Методичний матеріал " Робота з оповіданням на уроці під керівництвом та контролем учителя"

Про матеріал
Перед самостійним опрацюванням нового тексту учнями вчитель повине спрямувати їх увагу на читання та розуміння тексту. Він повідомляє деякі факти з життя і творчої діяльності автора, або називає проблему чи галузь науки яка розглядається в тексті. Можна запитати учнів, які книжки цього автора вони читали (що відомо їм з цієї проблеми).
Перегляд файлу

  Робота з оповіданням на уроці під керівництвом та контролем учителя

I. Перед самостійним опрацюванням нового тексту учнями вчитель повине спрямувати їх увагу на читання та розуміння тексту. Він повідомляє деякі факти з життя і творчої діяльності автора, або називає проблему чи галузь науки  яка розглядається в тексті. Можна запитати учнів, які книжки цього автора  вони читали (що відомо їм з цієї проблеми).

II. Підготовча робота до читання тексту. На цьому етапі необхідно виконати передтекстові вправи, для того щоб зняти деякі мовні та смислові труднощі роботи з  текстом. Це може бути робота такого характеру:

а. Опрацювання вимови географічних назв, власних імен. Виконують: імітативні вправи, слова записуються на дошці (картках) з транскрипцією.

б. Робота з окремими словами, що відносяться до потенціального словника: інтернаціональні, похідні, складні, конвертовані. Учні повинні  здогадатися про значення цих слів, дати свої варіанти перекладу.

в. Опрацювання складних граматичних структур: аналіз, переклад;

г. Ознайомлення з передтекстовими запитаннями/завданнями, на які  учні мають знайти відповідь, прочитавши текст.

III. Читання тексту про себе з метою розуміння основного змісту .

IV. Контроль розуміння прочитаного (виконання післятекстових вправ).

а. Відповіді на запитання вчителя стосовно основної інформації  тексту (короткі або повні відповіді).

б. Відповіді на запитання, пов'язані з важливими деталями тексту (повні  та короткі відповіді).

в. Вправи на знаходження вказаних учителем фактів. Перевіряєте  вміння орієнтуватися в тексті, знаходити одиниці смислової інформації .

г. Виконання тестів множинного чи альтернативного перевірки розуміння учнями основної інформації .

V. Завершальний етап роботи з текстом.

а. Підготовка до переказу тексту:

- складання плану розповіді;

- вибір з тексту слів/ словосполучень/ фраз для власних висловлюваннях.

б. Вираження спонтанного мовлення. Переказ тексту з вираженням свого ставлення до про їх дій, оцінка тексту.

 

 

 

 

docx
Додано
10 квітня 2020
Переглядів
380
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку