“ Міфи Стародавньої Греції. Міф “Дедал та Ікар” 1 урок

Про матеріал

Мета. Ознайомити учнів із давньогрецьким міфом та дати уявлення про його витоки; збагачувати уявлення про міфи народів світу, вчити осмислювати їх зміст; розвивати навички читання, увагу, мислення, пам'ять, зв'язне мовлення, словниковий запас; виховувати інтерес та зацікавленість до грецької міфології.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Міфи Давньої Греції. «Дедал і Ікар».

Номер слайду 2

Емоційне налаштування. Домовляймось – не шуміти,Руку гарно підіймати,На уроці не дрімати,А знання мерщій хапати –Щоб не було нам мороки. Всі готові до уроку?Тож, гаразд. Часу не гаймоІ урок наш починаймо.

Номер слайду 3

Повідомлення теми уроку. Сьогодні на уроці ми познайомимося з міфами Стародавньої Греції. Продовжимо знайомство з жанрами-міфи,легенди

Номер слайду 4

Особливо цікавими для людства є міфи Стародавньої Греції, які мали великий вплив на розвиток культури народів усього світу. Імена богів, історії їхнього життя,дивовижні пригоди героїв дійшли до нас крізь тисячоліття. Прослухайте один із давньогрецьких міфів.

Номер слайду 5

Перш ніж прослухати твір, поповнимо свій словниковий запас. Небіж — племінник, син брата чи сестри. Акрополь — розташована на височині укріплена частина давньогрецького міста; Зненацька — раптово. Засторога — попередження. Напризволяще — без догляду, без нагляду, без допомоги. Відчайдушний — який нічого не боїться, хоробрий. Крит — назва великого острова у Середземному морі, що був центром стародавньої культури. Критянин — житель острова Крит. Афіни — головне місто Греції, яке ввійшло в історію грецької та світової культури. Афінянин — мешканець Афін.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

-Що буде далі?-Чому ти так вважаєш?-Ким був Дедал?-Як він потрапив на острів Крит до царя Міноса?-Що спонукало Дедала створити крила?Дайте відповіді на запитання.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Робота за ілюстрацією.— Розгляньте малюнок.— Кого зобразив художник? Який епізод зобрази-ла художниця? А якою була б твоя ілюстрація до цього міфу? Розкажи або намалюй.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Золотавіна Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
\ . .
Пов’язані теми
Літературне читання, Презентації
НУШ
Додано
22 вересня 2023
Переглядів
3171
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку