Методичний матеріал до уроку на тему " Музичне мистецтво. Європейська музична культура""

Про матеріал

Методичний матеріал до уроку на тему " Музичне мистецтво. Європейська музична культура":

1.Відень — центр європейської музичної культури.

2.Сучасне музичне мистецтво.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Відень — центр європейської музичної культури Відень — столиця Австрії та колишньої Австро-Угорської імперії. У кінці XVIII — початку XX ст. це місто стало одним із найголовніших культурних осередків Європи. У Відні жили та творили видатні композитори: В.-А. Моцарт, X. Глюк, Й. Гайдн, Л. Бетховен, Р. Вагнер, Й. Брамс, Штрауси — батько та син, Ф. Шуберт, I. Кальман, Ф. Легар та багато інших. В.-А. Моцарт, Й. Гайдн, Л. Бетховен стали засновниками віденської класичної школи. Її стильові особливості та демократична спрямованість були тісно пов’язані з ідеями епохи Просвітництва. Естетика класицизму ґрунтувалася на переконанні в розумності й гармонійності світоустрою, що проявилося в увазі до збалансованості частин твору, ретельній обробці деталей, розробці основних канонів музичної форми. Саме в цей період остаточно сформувалася сонатна форма, що заснована на розробці та протиставленні двох контрастних тем, визначився класичний склад частин сонати і симфонії. Основною особливістю даного напряму було застосування трьох прийомів: обов’язкового акомпанементу, наявності наскрізних тем і роботи над темою і формою.

Номер слайду 3

Сучасне музичне мистецтво має різні форми прояву. Найсучаснішими з них є такі: Хаус (House) У середині 80-х у Чикаго виник новий вид танцювальної музики - хаус. Назва походить від клуба Warehouse (склад). Саме там чикагські ді-джеї вперше спробували змішувати сингли групи Kraftwerk зі звуком кардинально нового для того часу пристрою за назвою драма-машина. Вони зверталися до традицій андеграунда і кращі сучасні треки все ще звучать трохи "андеграундно", можливо також через якість запису. Корені цієї музики - диско. Характерним є ритм дискотеки, свингове звучання, заводні мелодії і загальний настрій радості і веселощів. Одним словом - музика для щасливих. Класичний хаус простий: біт - чотири чверті: 1 2 3 4 і не занадто швидкий темп (120 ударів у хвилину), що відповідає серцебиттю танцюриста. Багато хто думають, що барабанні семпли, використовувані в класику від MFSB "Love is the message" - це фундамент хауса. Також широко використовується розвеселий вокал у дусі соул. Гараж (Garage)

Номер слайду 4

У той час як чикагські ді-джеї експериментували з драмою-машиною нью-йоркські ді-джеї в стінах клуба Paradise Garage під керівництвом Larry Levan родили інше, що не уступає в популярності на танцполе хаусу напрямок - гараж /Garage/ (за назвою клуба). Великий внесок у справу будівництва гаража внесли також музиканти з Нью-Джерсі. Надворі стояла середина вісімдесятих. Що таке гараж - це насамперед вокал у дусі соул, а потім біт. Гараж - це глибока клубна музика з коренями в ритм-н-блюзі. Послухайте примадонну британського відділення гаража - Ultra Nate і ви відчуєте що таке гараж. Дип Хаус (Deep House) "Глибокий хаус" - стиль, що з'явився на стику "старого" чикагського хауса і госпела. Переповнений мелодіями, побудованими на старих (і всіма улюблених) акордних прогресіях, зіграних примарним звуком електрооргана. Дип Хаус - це насамперед хаус, а вуж потім - глибоке звучання інструментів. Ейсід Хаус (Acid House) Друге чикагське покоління експериментувало з більш психоделічним звуком трохи прискореного синтезатора Roland TB303. Цей інструмент є культовим, саме йому ейсід хаус зобов'язаний своїм незвичайно теплим, "фанковим" звучанням. Ейсід-хаус - це поп-музика майбутнього, швидка, по-справжньому різка і радісна.

Номер слайду 5

Відрізняється від інших хаусов більш високим темпом і відсутністю вокалу. Ймовірно "Ейсид гімном" є кислотні треки від Phuture. У самому кінці вісімдесятих цей стиль іде в глибокий андеграунд, щоб створити нові стилі - дуже швидкий хардкор, дип ейсид, що присипляє свідомість (але не ноги) транс і габбу - дуже швидку похідну хардкора (за 200 ударів у хвилину). Транс (Trance) Це щось середнє між амбієнтом і ейсід-хаусом. Транс значно безпечніше для барабанних перетинок, чим будь-яке техно, але під нього можна відмінно танцювати. Ціль цієї музики - перенести тебе в інший світи за допомогою руху. Пластичний і чіткий, дуже "космічний", транс рідко переборює оцінку "150 bpm" (150 ударів у хвилину). Прогресив (Progressive) Прогресив - це різновид хауса. Повна назва - Progressive House. З'явилася ця музика в останні роки. Характеризується наявністю симпатичної заводної мелодії і стабільним бітом у 120 - 130 bpm. Чому прогресивний - не знає ніхто, просто так один з музичних журналів спробувався виділити це звучання. Ймовірно прогресивність полягає в поверненні до традицій стабільного біта і мелодійності хауса

Номер слайду 6

Як би те ні було прогресив сьогодні напевно сама популярна в нас на танцполі музика, втім і сама комерційна. Прогресив - стиль більшості танцювальних проектів популярних європейських виконавців - Quicksilver, Sash, Red5, Brooklyn Bounce і ін. Особливо можна виділити італійське трактування прогресивності - так називаний Dream House, воно ж Середземноморський Прогресив /Mediterranean Progressive/, представлений Gigi d'Agostino, Robert Miles і ін. Техно (Techno) Термін техно використовується для великої кількості видів електронної музики. Особливий, нетанцювальний аспект може бути знайдений в окремому напрямку техно - ембиент, на треках лейбла WARP.

Номер слайду 7

Музика завжди мала свою не малу цінність , її цінують і до сіх пір. Для когось музика це спосіб відпочити, а для когось це - ціле життя. Цінуйте музичне мистецтво , бо це не замінна річ у нашому світі як слухачам , так і створювачами.

Номер слайду 8

ppt
Додано
5 серпня 2018
Переглядів
1104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку