Ми, діти твої, Україно!

Про матеріал
Розробка для 2 класу, перший урок. Знайомство з дітьми, бесіда про Україну, перегляд відео. Використання інноваціїних технологій, НУШ.
Перегляд файлу

Тема : Перший урок у 2 класі «Ми , діти твої , Україно»

Мета. закріплювати знання учнів про поняття «Батьківщина» і «мала Батьківщина», «патріот»; ознайомити з правилами поведінки в школі, викликати в учнів зацікавленість історією свого народу, історією боротьби українського народу за свободу і незалежність, історією рідного краю; вчити дітей усвідомлювати себе громадянином, патріотом України, висловлювати почуття гордості за свою Батьківщину, бажання стати на її захист; виховувати в учнів патріотичні почуття.

Обладнання: музика «Україна – це я, скринька, дзеркало, скринька з запитаннями, ребуси, відео про Україну, відео з фізкультхвилинкою, малюнки з символами України, книжечки ,побажання- закладки, браслети, рамка для фотографування.

Хід уроку

I.Організаційний етап.

Учні розташовуються в класній кімнаті ( Звучить пісня про Україну )

Сьогодні свято завітало в школу

Бо Перше вересня, і пролунав дзвінок.

Змужнілі, сонцем зласкані улітку

Ми розпочнем найперший наш урок

  • За виразом Ваших обличь бачу, що у вас усе гаразд і ваш настрій можна зобразити ось так (настрій за допомогою прищепок)

Психологічне налаштування на подальшу роботу

 Яке ж сьогодні число, місяць ? А рік? Пора року?

- А чому ви посміхаєтесь? Зараз спробую відгадати, чому ви веселі та радісні . Якщо відгадаю, плесніть у долоні, домовились?

- У вас сьогодні день народження?

- Ви виграли приз в лотерею?

- Ви повернулися з космічної подорожі?

- У вас є новий портфель?

- Вам купили шкільну форму?

- Ви прийшли до школи.

- тому що у вашому портфелику багато нових шкільних речей;

- тому що ви сьогодні дуже ошатні і красиві;

- зустріли однокласників.

- Ось чим особливий сьогоднішній день, ось чому усмішки сяють на ваших обличчях!!!

Я від щирого серця вітаю вас, діти, з цим святковим днем, коли вперше шкільний дзвінок покликав вас на урок.

ІI. «Знайомство» (Стаємо в коло)

-У мене в руках цікава скринька. У ній найцінніший скарб планети Земля. Хто з вас хоче його побачити, може зазирнути, але поки що не розповідайте, кого ви там побачили, аж доки всі найцікавіші та найсміливіші не зазирнуть на дно скриньки.

Під музику діти почергово заглядають до скриньки, на дні якої дзеркало.

-То кого ви побачили на дні скриньки?

-Так, ви побачили кожен себе. Отже, найцінніший скарб – це ви самі.

Кожен з вас – особистість, і саме такої людини, як ви, більше на цій землі немає і не буде і тому з кожним із Вас я хочу познайомитися.

1.Картки з цікавими запитаннями про учнів (скринька з картками).

- Почнемо знайомство з мене.  Я ваша вчителька. Мене звуть ... Я буду поряд з вами 3 роки подорожувати Країною Знань.

   А тепер я хочу ближче познайомитися з вами. Нумо, всі разом скажіть, як вас звати.(Діти хором відповідають). Чи зрозуміли ви що –небудь? Я також не зрозуміла. То скажіть, як же потрібно відповідати в школі? (Піднімати руку).

Вчитель проходитьіз скринькою з картками.

- Ми всі різні – маємо різний колір очей, волосся, різний зріст, голос. Але тепер у нас буде багато спільного. Нас об’єднала наша школа, наш клас, ми будемо вчитися, співати, танцювати, веселитися. Тепер ми одна родина, один колектив.

ІІІ.Представлення теми та очікування навчальних результатів.

1.Розв´язування ребусів

 

   7´ я               2. Р 1 а             3. У , їна

 

Діти називають слова, а вчитель викладає тему з табличок.

Отож, сьогодні ми будемо говорити про найголовніші речі в житті кожної людини. Про сім’ю, родину та Україну

2.Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=Hxaxd229Kt8&list=PL5E8LrSI9SmQRg1xyxpIMuHn7yc059j5G&index=10

 

ІV.Робота над темою уроку.

- Наш край – це невеличка частинка країни, у якій ми живемо. А як  називається наша країна? (Україна)
- Давайте подивимося, що розповість нам хмаринка про Україну і про її символи. (відео)

1. Перегляд відео про державні і народні символи ( 7 хв )

2.Технологія « Асоціативний кущ » (державні і народні символи)

Україна

 

3.Робота  з книжечкою.

  1.                 Підсумок уроку.

Настав час закінчувати наший з вами урок. Давайте станемо в коло, дружно візьмемося за руки і повторюйте слова за мною:

Ми всі – одна сім′я ,

Неповторні – ти і я!

Будемо усі дружити,

В злагоді і мирі жити.

Бо життя – це диво – казка!

В ньому є любов і ласка!

Ми прийшли у світ, щоб жити

Й на Землі добро творити!

Дітки, любіть свою Батьківщину Україну. Вона вас зростила. Шануйте наші державні символи, бо вони є ознакою нашої держави.

На завершенні уроку вчитель дарує кожній дитині побажання- закладку і браслет за те, що гарно працювали на уроці, уважно слухали та за те, що люблять свою Батьківщину

VI Фотографування з рамкою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
27 вересня 2020
Переглядів
310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку