Міні-проєкт. Лісова аптека.

Про матеріал
Цей проєкт реалізує діяльнісний підхід, сприяє розширенню знань дітей з природничої галузі, надає простір для ініціативності, самоорганізації, співпраці.
Перегляд файлу

Міні-проєкт.  Лісова аптека. 2 клас

 

Вид проєкту за домінуючою діяльністю: інформаційний

Мета проєкту: збір інформації про лікарські рослини лісу.

Очікувані результати:

-          вирізняє істотну інформацію про природу;

-          вміє збирати інформацію про лікарські рослини лісу;

-          передає зібрану інформацію однокласникам;

-          оцінює власну діяльність та діяльність однокласників;

-          співпрацюють та досягають спільних командних цілей

 

Навчальні предмети: «Я досліджую світ»

Тривалість: 14  днів

Етапи навчального проєкту

 

І етап. Організація проєкту.

ІІ етап. Планування проєктної діяльності.

Ознайомлення учнів із загальною темою і провідною проблемою.

Слухання казки.

    Край лісу стояла самотня хатина. Жив у ній старий лісник з онукою Лесею.

    Не мала з ким дружити лісникова онука. Єдиними друзями у неї були лісові рослини. Прибіжить дівчинка до них на галявину, сяде на травицю, віночок звиває, пісеньку співає, з кущами і деревами розмовляє. І рослини полюбили її за веселу вдачу.

     Минув якийсь час – засумувала Леся. Рослини занепокоїлись:

-          Що могло трапитися із дівчинкою?

-          Що мені робити, друзі мої лісові? Дідуньо мій занедужав.

 І дівчинка гірко заридала. Залопотіли  листочками дерева, шелестіли кущики, заколихалися трави і в один голос промовили:

-          А чи ти не знаєш, Лесю, що ліки навколо тебе? Багато людей уже подолали недугу, використовуючи ліки із нашої «Лісової аптеки».

-          Із «Лісової аптеки»?- здивувалася дівчинка.

Рослини розповіли дівчинці про лікувальні властивості рослин лісу. Дівчинка зраділа і кинулася збирати необхідні рослини, щоб допомогти дідусеві.

       Через декілька днів лісник одужав. З того часу Леся почала вивчати лікувальні властивості лісових рослин, а згодом стала допомагати людям.

Бесіда.

-          Де і з ким жила Леся?

-          З ким дружила лісникова онука?

-          Чому дівчинка засумувала?

-          Хто допоміг їй у біді?

-          Що почала вивчати дівчинка?

-          Чи потрібно людям знати про лікувальні властивості лісових рослин?

 

Наше завдання – знайти інформацію про лікарські рослини лісу, передати зібрану інформацію однокласникам.

 

Формування груп.

Учні класу об’єднуються в групи за вибором карток ( учні вибирають карточки із малюнками, на яких зображено кущ, або дерево, або трав’яниста рослина)

 

І група – збирає інформацію про трав’янисті лікарські рослини лісу;

ІІ група – збирає інформацію про дерева лісу, які використовують для лікування;

ІІІ група – збирає інформацію про кущі лісу, які використовують для лікування.

 

 

ІІІ етап. Реалізація проєкту.

1.Складання учнями плану роботи над проєктом.

 - Обговоріть у групі, де можна знайти інформацію про лікарські рослини лісу.

 - Озвучте пропозиції щодо презентації зібраної інформації.

 - Обговоріть у групі, що саме необхідно  зробити для того, щоб ваша інформація була цікавою і корисною.

 

2.Розподіл обов’язків між членами групи.

3.Самостійна  робота учнів.

4.Виготовлення освітнього продукту.

 

ІV етап. Презентація проєкту.

 

1.Оформлення результатів.

 

2.Підготовка до презентації.

 

3.Захист проєктів.

 

ІV етап. Підбиття підсумків

 

  1. Обмін враженнями, думками.
  2. Аналіз успіхів і невдач. Висновки.
  3. Самооцінювання і взаємооцінюваня.

-          Кожна група отримує « лісові горішки» в нагороду за добру роботу. Поділіть ці горішки між усіма членами групи в залежності від того, хто як працював.

-          У вчителя є вирізані малюнки лісових квітів. Після завершення презентації кожен учасник проєкту підходить до учителя, отримує одну квітку і дарує її тій групі, яка, на його думку, зібрала найцікавішу інформацію.

 

 

docx
Додав(-ла)
Лідія Підвірна
Додано
30 січня
Переглядів
205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку