Шульженко Ірина Олексіївна
учитель образотворчого мистецтва та декоративно-ужиткового мистецтва
Назва прийому: «Судоку» в малюнках.
Мета застосування прийому: формувати навички аналізу теми, техніки, твору, удосконалювати вміння порівнювати, узагальнювати, систематизувати матеріал, створити на уроці позитиву атмосферу, розвинути логічне і творче мислення учнів, формувати уважність та посидючість, співпрацю, комунікації.
Етап уроку, де застосовується прийом: сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу, узагальнення й систематизація знань, застосування набутих знань та вмінь, як спосіб організації групової роботи на узагальнюючому уроці; - як творче домашнє завдання.
Зміст нетрадиційного прийому: Судоку – це популярна головоломка з числами. «Судоку» в малюнках - це методичний прийом візуалізації навчального матеріалу. В цій версії судоку адаптовані для розв’язування дітьми (замість цифр використовуються зображення, фігури) на уроках образотворчого мистецтва. Кожне із завдань містить чотири поля 4х4, 5х5 або 6х6. Дитині необхідно у кожному з них заповнити клітинки чотирма, п’ятьма або шістьма типами зображень або фігур таким чином, щоб жодна з них не повторювалась у кожному з рядків по горизонталі та вертикалі.
Судоку «Пейзаж» для 6 класу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Правильна відповідь:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заготовки для наклеювання:
Судоку «Види архітектури» для 7 класу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Підказка: Види архітектури: