Методичний коментар до добірки картин Джима Дейлі про гру

Про матеріал
Пантоміма-імпровізація “Жива картина”. Діти об’єднуються у групи, домовляються яку картину будуть показувати. Педагог промовляє “Один, два, три, картина завмри” і діти утворюють сценку з однієї з картин, немов гралися і завмерли (
Перегляд файлу

Бесіда за картинами                                                                                                                                Тиждень 9. Світ гри

image

 

Методичний коментар до добірки картин Джима Дейлі про гру

Від сюжетної картини про ігри мишенят перейдемо до картин американського художника Джима Дейлі (Jim Daly), у яких художник майстерно змальовує ігри дітей. Коли дорослі дивляться на картини цього художника, то часто відчувають, що дитинство повертається, а діти легко впізнають себе в героях картин, захоплюються сюжетом творів живопису, залюбки входять у картини та знайомляться з життям однолітків.

Джим Дейлі з дитинства відчував, що стане художником. Коли почав малювати, його надихали роботи Нормана Роквелла — митця з теплим гумором і гострим пензлем. Четверо дітей Джима та дружина іноді виступають моделями для його картин. Майстер також спробував себе в ролі вчителя та є автором ілюстрацій до кількох книжок.

Про свою творчість Джим Дейлі каже: “Я хочу, щоб моє мистецтво було захопливим; з елементами драматизму, близькості, емоціями, почуттями і завжди було візуально гарним. Для мене мистецтво має прибути прямо з серця”.

Запропонуємо малятам роздивитися добірку картин Джима Дейлі, уявити себе їхніми героями та розповісти, що зображено на них, порівняти, знайти спільне.

image                             Чим картини схожі?

                             Як можна назвати добірку картин?

Проведіть паралель між іграми мишенят і малят на картинах, запропонуйте дітям дізнатися про назви та особливості ігор американських однолітків.

*           Як граються діти на картині? (Обговоріть з учнями, хто з ким грається, чи всіх цікавить гра тощо). image Який у них настрій?

Зверніть увагу малят на те, що саме розповідає про настрій зображених дітей (поза, жести, вираз обличчя тощо).

*           Яка картина тиха, а яка — голосна? (Діти розкладають картини в ряд від найтихішої до найголоснішої).

*           Вийдемо за межі полотен. Що було до того, як художник почав малювати? Що буде після?

imageУ яку картину малята захотіли увійти найперше? Чому?

Про що вони розпитали б її персонажів ? Яку участь у грі взяли б? Чи є в українських дітлахів схожі ігри? Які саме?

Зверніть увагу малят на картину, де зображено як діти після гри вітають переможця.

imageЯк художник змалював радість переможця?

Які діти радіють разом з ним?

Та чи всі малята радіють? Як ви гадаєте, чому так вийшло?

Які деталі картини допомагають нам дізнатися назву гри, у яку бавилися діти?

Пантоміма-імпровізація “Жива картина”. Діти об’єднуються у групи, домовляються яку картину будуть показувати. Педагог промовляє “Один, два, три, картина завмри” і діти утворюють сценку з однієї з картин, немов гралися і завмерли (можна продовжувати дію

image

Додаткові матеріали до підручника "Я досліджую світ". 1 клас (авт. Волощенко О. В. та ін.)                svitdovkola.org

 

Бесіда за картинами                                                                                                                                Тиждень 9. Світ гри

image

 

картини, вводити нових персонажів тощо), решта малят намагаються вгадати й розповісти про гру , у яку бавилися діти, показати відповідну картину.

imageЩо означають слова “мистецтво гри”?

Чи цікаві вам ці картини?

Чи може така ситуація трапитися у вашому житті?

Кожна гра має свої правила, запропонуйте малятам поміркувати, яких правил дотримуються діти на картинах Джима Дейлі. Розповісти учням про важливість правил в іграх допоможе ще й таке завдання.

imageimage Завдання з робочого зошита (частина 2, с. 4, завдання 1)

 

 

Розкажіть, у які ігри граються вам хотілося б опинитися. Чому?

діти.

Познач image

символом  групу дітей, у якій

*            imageЗнайдіть найголоснішу картинку. Чому ви так вважаєш?

*            Чи в усі ігри можна гратися тихо?

Поясніть свою думку.

*            Порадь малятам, як зробити їхню гру комфортною для всіх дітей.

image

Додаткові матеріали до підручника "Я досліджую світ". 1 клас (авт. Волощенко О. В. та ін.)                svitdovkola.org

 

pdf
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
17 листопада 2020
Переглядів
493
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку