Заняття з елементами тренінгу:
«Ми – рівні, ми - різні»
Люди ніколи не можуть бути вільними,
якщо не виховані для свободи.
І це не те виховання, яке може бути набуте
в школі або почерпнуте з книжок,
а те, яке є наслідком самодисципліни,
самоповаги і самоуправління. Г.Бокаль
Заняття «Ми – рівні, ми - різні» були основані на формуванні роботи в парі. Розвинути фантазію, винахідливість, підтримати позитивний настрій та атмосферу в цілому.
Основні завдання заняття: усвідомити важливість рівних прав та можливостей кожної людини. Навчити дітей висловлювати свої відчуття. Зняти емоційне навантаження.
Мета: активний розвиток мислення, навчитися працювати в парі. Сформувати дружню атмосферу.
Час: 45-60 хв.
Матеріали: ватман, папір А4(1 на кожного), кольорові олівці
Хід заняття
Вправа «Знайомство»
Мета: створення емоційно комфортної атмосфери довіри. Ця вправа є неодмінним етапом проведення тренінгу, навіть тоді, коли всі учасники тренінгу знайомі один з одним.
Кожен учасник називає своє ім’я та говорить приємність сусідові, передаючи неначе в долоньках.
Інформаційний блок на тему «Чому ми різні, але ми – рівні»
Коротке обговорення прав та обов’язків кожної дитини.
Що таке толерантність?
Бесіда «Як ми себе поводимо з людиною з особливими потребами»
Вправа-розминка
Мета: переключити увагу, сприяти позитивній емоційній атмосфері
Поплескаємо в долоньки. Потім плескаємо в долоньки один з одним, торкаючись ліва правої права лівої долоні та змінюючи один-одного. Повторюємо 3-5 раз.
Вправа «Долоньки, що нас єднають»
Мета: розвиває фантазію, винахідливість та уяву. Навчитися працювати в парі.
Матеріали: папір А4(1 на двох), кольорові олівці.
На парті по одному листочку А4. Завдання дітей на листочку обмалювати руку один одного. Потім розфарбувати долоньки, написавши на них
Підсумок
- Чи хотіли б ви щось додати?
- Що ви відчували виконуючи завдання?
- Що запам’яталося?
- Що було найцікавішим?
- Що було важко ?
- Які у вас були відчуття?
- Що не дуже сподобалося?
- Що хотіли б повторити?