Мета проєкту : дослідити наявність та характер молодіжних та дитячих громадських рухів в Україні; розуміти правові механізми створення дитячих та молодіжних організацій; формувати громадянські компетентності учнівської молоді, що забезпечують її активну громадську позицію; виховувати цілеспрямованість на успіх через формування активної життєвої позиції. Завдання проєкту: розвиток в учнів організаторських здібностей, почуття відповідальності, ініціативи; засвоєння дітьми у процесі виконання проєкту досвіду інших дитячих організацій. Учасники проєкту: рада старшокласників, педагог-організатор Харківського ЗЗОШ І-ІІІ ступенів. Термін проєкту: з 01.09. 2020 року; активна діяльність у проєкті – постійно.
З кожним роком зростає вплив громадських організацій на формування підростаючого покоління . Уже з шести років дитина може стати повноцінним членом дитячої організації, де вона може реалізувати свої здібності та нахили, розвивати лідерські якості, забезпечувати організоване та змістовне дозвілля.
Дитячі громадські організації - це об'єднання громадян віком від 6 до 18 років, метою яких є здійснення діяльності, спрямованої на реалізацію та захист своїх прав і свобод, творчих здібностей, задоволення власних інтересів, які не суперечать законодавству, та соціальне становлення як повноправних членів суспільства.
ФДОФедерація Дитячих Організацій – правонаступниця Спілки піонерських організацій України , яка діяла у 1990 -1999 роках. ФДО України - добровільна, неполітична всеукраїнська спілка дитячих громадських об’єднань. 27 вересня 1999 році створена як нове демократичне об’єднання дитячих та піонерських організацій, спілок, формувань. Її мета – захист прав та інтересів дитини, всебічний розвиток її здібностей. Членами ФДО є піонерські, дитячі організації 23 областей України, Всеукраїнська дитяча громадська організація "КРОКС", загалом майже 750 тисяч дітей та підлітків об’єднані під егідою ФДО.
НОСУНаціональна організація скаутів України (НОСУ) - всеукраїнська громадська організація, утворена у 2007 році. Організація утворена трьома найбільшими скаутськими організаціями України: Всеукраїнська молодіжна організація "СПОК", Національна скаутська організація "ПЛАСТ" та Всеукраїнська організація "СІЧ". У 2008 році Національна організація скаутів України (НОСУ) набула членства у Всесвітній організації скаутського руху.
ПЛАСТ Для досягнення виховних цілей Пласт застосовує власну унікальну методу виховання, основні принципи якої полягають у добровільності членства в організації, вихованні і навчанні через гру та працю, поступовій програмі занять і випробувань, гуртковій системі самоорганізації, заохоченні ініціативи і самоврядування, пізнанні природи і житті серед природи, підтримці спеціальних зацікавлень і здібностей дітей та молоді. На відміну від більшості скаутських організацій світу, де членство завершується із досягненням 25-ліття, членство в Пласті є пожиттєвим.
УДЮТ «СІЧ»Українське дитячо-юнацьке товариство «Січ» є всеукраїнською дитячою скаутською організацією, в якій діти від 6 років і молоді люди виховуються християнами, лицарями, гідними громадянами України, відповідальними за свій власний розвиток. Січовим гаслом є: «Сила, Істина, Честь!». «Сила» означає прагнення сформувати січовий характер, силу волі, загартуватися фізично і духовно.«Істина» означає прагнення шукати істину, лицарськи служити ближнім, правді й добру, бути щирими православними християнами.«Честь» означає прагнення бути лицарями — чесними людьми, дотримуватися Січової обітниці, даного слова.
Що спільного в організаціях Незалежної України ?Спільна мета : виховання покоління молоді , здатної працювати і навчатися протягом життя, оберігати й примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства, розвивати і зміцнювати суверенну, незалежну, демократичну, соціальну та правову державу як невід'ємну складову європейської та світової спільноти.
Очікувані результати проєкту:формування життєвої компетентності та стимулювання прагнень учнів до життєвого успіху; розвиток творчих рис характеру — цілеспрямованості, вимогливості, толерантності, винахідливості, оригінальності, готовності до виправданого ризику;заохочення учнів до участі у розв’язанні трудових, соціально-політичних, моральних проблем суспільства; розвиток світогляду учнівської молоді і особливо старшокласників.