвідувачів вашого блогу та побачити кількість вибраних ними варіантів відповідей, на поставлені Вами запитання. 

Спочатку виберіть посилання «Добавить гаджет», у вікні виберіть елемент «Опрос» та натисніть на кнопку «+» (рис. 3.17). 

 

Рис. 3.17 – Додавання гаджета «Опрос»

 

В новому вікні, що з’явиться «Создание опроса» напишіть запитання, на яке ви хочете отримати відповідь та варіанти відповіді і натисніть кнопку «Сохранить» (рис. 3.18).

 

Рис. 3.18 – Заповнення опитування

 

Для зміни або налаштування теми, для зміни кольорової палітри шаблону – шрифти та кольори блогу натисніть на кнопку «Тема». Кожний розділ макету можна редагувати і додавати нові елементи (рис. 3.18 - 3.19).

 

Рис. 3.18 – Налаштування та зміна теми блогу

 

 

Рис. 3.19 – Налаштування та зміна дизайну блогу

 

Вигляд створеного блогу (рис. 3.20 – 3.21).

 

Рис. 3.20 – Вигляд блогу

 

Рис. 3.21 – Вигляд блогу

           

4.   Інструкція створення блогу на платформі WordPress

Для створення блогу на платформі WordPress потрібно перейти на сайт https://wordpress.com/, якщо необхідно змінити мову на іншу, то з права

вверху є посилання «Мова» (рис. 4.1).

 

Рис. 4.1 – Зміна мови

 

                Далі    переходимо    на    вкладку    «Блоги»    і    натискаємо    кнопку

«Приступайте» (рис. 4.2 - 4.3).

 

Рис 4.2 – Вкладка «Блоги»

 

Рис. 4.3 – Початок роботи

 

Після натиснення на кнопку «Приступайте» необхідно буде заповнити наступну форму необхідними даними та натиснути «Продолжить» (рис. 4.4).

 

Рис. 4.4 – Заповнення форми

 

Наступним кроком буде вибрати тему, також її можна буде змінити в будь-який момент (рис. 4.5).

 

Рис. 4.5 – Вибір теми блогу

 

У цьому вікні вводимо адресу блогу та вибираємо доступні варіанти із списку і натискаємо кнопку «Выбрать» (рис. 4.6). З’явиться повідомлення, що все готово і можна розпочинати роботу натиснувши на кнопку «Продолжить» (рис. 4.7).

 

Рис. 4.6 – Створення адреси блогу

 

Рис. 4.7 – Продовження роботи з блогом

 

Щоб налаштувати свій обліковий запис, потрібно натиснути на кнопку », яка знаходиться вверху вікна з правої сторони (рис. 4.8).

 

Рис. 4.8 – Налаштування облікового запису

 

За допомого панелі управління можна настроїти та керувати блогом

(рис. 4.9). 

 

Рис. 4.9 – Панель управління

 

Для додавання нових сторінок на блозі, потрібно з лівої сторони вікна натиснути на посилання «Страницы сайта» та клацнути мишею на посиланні «Добавить», в результаті цього відкриється нове вікно із сторінкою, яку треба заповнити (рис. 4.10).

 

Рис. 4.10 – Створення сторінки блогу

У Заголовку (Title) необхідно написати назву вашої сторінки. На чистому аркуші пишете або копіюєте на нього необхідну інформацію, яку можна редагувати аналогічно текстовому редактору. Також можна переключити редагування на режим мови розмітки HTML. Щоб на сторінку добавити графічні файли, необхідно натиснути на кнопку “Добавить” і вибрати файли з каталогу або завантажити нові. При необхідності можна ще додатково налаштувати сторінку за допомогою параметрів налаштування, що знаходяться з правої сторони сторінки. Після заповнення та редагування необхідно натиснути на кнопку «Опубликовать…» (рис. 4.11).

Рис. 4.11 – Налаштування та заповнення сторінки даними

Аналогічно додаються записи (публікації) на блог при натиснені на посиланні «Записи блогу» кнопки «Добавить» (рис. 4.12). 

 

Рис. 4.12 – Додавання запису до блогу

 

При натисненні на посилання «Медиафайлы» можна погляну на файли що знаходяться у вашому каталозі та доповнити новими (рис 4.13).

 

Рис. 4.13 – Додавання та перегляд медіафайлів

 

Для зміни або налаштування теми потрібно натиснути на посиланні «Темы» кнопку «Настроить» (рис. 4.14).

 

Рис. 4.14 – Заміна та налаштування теми блогу

 

В результаті відкриється нове вікно в якому буде з ліва додаткове меню де можна налаштувати різні елементи теми, а також можна настроїти меню блогу або створити нове. Для цього натисніть на посилання «Меню» (рис.

4.15 – 4.16).

 

Рис. 4.15 – Меню блогу

 

Рис. 4.16 – Налаштування меню

 

Налаштування блогу також можна за допомогою редакторів, що

знаходяться на сторінках у вигляді «Олівця»  (рис. 4.17).

 

Є можливість додатково додати на блог різні елементи за допомогою віджетів, що знаходяться зліва в налаштуванні теми (рис. 4.18).

 

Рис. 4.18 – Додавання віджетів

 

Додатковий функціонал, оформлення та функції на блог можна добавити за допомого посилання на головній панелі керування блогом «Плагины» (рис. 4.19).

 

Рис. 4.19 – Додавання плагінів Вигляд створеного блогу (4.20 – 4.21).

 

Рис. 4.20 – Вигляд створеного блогу

 

                                                      Рис. 4.21 – Вигляд створеного блогу                                                                 

Список використаної літератури

 

1.      Основи інформаційних технологій і систем : навч. посіб. / В. А. Павлиш, Л. К. Гліненко ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". – Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2013. – 500 с. : іл. – Бібліогр.: с. 486-494.

2.      https://support.google.com/blogger/?hl=ru#topic=6321959

3.      http://osnova.com.ua/items/item-march-2016/

4.      http://tehnologia2012.blogspot.com/p/blog-page.html

5.      https://support.wordpress.com/getting-started/

6.      https://wordpress.co.ua/stvoryty-blog-na-wordpress/wordpress-blogfrom-scratch

7.      http://techerworldlit.at.ua/publ/metodichnaskarbnichka/personalnijsaj tvchiteljada яninamo dichipotreba/10-1-0-96

8.      http://maryanivkaschool.klasna.com/uk/article/blog-yak-instrumentvzaemodiyi-vchitelya-ta-uchniv.html

 

pdf
Додав(-ла)
Баб'як Віталій
Додано
13 червня 2018
Переглядів
1203
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку