Unit 1.
Тема: In the Greenwoods Summer Camp
Ми-європейці.Тренування у спілкуванні за темою.
Мета:
Обладнання: підручник «Англійська мова. 3 клас. Карп’юк О.Д.», робочий зошит мультимедійна дошка, Power Point презентація уроку, MP4 записи англійських пісень та відео, прапори країн Європи.
PROCEDURE
І. INTRODUCTION.
T: Are you ready for the lesson? Good morning, children! Nice to meet you!
Відповідь учнів: Nice to meet you too!
T:How are you?
Ps:I’m fine , thank you!
T: Let’s start, good luck!:
Ps: Good luck!
1 min
Мовленнєва зарядка
T: Let’s sing a song “ Hello, boys and girls!”( виконання пісні) 30 sec
T: Sit down, please!
T: Let’s watch video, look at the board! (Video “Countries of the World”) 45 sec
Діти назви яких відомих вам країн ви почули ?
Ps: England, Spain , France, Germany, Italy…
Т: А які це країни?
Р: Європейські
Т: The topic of our lesson is …
Ps: We are from Europe!
Т: Діти сьогодні у нас незвичайний урок ! З нами дуже хочуть привітатись і поспілкуватись гості з різних країн Європи!Але ми маємо бути готові до зустрічі, тож повторимо слова , назви країн, повторимо, як треба починати розмову з новими друзями, коли прослухаємо звернення від гостей , перевіримо як ви їх зрозуміли, спробуємо самі поспілкуватись і в усній , і в письмовій формі!
T: So, let’s start!
T: Вчитель починає, учні продовжують вірш
Every day, every day happy children like to play,
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday,Thursday,Friday, Saturday!
T: What day is it today?
Ps: Thursday!
T: Very good, What season is it now?
Ps : AUTUMN
T: What date( the 27th of September)
T: Open your copy-books, write down the date! ( Slide 3)
II. MAIN PART
T: Look at the board , boys and girls! Let’s remember English letters and the Alphabet!
T: Look at the board and guess the flag of the country!
( діти називають прапори країн ) ( Slide 5-7)
T: Very good!
( Slide 8)
Т:Read and translate, please!
T: What’s your name?How old are you?Where are you from?Where do you live?( Slide 9)
( Відповіді учнів)
СИНГАПУРСЬКА МЕТОДИКА
MIX PAIR SHARE
1)Діти встають, лунає мелодія, по завершенні музики –зупинка- знайшли пару,
T: Потрібно взнати ім’я напарника , запитує той , в кого коротше ім’я при написанні англ. мовою! Р: What’s your name?
2)T:Запитайте у напарника , як справи? Питає той, у кого імя довше при написанні англ.. мовою P: How are you?
3)T:Запитайте про вік( питає той, у кого довше волосся) P: How old are you?
4)T:Дізнайтесь, звідки ваш друг( запитує той, у кого коротше волосся)P: Where are you from?
5)T: Дізнайтесь де ваш друг живе?У якому місті?P: Where do you live? 8 min
Активізація граматичного матеріалу
To be
is
am are ( Slide 7)
Т: Діти, ми продовжуємо готуватись до зустрічі з гостями з Європейських країн! Треба не наробити помилок ! Тож згадаймо !
Writing
Виконання письмового завдання з граматики
Where are the children from?
I’m Hans . I’m from Germany. Hans is from Germany
I’m Paolo.I’m from Italy . Paolo is from Italy. ( Slide 8)
T: Very good! Давайте тепер трохи відпочинемо і заспіваємо ,а наші гості також із задоволенням послухають!
Виконання пісні “ ABCD EFG…”
Listening
( перегляд відео) 23 sec
Т:Boys and girls,so what is her name?( Valeria)
How old is she? (20)
She lives in Kryvyi Rih, yes? (No, in Lindon)
Is she from Ukraine? ( No, she is from England!)
Is she a teacher?( No, she is a student)
Т:Boys and girls,so what is his name?( Roman)
How old is she? (23)
Is she from England? ( No, she is from France!)
Is she a student?( Yes, he is a student)
I can speak English too – Translate, please!
Ps: Я вмію розмовляти англ. мовою також!
Who likes your song? Lera and Roman!
T: Діти, хто хотів би листуватись такими ж однолітками як ви , але з інших країн і англ.. мовою? Добре Всі!
Тож напишемо листа нашим знайомим ( Валерії і Роману) Я попрошу їх передати вашим одноліткам і я переконана знайдете нових друзів по листуванню англ.. мовою, це буде дуже добре!
Але , треба ще підготуватись до написання листів!
T:Уявимо, що ви же маєте друзів по листуванню і ви поїхали до них в гості, якою була б ваша розмова?Це було завдання по групах додому . Чи ви готові?
-Good morning !
-Good morning! My name is ……!I’m from Ukraine!
-Nice to meet you ,……..! I’m… …..I’m from Italy!How are you?
-I’m fine, thank you ! How are you?
-I’m O’K! Thanks!Where do you live in Ukraine?
-I live in Kryvyi Rih! And you live here , in Milan!
-Yes,I live in Milan! Let’s go and meet my family!
- O’k! Let’s go!
Т: Питання до учнів по змісту діалогу
Hello,my friend!
-Hello, ….!My name is ……… I’m from Germany !
-Nice to meet you……! I’m your friend,………! I’m from Ukraine!
-Nice to meet you ……..! How are you?
-I’m fine, thank you!Welcome to Ukraine! Let’s go and meet my family!
-O’K,very good, let’s go!
Now make up the names of the countries!
( РОБОЧИЙ ЗОШИТ С,13, № 4)
Draw the flags of the countries in groups very quickly!
Учні зафарбовують прапори Англії, Франції і малюють прапор України!
Hello! My name is …. I’m from …! And you? Be my friend!
Т: Діти , давайте надамо слово Роману та Валері, адже вони спостерігала за нашою роботою .
T:Be ready to answer my questions!
Відео с Лерой ( You are very good boys and girls! I liked your lesson! Let’s be friends! Thank you and good bye!)
Вчитель: Діти!Чи сподобалась нашій знайомій ваша робота на уроці?А як ви це зрозуміли? Чим ми займались на уроці?
Ps:Інсценували діалоги – знайомства, повторювали вивчені слова та вирази, cпілкувались з іноземцями, писали листа друзям з Англії чи Франції, виконували пісні).
Які вирази повторили ?
Ps: Good luck,I live in Kr Rih ! Welcome to Ukraine!I’m from England!
Т: Я згодна , що ви добре працювали! Молодці! Я перешлю поштою ваші прапори і листи і чекатимемо на відповідь!
Впр. 5, с. 17 читати, підготувати листівку ;
Роб.зошит В.3, с.12