Можливий методичний прийом при роботі з формування історичної компетентності при характеристиці та створенні історичного портрету знаменитих діячів.
Може бути використаний для дітей з інклюзієї слуху, мови тощо.
Доброго дня!
Для кращого асоціативного сприйняття та запам’ятовування здобувачами освіти певних історичних діячів пропоную методичний прийом «сенкан-кущ». Можна сказати, що це вже відомий вам класичний, але тільки «мальований» сенкан/сенкен. Сучасні діти маючи, за моїми спостереженнями, «смайликову» пам’ять можуть краще запам’ятати особистість створивши її «смайликовий» (раніше сказали б - едетичний) образ. Кущ повинен доповнюватися доречними на думку учня малюнками, в історії – обов’язково датами, подіями, поняттями. Їх можна і прописувати і подавати у вигляді зображень, смайликів, ілюстрацій – т.т. любим способом, аби дитина краще могла пов’язати історичну особу з вадливими історичними фактами, подіями, датами тощо. В цій роботі, на мою думку, дитина розвиває і свою уяву, критичне та логічне мислення.
Якщо комусь це допоможе – буду вдячний. Дякую.
Далі подаю один зі зразків такого учнівського «сенкан-куща»
Зразок мальованого сенкан-куща. Історія України.10 клас
Початок Української революції 1917-1921 рр. Події березня-травня 1917 р. Утворення УЦР
Михайло Грушевський