Урок фізичної культури. Модуль "Волейбол". 9 клас

Про матеріал
Завдання на урок: 1. Розвивати швидкість, спритність, координацію рухів, стрибучість. 2. Удосконалити техніку передачі м’яча зверху та знизу. 3. Почати вивчення техніки прямого нападаючого удару. 4. Повторити основні засади суддівства 5. Застосувати вивченні елементи волейболу у навчальній грі.
Перегляд файлу

План-конспект

уроку фізичної культури з волейболу

   для учнів 9 класу

Завдання на урок:   1. Розвивати швидкість, спритність, координацію рухів, 

                                  стрибучість.

   2. Удосконалити техніку передачі м’яча зверху та знизу.

   3. Почати вивчення техніки прямого нападаючого удару.

   4. Повторити основні засади суддівства

   5. Застосувати вивченні елементи волейболу у навчальній грі.

Тип уроку: комбінований

Місце проведення: спортзал

Інвентар: волейбольні м’ячі, г/лави, л/а бар’єри, рухома драбина, екран стрибучості, секундомір, свисток

№ п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина 13 хв.

1

Шикування, привітання, повідомлення мети і завдань уроку

1 хв.

Фронтальний метод організації. Мобілізувати увагу учнів, спрямувати на виконання навчальних завдань

2

Виконання стройових вправ

1 хв.

Фронтальний метод організації. Чіткість та узгодженість виконання.

3

Різновиди ходьби:

на носках, п’ятках,

з п’яток на носок,

на зовнішній, внутрішній стороні стопи,

у повному присіді,

з торканням правою долонею лівої підошви і навпаки,

руки за головою – торкання правим ліктем лівого коліна і навпаки,

приставним кроком правим (лівим) плечем.

2 хв.

Поточний метод організації. Метод слова: завдання, підрахунок. В колону по одному. Набути дистанцію 1,5 – 2  кроки.

Звернути увагу на поставу

 

 

 

 

В стійці волейболіста

4

Біг:

• у повільному темпі;

• зі стрибками   до позначок на «екрані    стрибучості» однією  та двома  руками;

• змійкою.

Вправи на відновлення дихання

3 хв.

Поточний метод організації. У колону по одному. Метод слова: завдання. Набути дистанцію  2  кроки, по периметру залу.

В поперек залу

Руки через сторони вгору і вниз

5

Вправив русі:

1.  В.п - притиснути пальці кистей рук один до одного так, щоб долоні не стикалися. Робити пружинисті рухи пальцями не відриваючи їх один від одного.

2. В.п. -  руки перед грудьми, пальці в замок. Кругові рухи в кистьових суглобах.

3.В.п. - руки перед грудьми, пальці в замок. Виконуємо хвилю руками.

4.В.п. - руки перед грудьми, пальці в замок. 1-2 витягніть руки вперед і обережно вигніть кісті долонями назовні. Поверніться у в.п.

5.В.п. – руки в сторону, кісті стиснуті в кулаки. Кругові рухи в променезап’ясткових суглобах. 1-4 вперед, 5-8 у зворотній бік.

6.  В.п. – руки вниз, пальці в «замок» долонями назовні. 1 – 2 – пружні махи руками вгору-назад;

7.  В.п. – ноги нарізно, руки перед  собою, пальці захоплені одні  одними  «s-подібно». 1 – крок  лівою, поворот тулуба вліво; 2 – крок правою, поворот тулуба  вправо.

3 хв.

Поточний метод організації. Метод слова: завдання, підрахунок. Набути дистанцію 1,5 – 2  кроки.

Описание: C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\2014-02-15\Image0001.JPG

 

 

 

З максимальною амплітудою.

Описание: C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\2014-02-15\Image0002.JPG

 

У довгому кроці випадом. Прогинатись у спині на кожен мах.

 

У довгому кроці. Узгоджувати рухи.

6

Загальнорозвиваючі вправи на  місці:

1. В.П. – ноги нарізно, руки на   пояс. 1 – 4 – кругові рухи тазом   вліво; 5 – 8 – те саме вправо.

2. В.П. – ноги нарізно, руки на  пояс. 1 – 2  – нахил тулуба  вправо; 3 – 4 – нахил тулуба 

Вліво.

3. В.П. – широка стійка. 1 –   зігнутись, правою рукою  нахилитись до носка лівої ноги,  ліву руку відвести назад-догори;   2 –  те саме, зі зміною  положення рук.

4. В.П. – широка стійка. 1 –  права  нога зігнута в коліні, ліва – пряма, в сторону; 2 – навпаки.

5. В.П. – стоячи на правій (лівій)  нозі, ліву (праву) обхопити за ступню позаду тулуба обома руками. Повільне потягування   ноги назад до відчуття натягування в   передній  частині стегна, після  чого ногу  вивільнити, злегка   помахуючи.

3 хв.

 

В одну шеренгу. Фронтальний метод організації. Пряма наочність. Мет слова: команда, підрахунок. Розімкнутись на відстань витягнутих рук.

З великою амплітудою.

 

Ноги від підлоги не відривати.

 

 

Ноги в колінах не згинати.

Переміщуючись з однієї ноги на іншу, таз не піднімати. Ногу, що в сторону, не згинати.

Утримувати рівновагу. Відчути приємне в стегні після вивільнення ноги.

 

 

 

ІІ. Основна частина 30 хв

1

Підготовчі вправи:

1. В.П. –  ноги нарізно, кожен   охоплює  руками  плечі  партнерів. 1 – сісти; 2 – встати. 

2.Біг до визначених зон майданчика.

 

 

 

 

 

 

 

3.Біг між щаблями розтягнутої на підлозі рухомої драбинки.

 

 

 

4.Перекочування м’яча через центральну лінію вздовж попід сітку.

 

 

5.Сидячи на г/лаві, стрибок вгору, двома ногами на лаву.

 

6.Стрибки через г/лави та бар’єри двома ногами.

 

4 хв.

15при

сідань

По 2 рази

 

 

 

 

 

 

По 2 рази

 

 

 

2 рази

4-5 пе

рекочувань

4-5 стр.

 

 

7-9 стр.

 

 

 

Фронтальний метод організації. Метод слова: завдання. Тримати рівновагу. Голову тримати прямо.

Послідовний метод організації. Метод слова: завдання. Набути дистанцію 2 кроки. У швидкому темпі. Від зони 1 – зона 2 – зона 6 (спиною до напрямку руху) – зона 4 – зона 5 (спиною до напрямку руху).

Послідовний метод організації. Метод слова: завдання. 2 драбинки. На пальцях, не торкаючись щаблів, прямо і боком по одній драбинці, прямо – на двох.

Послідовний метод організації. Метод слова: завдання. З одного кінця сітки до іншого. Ноги і спина зігнуті, погляд вперед.

Груповий метод організації. Метод слова: завдання. На двох г/лавах. З максимальними зусиллями.

Послідовний метод організації. Метод слова: завдання. Вперед через 2 лави.

2

Прийом-передачі двома руками зверху та знизу в парах та  зустрічних колонах через сітку.

 

4 хв.

Груповий метод організації.  Метод. слова: завдання. Стежити за правильним виконанням. Пряма наочність.

3

Прийом-передачі двома руками зверху та знизу в зустрічних колонах із переміщенням в кінець своєї та іншої колони.

 

 

 

3 хв.

Груповий метод організації.  Метод. слова: завдання. Стежити за правильним виконанням. Пряма наочність. По діагоналі половини майданчика. Звернути увагу на положення кисті рук, тулуба, ніг.

4

Прийом-передачі двома руками зверху та знизу в  колоні до стіни.

4 хв.

Послідовний метод організації. Метод слова: завдання. Розрахувати силу і траєкторію відскоку м’яча від стіни для виконання прийому м’яча наступним гравцем. Після виконання технічного прийому гравцю необхідно якнайшвидше звільнити місце для наступного учасника.

5

Прямий нападаючий удар

1.Виконання н/у вчителем.

2. Виконання н/у учнями.

Вивчення техніки стрибка з розбігу :

1. Зробити крок лівою ногою (стопорний крок), приставити до неї праву ногу та виконати стрибок вгору. 
2. Те ж, але звернути увагу на рухи руками. 
3. Зробити крок, стопорний крок і стрибок вгору з виносом рук.
4. Те ж, але стопорний крок виконати настрибуванням.
5. Виконати розбіг з 2-3 кроків, стопорний крок і стрибок вгору.

Підвідні вправи:

1.Імітація нападаючого удару біля сітки.
2.Кидки тенісних м’ячів у стрибку з місця і після розбігу   через сітку.
3. Удари через сітку з власного підкидання м’яча.
 

6 хв.

1 раз

1 раз

3рази

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 рази

4 рази

 

3-4 рази

Послідовний метод організації. Метод слова: пояснення, завдання.

Дати змогу кожному учневі виконати н/у після власного підкидання. Помилки можливі.

Розбіг складається з 2-3 кроків, завершується стопорним кроком або настрибуванням. Руки енергійно відводяться назад, відштовхуючись ногами, гравець виносить руки вперед – вгору до рівня плечей. Рука, що б'є,  зігнута в лікті йде за голову в положення для замаху. Удар виконується вперед – вниз, після удару гравець м’яко приземлюється. Особливу увагу необхідно приділяти приземленню. Гравець повинен приземлятися на зігнуті ноги і бути готовим до виконання послідуючих ігрових дій.

Звернути увагу на точку знаходження м’яча під час удару.  Пряма і непряма наочність, не торкатися сітки. Техніка безпеки.

6

Основні засади суддівства

1 хв.

Учні називають основні засади суддівства

7

Навчальна гра в волейбол

7 хв.

За спрощеними правилами

III. Заключна частина. 3 хв.

1

Біг у повільному темпі з переходом на ходьбу.

До

1 хв.

Послідовний метод організації. Метод слова: команда, підрахунок.

(На   відновлення дихання.) По периметру зали. Руки вверх – вдих, руки вниз – видих.

2

Шикування в шеренгу. Стройові вправи на увагу. Підбиття підсумків уроку.

До 1 хв.

Фронтальний метод організації.  Метод слова: команда.

Відмітити учнів, які виявили старанність.

3

Вимірювання ЧСС на кінець уроку.

До 30 с.

Протягом 50 с, результат помножити на 2. Норма – 65-70 уд. /хв.

4

Домашнє завдання.  Правила    особистої гігієни після закінчення уроку  фізкультури.

До 30 с.

Пружинні  відштовхування пальцями від  стіни, стрибки з місця з діставанням однією та двома руками підвішених предметів.

 

 

1

 

doc
Додано
5 березня 2021
Переглядів
502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку