«Ми – рівні, ми - різні»

Про матеріал
Заняття «Ми – рівні, ми - різні» були основані на формуванні роботи в парі. Розвинути фантазію, винахідливість, підтримати позитивний настрій та атмосферу в цілому.
Перегляд файлу

Заняття з елементами тренінгу:

 «Ми – рівні,  ми - різні»

 

Люди ніколи не можуть бути вільними,

якщо не виховані для свободи.

 І це не те виховання, яке може бути набуте

 в школі або почерпнуте з книжок,

а те, яке є наслідком самодисципліни,

самоповаги і самоуправління.      Г.Бокаль

 

Заняття «Ми – рівні, ми  - різні» були основані на формуванні роботи в парі. Розвинути фантазію, винахідливість, підтримати позитивний настрій та атмосферу в цілому.

Основні завдання заняття: усвідомити важливість рівних прав та можливостей кожної людини. Навчити дітей висловлювати свої відчуття. Зняти емоційне навантаження.

Мета: активний розвиток  мислення, навчитися працювати в парі. Сформувати дружню атмосферу.

Час: 45-60 хв.

Матеріали: ватман, папір А4(1 на кожного), кольорові олівці

 

Хід заняття

 

Вправа «Знайомство»

Мета: створення емоційно комфортної атмосфери довіри. Ця вправа  є неодмінним етапом проведення тренінгу, навіть тоді, коли всі учасники тренінгу знайомі один з одним.

Кожен учасник називає своє ім’я та говорить приємність сусідові, передаючи неначе в долоньках.

 

Інформаційний блок на тему «Чому ми різні, але ми – рівні»

Коротке обговорення прав та обов’язків кожної дитини.

Що таке толерантність?

Бесіда «Як ми себе поводимо з людиною з особливими потребами»

 

Вправа-розминка

Мета: переключити увагу, сприяти позитивній емоційній атмосфері

Поплескаємо в долоньки. Потім плескаємо в долоньки один з одним, торкаючись ліва правої права лівої долоні та змінюючи один-одного. Повторюємо 3-5 раз.

 

Вправа «Долоньки, що нас єднають»

Мета: розвиває фантазію, винахідливість та уяву. Навчитися працювати в парі.

Матеріали:  папір А4(1 на двох), кольорові олівці.

На парті по одному листочку А4. Завдання дітей на листочку обмалювати руку один одного. Потім розфарбувати долоньки, написавши на них

 

Підсумок

- Чи хотіли б ви щось додати?

- Що ви відчували виконуючи завдання?

- Що запам’яталося?

- Що було найцікавішим?

- Що було важко ?

- Які у вас були відчуття?

- Що не дуже сподобалося?

- Що хотіли б повторити?

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
27 листопада 2019
Переглядів
688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку