Михайло Стельмах. Повість «Гуси-лебеді летять…» Розділ другий. Тест
І варіант
1.Повість Михайла Стельмаха «Гуси-лебеді летять…» - це твір
А пригодницький Б автобіографічний В фантастичний
2.Яку слабкість мав Михайлик ?
А любив працювати Б навчився читати В був майстром на різні витівки
3.Святе діло для хліборобів –
А поратися на городі Б весняна оранка В жнива
4.Ставлення матері до захоплення сина читанням книжок
А заохочувала Б була байдужою В сварила сина й обіцяла кинути книги в піч
5.Який обмін на книгу «Пригоди Тома Сойєра» пропонував Юхрим Михайлику
А чотири склянки гарбузового насіння Б відро яблук В мішечок горіхів
6. Яким було насіння в устах і душі матері?
А надзвичайно необхідним Б корисним В святим
7. Любити роси, легенький ранковий туман, любисток, мяту, маковий цвіт, калину хлопчика навчили
А бабуся Б мама В батько й дідусь
8.Дядько Стратон був міністром у
А Санкт-Петербурзі Б Києві В у своєму селі
9. Яку книгу для читання виміняв Михайлик у Юхрима ?
А «Пригоди Тома Сойєра» Б «Казки» В «Пригоди барона Мюнхаузена»
10. Як відреагувала мати Михайлика на зменшення насіння у вузликах?
А сварили сина Б похвалила хлопчика В байдуже поставилась до вчинку сина
11. «Вона дуже любить сад, доглядає і уболіває над ним, кожна в ньому нащепа міцно перевязана стьожками, видертими із рукавів її сорочок»- ці слова про
А маму Б сусідку В бабусю Михайлика
12. Знайдіть відповідність між персонажами та їхніми характеристиками
Персонаж Характеристика
1.Михайлик А. Розумноокий селянин
2.Юхрим Бабенко Б. Тлустий, мов гуска восени
3.Дядько Стратон В. Білоголовий хлопчик
4.Титар Г. Багатий і богомільний чоловік
Д.В буденних потертих штанях сидить на лаві
13. Яка риса характеру Михайлика подобається вам найбільше, чому саме?
14. Слова «Я знав, коли вже мова переходила на розум, то краще мовчати» належать А Михайлику Б дядькові Себастіяну В дядькові Володимиру
Михайло Стельмах. Повість «Гуси-лебеді летять…» Розділ другий. Тест
ІІ варіант
1.Повість Михайла Стельмаха «Гуси-лебеді летять…» - це твір
А фантастичний Б пригодницький В автобіографічний
2. Яку слабкість мав Михайлик
А навчився читати Б був майстром на різні витівки В любив майструвати
3. «Найкращий хліб мого дитинства», за словами Михайлика, це той
А який спекла мама Б шматок причерствілого хліба від зайця В свіжий хліб
4.Найбільше в селі воював із нечистою силою
А дядько Микола Б дядько Себастіян В дід Михайлика
5. Чому мамин пояс був для сина химерним?
А він вишитий барвистими нитками Б у ньому вигрівалося гарбузове насіння В мама отримала його у спадок від бабусі
6. Дідусь Михайлика називає міністром
А дядька Себастіяна Б дядька Стратона В дядька Миколу
7. Що подав Михайлик жінці з дитиною з голодного краю, з Херсонщини?
А картоплю Б окраєць хліба В гарбузове насіння
8. Як ви оцінюєте вчинок Михайла?
А засуджую Б я не розумію його В схвалюю, він молодець
9. Які людські цінності пропагує автор вчинком хлопчика?
А доброту й милосердя Б шанобливе ставлення до людей В любов до ближнього
10.Уособленням здирництва, жадібності, немилосердності у творі є
А дядько Микола Б дядько Стратон В Юхрим Бабенко
11. Хто, на вашу думку, мав значний вплив на формування особистості Михайлика? Аргументуйте.
А мама й батько Б дідусь і бабуся В інші персонажі
12. «Хатні двері… знадвору пахнуть горобом і макухою, а з хати - …»
А хлібом і калачиками Б хлібом та яблуками В хлібом і гарбузовим насінням
13. Знайдіть відповідність між персонажами та їхніми характеристиками
Персонаж Характеристика
1.Бабуся А Вітерець бавиться старою поріділою чуприною
2.Дідусь Б Обличчя в неї таке, наче вона молиться
3.Дядько Микола В Радісно перебирала своє добро, хвалила його
4.Мама Михайлика Г Завжди ставав переможцем
Д Безневинними очима дивився на дядька Володимира
14. Яка риса характеру Михайлика подобається вам найбільше, чому саме?