Методичний прийом "Судоку в малюнках"

Про матеріал
Методичний прийом візуалізації навчального матеріалу: для сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу, узагальнення й систематизація знань, як спосіб організації групової роботи на уроці узагальнення; як творче домашнє завдання.
Перегляд файлу

Шульженко Ірина Олексіївна

учитель образотворчого мистецтва та декоративно-ужиткового мистецтва

Назва прийому: «Судоку» в малюнках.

Мета застосування прийому: формувати навички аналізу теми, техніки, твору, удосконалювати вміння порівнювати, узагальнювати, систематизувати матеріал, створити на уроці позитиву атмосферу, розвинути логічне і творче мислення учнів, формувати уважність та посидючість, співпрацю, комунікації.

Етап уроку, де застосовується прийом: сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу, узагальнення й систематизація знань, застосування набутих знань та вмінь, як спосіб організації групової роботи на узагальнюючому уроці; - як творче домашнє завдання.

Зміст нетрадиційного прийому: Судоку – це популярна головоломка з числами. «Судоку» в малюнках - це методичний прийом візуалізації навчального матеріалу. В цій версії судоку адаптовані для розв’язування дітьми (замість цифр використовуються зображення, фігури) на уроках образотворчого мистецтва. Кожне із завдань містить чотири поля 4х4, 5х5 або 6х6. Дитині необхідно у кожному з них заповнити клітинки чотирма, п’ятьма або шістьма типами зображень або фігур таким чином, щоб жодна з них не повторювалась у кожному з рядків по горизонталі та вертикалі.

 

Судоку «Пейзаж» для 6 класу

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 12 гори\images (1).jpg

 

 

 

 

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\фантастичний пейзаж 6 кл\89827775_000016.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 12 гори\images (1).jpg

 

 

 

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 13 море\f0_361740820.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\сільський пейзаж\5767110424.jpg

 

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\сільський пейзаж\5767110424.jpg

 

 

 

Правильна відповідь:

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 12 гори\images (1).jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 13 море\f0_361740820.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\сільський пейзаж\5767110424.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\фантастичний пейзаж 6 кл\89827775_000016.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\сільський пейзаж\5767110424.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\фантастичний пейзаж 6 кл\89827775_000016.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 12 гори\images (1).jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 13 море\f0_361740820.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\фантастичний пейзаж 6 кл\89827775_000016.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 12 гори\images (1).jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 13 море\f0_361740820.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\сільський пейзаж\5767110424.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 13 море\f0_361740820.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\сільський пейзаж\5767110424.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\фантастичний пейзаж 6 кл\89827775_000016.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 12 гори\images (1).jpg

 

Заготовки для наклеювання:

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 12 гори\images (1).jpgD:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 12 гори\images (1).jpgD:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 12 гори\images (1).jpgD:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 12 гори\images (1).jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\фантастичний пейзаж 6 кл\89827775_000016.jpgD:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\фантастичний пейзаж 6 кл\89827775_000016.jpgD:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\фантастичний пейзаж 6 кл\89827775_000016.jpgD:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\фантастичний пейзаж 6 кл\89827775_000016.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\сільський пейзаж\5767110424.jpgD:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\сільський пейзаж\5767110424.jpgD:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\сільський пейзаж\5767110424.jpgD:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\сільський пейзаж\5767110424.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 13 море\f0_361740820.jpgD:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 13 море\f0_361740820.jpgD:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 13 море\f0_361740820.jpgD:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\ОМ\6кл ОМ\пейзаж\пейзаж 13 море\f0_361740820.jpg

Судоку «Види архітектури» для 7 класу

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\напрацювання\8aaf3c06b374a56e5974d0899338f753__large.jpg

 

 

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\напрацювання\1252609580_01-Buerogebaeudemitden4ProduktionseinheitenLR512-19.jpg

 

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\напрацювання\Железнодорожный_вокзал_станции_Ижевск.jpg

 

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\напрацювання\Железнодорожный_вокзал_станции_Ижевск.jpg

 

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\РПМ\9кл\архітектура аплсоломкою\file.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\напрацювання\kadastr.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\РПМ\9кл\архітектура аплсоломкою\Воскресенская_церковь_Сумы.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\напрацювання\kadastr.jpg

 

 

 

 

 

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\напрацювання\Железнодорожный_вокзал_станции_Ижевск.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\РПМ\9кл\архітектура аплсоломкою\Воскресенская_церковь_Сумы.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\РПМ\9кл\архітектура аплсоломкою\file.jpg

 

 

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\напрацювання\kadastr.jpg

 

 

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\напрацювання\Железнодорожный_вокзал_станции_Ижевск.jpg

 

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\напрацювання\8aaf3c06b374a56e5974d0899338f753__large.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\напрацювання\1252609580_01-Buerogebaeudemitden4ProduktionseinheitenLR512-19.jpg

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\РПМ\9кл\архітектура аплсоломкою\file.jpg

 

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\напрацювання\kadastr.jpg

 

 

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\напрацювання\8aaf3c06b374a56e5974d0899338f753__large.jpg

 

D:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\РПМ\9кл\архітектура аплсоломкою\Воскресенская_церковь_Сумы.jpgD:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\УРОКИ\РПМ\9кл\архітектура аплсоломкою\file.jpgD:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\напрацювання\Железнодорожный_вокзал_станции_Ижевск.jpgD:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\напрацювання\kadastr.jpgD:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\напрацювання\8aaf3c06b374a56e5974d0899338f753__large.jpgD:\01Мои_документы_2018-19\РОБОТА\напрацювання\1252609580_01-Buerogebaeudemitden4ProduktionseinheitenLR512-19.jpg

(Підказка: Види архітектури:

  1. Об’ємна (громадська, культова, житлова, промислова);
  2. Ландшафтна;
  3. Містобудівна.)
docx
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
585
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку