Міні–проєкт, гра «Підприємливість та фінансова грамотність "Я - волонтер"»

Про матеріал

Життя вимагає, щоб шкільне навчання надавало можливості для формування досвіду розв'язання проблем і нестандартних завдань, досвіду спілкування та взаємодії, досвіду емоційно-ціннісного ставлення до навколишнього світу та до себе самого. Особливу актуальність набуває розвиток життєвих компетентностей у часи нашого лихого сьогодення - час війни.

Сьогодні хочу поділитися досвідом використання «Методу проєктів» на уроках математики в 6 класі (навчання за програмою НУШ).

Перегляд файлу

Життя вимагає, щоб шкільне навчання надавало можливості для формування досвіду розв'язання проблем і нестандартних завдань, досвіду спілкування та взаємодії, досвіду емоційно-ціннісного ставлення до навколишнього світу та до себе самого. Особливу актуальність набуває розвиток життєвих компетентностей у часи нашого лихого сьогодення час війни.

Розвивати життєві компетентності на уроках намагаюся всіма можливими засобами: упровадження прийомів інтерактивного навчання («Мозковий штурм», «Вільний мікрофон»; методів «Навчаючи вчуся» та «Пошук інформації», системи «Дельта-плюс», «Навчаючи,навчаюся» та «Пошук інформації», «Знайди помилку», «Шпаргалка», «Метод проєктів», «Математичне доміно» та інші), інтерактивних вправ («Знайди пару», «Доповни вираз», «Компетентність», «Знайди помилку» тощо); стимулювання роботи з різними джерелами інформації; формування інтересу учнів до предмету через цікаві уроки, використання інтерактивних технологій, емоційне викладання тощо; здійснення рефлексії в процесі самоосвіти через проведення бесід, тестів, ігор; використання на уроках задач із практичним змістом, екологічним змістом; експериментальних задач; пошуково-дослідницьких задачі; роботу в групах, парах тощо.

Сьогодні хочу поділитися досвідом використання «Методу проєктів» на уроках математики в 6 класі (навчання за програмою НУШ).

Міні–проєкт, гра «Підприємливість та фінансова грамотність "Я -

волонтер"»

Тема. Знаходження відсотків від числа і числа за значенням його відсотків.

Мета: гра виховує патріотизм, вдячність захисникам України, тренує вміння розрахувати фінансову вигоду власного виробництва поживних продуктів тривалого терміну зберігання для забезпечення наших захисників. Які продукти обрати та що з них можна зробити, щоб це було максимально корисно та мінімально затратно? На що треба звернути увагу, щоб затрати були мінімальні, а прибуток - максимальний? А також навчитись заощаджувати та планувати свій бюджет.

Хід гри

1.                 Учні самостійно поділяються на групи за спрямованістю "Запит споживачів": родзинки, курага, чорнослив, груша вʼялена.

2.                 Отримують технологічні карти де міститься інформація: запит, відсоткові втрати при сушінні та інші, технологія приготування, вартість сировини, вартість готового продукту на Рrom.

image


image


3.                 Виконують наступні задачі (самостійно розподіляють завдання між членами групи):

1) Розрахувати потрібну кількість сировини; 2) Порахувати витрати на купівлю сировини; 3) Знайти відсоткове відношення витрати/вигоди.

4.   Презентація проектів у формі ”Кошик волонтера”.

5.   Рефлексія.

Цей урок-гра була проведена замість самостійної роботи та присвячена Дню захисників і захисниць України (1 жовтня) в рамках проведення шкільної акції “Вони оберігають наш сон і свободу”.

Дітям дуже подобаються уроку такого плану.

Фото дітей не надаю з етичних міркувань.

pdf
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
27 вересня 2023
Переглядів
349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку