"Ми веселі, ми кмітливі"

Про матеріал
Сценарій спортивного свята, яке дасть змогу вчителю фізичної культури провести цікавий позакласний захід. Для розвитку інтересу до фізичної культури та спорту, розуміння значення спорту у житті людини та виховання у дітей почуття дружби, співчувати, радіти сильним результатам. Гра - змагання, конкурси. Містить додатки (грамоти).
Перегляд файлу

ПЕРЕГІНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

,

 

 

 

 

Спорт при різних захворюваннях у дітей* » Новини Чернівці: Інформаційний  портал «Молодий буковинець»

 

 

Підготувала

вчитель початкових класів

 

Мельник Л. В.

                                            

 

 

 

 

 

 

Перегінське

 

Увага! Увага! Послухайте нас!

Цікаву новину повідати час.

Увага! Увага! Спиняйтесь поволі!

Бо свято спортивне починається в школі.

 

Нам без спорту жити не можна,

Нам без спорту і життя – не життя.

З тими, хто встиг спорт полюбити,

Збираємось довго і міцно дружити.

 

Вчитель: Шановні гості, дорогі учні! Радо вітаю вас на святі, де будуть

змагання у силі, спритності, винахідливості, кмітливості. Хочу бачити

вас бадьорими та веселими.

 

Пісня «Чарівний вагон»

 

Чарівний вагон біжить, хитається

Швидкий потяг набирає хід.

Подорож вже наша починається

Раді ми зустріти тут усіх.

 

Приспів

Стрічкою, стрічкою наша путь стелиться

Бути здоровими хочемо завжди.

Кожному, кожному

В кращеє віриться,

Про здоров’я дбатим і нема біди.

 

Щоб міцним здоров’я зберегти своє

Чистоти дотримуватися слід,

Сонце, і повітря, і водичка є

Загартовуватися ти звик.

 

Приспів

 

Вчитель: Друзі! Спортивне змагання     

  Починати пора,

  Нумо, дружно крикнем всі:    «Фізкульт- ура!»

До проведення змагань команди готові?

 

А сьогодні в нашім залі буде свято,
Тут чути музику і сміх. 

На нашому святі нині

                        Ми вас вітаємо усіх!

 Дорогі наші учні,

Любі хлопчики й дівчатка,

Бабусі й вчителі,

Вас вітаєм від душі.

 

Хай не буде суперечок

Серед нас ніколи.

Нехай спорт нас об’єднає

В нашій рідній школі.

 

Кожен день по розпорядку

Ти роби завжди зарядку.

Для здоров’я вона- плюс,

Намотай собі на вус.

 

Зрозуміло і відомо,

Що приємно буть здоровим.

Тільки треба знати,

Як здоровим стати.

 

 

В обіймах літа і зими

Ти, друже, спорт приймай завжди.

Щоб рости і гартуватись,

Фізкультурою займатись,

Треба, друзі, нам щодня.

 

Здорові діти- нація здорова,

Багата Україна і чудова.

Тож:, діти, ви здоровими ростіть.

В майбутнє добрими ідіть.

             І обіцяємо, не буде
                       Ніхто сьогодні сумувати.

      Ми всіх сердечно запросили

      Участь у конкурсах узяти

                 А визначати переможців 

Буде в нас журі поважне.

Воно, ми знаємо точно,

Об'єктивне і уважне.

 

Під звуки маршу заходять команди.

Вчитель.

Представляємо вам нині

Дві команди супер сильні.

 Перша команда «Українці».

Капітан команди « Українці ».

 Команда, наш девіз!

Команда  «Українці (разом)

Наш девіз: (діти хором відповідають)

Якщо хочеш буть здоровим,

Про своє здоров’я дбай.

Спорт, змагання, фізкультуру,

Друже, ти не забувай

 

 

Вчитель. Друга команда — «Євродіти»!

Капітан команди  «Євродіти».

Команда, наш девіз!

Команда  «Євродіти»  (разом)

Вмієм грати  у футбол,

Вміємо кричати : «гол!»

Вмієм гарно порадіти –

Ми команда «Євродіти!»

 

Вчитель: Команди, уважно послухайте правила змагань. (Учитель пояснює)

 

І етап. Розминка.

Прокидаємося вранці,

Жваво робимо зарядку.

Любим спорт і фізкультуру,

Прагнем завжди до порядку.

 

Діти шикуються у 2 колони, вчитель проводить розминку під музичний супровід

 (8 вправ).

 
Всюди друзів ми знаходим,
З ними, як одна сім’я!
Нам усім без друга-спорту
Не прожити ані дня!

Про лінь забудь!
Зі спортом подружись!
Життя щомиті
Вчимося цінувати!

 

Фізкультурою займайся

Силами ти поповняйся

 Здоров’я відновляй

У різні ігри грай.

 

На уроці ми вчимо

Баскетбол та ще й футбол

Віджимання та стрибки

Ми здаємо залюбки. 

Ведуча. Дякуєм вам за хороша слова.

Показову програму почати пора!

 

Хто уважним, чесним буде,

бал команді той здобуде.

А хто буде пустувати,  

думать іншим заважати –

Бал з команди буде знято.

 

Вчитель.   Отже,  розпочнемо   наші  змагання.   Дозвольте  оголосити склад  суддівської  колегії, яка буде уважно стежити за правильним виконанням завдань і чесно зараховувати кожній команді здобутки у змаганнях.

Команди, на старт!

(Вчитель проводить інструктаж з техніки безпеки).

 

Всюди друзів ми знаходим,

З ними як одна сім’я.

Але нам без друга – спорту

Не прожити ані дня.

 

Отже, розпочинаємо П етап змагань.

Це ігри – естафети. За кожен вид естафети команді-переможцю присуджується

1 бал

Вчитель. ІІ етап нашої програми.

 І конкурс нашої програми  естафета "Найспритніший".

Беруть участь 2 чоловіка від класу. Естафета містить такі види вправ:

 1 учасник - стрибки в довжину з місця;

 2 учасник - стрибки на скакалці за 1 хв.

Стриб і стриб! І так щодня.

Ти стрибай, мов зайченя,

Вибігай, дружок, мерщій,

Покажи стрибок нам свій.

Вчитель. Молодці. Справились із завданням. Судді підбивають підсумки. А ми тим часом проводимо невелику конкурсну програму. До слова запрошуємо «читців», які ознайомлять нас із видами спорту.

Вірші

Кулю шкіряну ганяють

Лиш одну на полі мають

По ногах не б’ють – це фол

Називають гру футбол.

 

Тут команда виграє 

Якщо м’ячик не паде. 

Він летить з подачі швидко 

Не в ворота – через сітку

І площадка, а не поле

У спортсменів в волейболі.

 

Дві команди, як в футболі,

Та на крижаному полі.

І дорослих і дітей,

Позбирав на лід хокей.

 

Я гімнастом хочу стати,

Всі снаряди підкоряти.

І спортивного коня,

Й перекладину й кільця.

 

В цьому спорті гравці

Всі високі і швидкі,

Люблять в м’яч всі вони грати

І в кольцо його кидати

Тут також є  слово фол

Гра зоветься баскетбол.

Вчитель           Даємо слово суддям.

(Оголошуються результати першої естафети).

 

Вчитель. Запрошуємо команди до участі у наступному конкурсі

 ІІ  - "Найсильніший " - віджимання від підлоги (хлопці)- 1 хв

 

Вчитель. Молодці. Справились із завданням. Судді підбивають підсумки. А ми тим часом продовжуємо  конкурсну програму.

Пісня про зарядку

Розбудило сонечко нас з тобою,

Повело нас сонечко за собою.

Хлопчики, дівчатка – я і ти,

Робимо зарядку : раз, два, три!

Раз, два, три! Раз, два, три!

Робимо зарядку: раз, два, три!

 

 

Ручками до сонечка потягнулись,

Весело всі сонечку усміхнулись.

Плещемо в долоні я і ти:

Прокидайтесь, соні! Раз, два, три!

Раз, два, три! Раз, два, три!

Прокидайтесь, соні! Раз, два, три!

 

Повернулись вліво. Потім – вправо.

Хто ще так несміло робить вправи?

Більш не позіхаємо я і ти

Весело стрибаємо : раз, два, три!

Раз, два, три! Раз, два, три!

Весело стрибаємо : раз, два, три!

Раз, два, три! Раз, два, три!

Робимо зарядку : я і ти.

 

Вчитель. Молодці. Даємо слово суддям.

(Оголошуються результати другої естафети).

 

Вчитель.  Наступний наш конкурс спортивно теоретична вікторина

ІІІ - "Найрозумніший", яка складається з 6 питань на спортивну тематику. На конкурс відводиться 6 хвилин. Кожному класу даються листи з 6 питаннями на спортивну тематику.

Вчитель:  Прошу звернути Вашу увагу на відведений час для відповіді на поставлені питання. Дається 6 хвилин (на 1 питання 1 хвилина).

  1. Як називається удар по воротах за порушення правил?
  2. Як часто проводяться Олімпійські ігри?
  3. Який м’яч самий важчий?
  4. У якому виді спорту суддя вимовляє команду «Брек!»
  5. Як називається передача м’яча у футболі?
  6. Скільки чорних фігур у шашках?

 

Вчитель: - А поки класи відповідають на питання вікторини. Ми продовжимо для Вас невелику конкурсну програму.

 

Вчитель. Наші уболівальники дуже гарно уболівають за свої команди. Тому спробуємо обмінятися місцями: уболівальники будуть гравцями, а гравці -  уболівальниками.

 Конкурс програми  ІV «Завзятий і кмітливий»

 

Вікторина.

  1. Скільки гравців у футбольній команді? (11)
  2. Скільки гравців у волейбольній команді? (6)
  3. Скільки гравців у баскетбольній команді? (5)
  4. Скільки білих фігуру шашках? (16)
  5. Скільки чорних фігур у шашках? (16)
  6. Який м'яч важчий: футбольний чи волейбольний?
  7. Як часто проводяться Олімпійські ігри? (4 рази на рік)
  8. Скільки хвилин триває футбольний матч?

 

Вчитель: А  зараз  подивимось  як  вміють  учасники  відгадувати загадки.

 1.Двоє ніг у швидкого коня, має він одне око і роги.

Я катаюсь на ньому щодня. Хоч і добре натомлюю ноги.

         (Велосипед)

2.Рукавиці надягай і суперника вдаряй.

        (Бокс)

3.Дві дощечки тоненькі  мене мчать униз швиденько.

  А коли я спотикаюсь, за дві палиці тримаюсь.

     (Лижі)

4.Невеликий черв’ячок завис на гачок.

     (Канат)

5.Поруч бігти вони раді.  Ти ж тримайся і не падай.

  Гострі і швидкі вони,  А зовуть їх …   (Ковзани)

 

Вчитель:. Молодці! Ви гарно відповідали. Даємо слово суддям.

(Оголошуються результати четвертої естафети)

 

Вчитель. Наступний конкурс нашої програми

 

 V - «Найгнучкіший» - дівчата качають прес 30 с

 

 

 

Поки журі виставлятиме бали за кон­курс, вашій увазі пропонуємо «Хвилинку веселинку».

 

На сцені учениця у спортивній формі стоїть струнко. Задивившись у журнал, заходить учитель.

Учитель. Клас! Рівняйсь! Струнко! На перший, другий розрахуйсь!

Учениця. Перший…

Пауза

Учитель. (піднімає очі від журналу) А …. А де інші? Вони що. Прогулюють?

Учениця.  Та ні. У них …. Як то… ну важливі причини.

Учитель. Які ще причини? Ану клич їх усіх сюди! Зараз ми вияснимо що у них там за причини…

Учениця вибігає і за хвилину приходить з іншими дітьми.

Учитель. Ой, які всі гарні, нічого не хочете сказати? Ну почнемо з тебе Федірко. Ти чому сьогодні не займаєшся?

Федірко. А я ….як то…. Вчора ногу підвернула. Праву…. Ні ліву. Ну взагалі то дві …

Учитель. Ага, зрозуміло. А з тобою Люклян . Що сталося? Що теж ногу підвернув?

Ні у мене горло….захворів сильно.

Учитель. Захворів кажеш. А чому в тебе пов’язка на нозі?

Та вона, як то сповзла.

Учитель. Ясно. А ти Бойко! Що  скажеш, щоб себе виправдати?

А мені вчора сусідська собака форму порвала. Я її спеціально перед вашим уроком попрала, повісила на паркан сушитись, а тут Тузік… чи Барсік.

Учитель. Значить Барсік у всьому винен. Я тільки  одного не можу зрозуміти, навіщо ти форму на паркан вішала? Ти ж на 4 поверсі живеш. У тебе що балкону вдома нема? Мовчи? Все з тобою зрозуміло. А в тебе Соломчак , яка причина?

А я, розумієте, дні переплутала думала що сьогодні середа, а виявилося що четвер… ось погляньте, я  навіть книжки на середу принесла.

Учитель. Гарна причина. А ти Андрішак чому  без форми?

А мені хлопці з іншого класу сказали, що вас сьогодні не буде. Що ви поїхали захищати честь нашого села по кік-боксингу

Учитель. Куда – куда я поїхав? Ну ви даєте. Це ж треба таке придумати! Так всім ставлю двійки. Але це ще не все. Зараз спеціально для вас теоретичний урок. Сідайте на лавочку, доставайте зошити і готуйтесь писати тему «Історія мирового спортувід античності до нашого часу!

1-ша учениця. А мені що робити?

Учитель. Ну, а для тебе як за планом – крос на 200 метрів.

 

Вчитель.  Наступний конкурс нашої програми

- «Найсильніший» - піднімання гирі хлопці – 30 с

 

Вчитель Молодці. Даємо слово суддям.

(Оголошуються результати шостої естафети).

 

Вчитель. Запрошуємо команди до участі у наступному конкурсі  

VIІ- "Найшвидший "- стрибок у команді разом

Вчитель . А зараз VIIІ -  "Конкурс капітанів".

  Надути надувну кульку (кулька повинна лопнути);

Правила:  кулька повинна лопнути без сторонньої допомоги .

 

Вчитель.  Наступний конкурс нашої програми 

ІХ- "Найдужчий" - перетягування каната.

 

Пісня

Знають всі: коли є друг,
Все світлішає навкруг,
Якщо сам не підведеш,
Друзів більше ти знайдеш,

Приспів:
Дружать сонце і земля, ля-ля-ля-ля
Дружать луки і поля, ля-ля-ля-ля
Дружать діти на землі
І великі, і малі.

Разом ходим на гурток,
Поспішаєм на каток,
Нам незгоди не страшні,
З другом весело мені

Приспів.

Де єднає дружба всіх,
Там лунає пісня й сміх
Свято нам несуть у дім,
Буде весело усім

Приспів 2 рази.

Ведуча. Молодці. Даємо слово суддям.

(Оголошуються результати естафети).

ІІІ етап програми.

Журі підбиває підсумки змагань.

Загальне шикування команд. Вручення грамот учасникам змагань.

1 ведучий: - Ми сподіваємось, що свято

Нікого не збентежило,

Ми шукали, ми намагалися

Ми вклали стільки сил.

Усім дякуємо за увагу!

 

2 ведучий: Завершилося наше свято, але нехай у душі не згасає вогник бажання бігати, стрибати, плавати, метати! І щоб ми завжди пишалися учнями нашої школи.

                                        Свято закінчене.  До побачення!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

Прізвище та ім’я  учня

 

 

 

 

Найспритніший

Найспритніший

Найвитри-

валіший

Найрозум-ніший

Найгнучкі-ший

Найсильні-

ший

Найшвид-ший

Конкурс

капітанів

Найдужчий

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. "Найспритніший".

 

 Беруть участь 2 чоловіка від класу.

 Естафета містить такі види вправ

1 учасник - стрибки в довжину з місця     

2 учасник - стрибки на скакалці за 30 с.

 

2.  "Найвитриваліший " -  віджимання від підлоги (хлопці) - 30 с

 

3. "Найрозумніший", яка складається з 6 питань на спортивну тематику. На конкурс відводиться 6 хвилин. Кожному класу даються листи з 6 питаннями на спортивну тематику.

 

4. «Завзятий і кмітливий» (вболівальники)

 

5. «Найгнучкіший» - дівчата качають прес- 30 с

 

6. «Найсильніший» - піднімання гирі хлопці- 30 с

 

7. "Найшвидший " -  стрибок у команді разом

8.   "Конкурс капітанів".

  Надути надувну кульку (кулька повинна лопнути);

 

9. "Найдужчий" -  перетягування каната.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
5 березня 2021
Переглядів
953
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку