Питання, які можна було використати до кожної казки:1. Про кого буде наша історія? Жив –був….2. Де (він) вона жив (ла) ……?3. Яким був наш герой?4. Що він любить робити? Чим займався?5. І був у нього товариш. Хто?…6. Чим друг допомагав герою?…7. Одного разу наш герой вирішив подорожувати. Куди?….8. Для чого? Навіщо?9. Але у героя був ворог. Хто?10. Як він шкодив нашому герою?… Товариш допоміг герою. Що він зробив?11. Який магічний предмет дав йому друг в допомогу?12. Як це допомогло герою?13. Як був покараний ворог?14. Чим все закінчилось?
Номер слайду 3
8 казкових функцій персонажа:1. Від’їзд головного героя. Зав'язка казкового сюжету.2. Заборона. Тому хто від'їжджає, що-небудь забороняють.3. Порушення заборони, яке тягне за собою біду для героя.4. Отримання чарівної речі для того, щоб виплутатися з біди.5. Спосіб досягнення мети. Щоб герой зумів виправити помилки, які сталися по причині порушення заборони, необхідно вирушити в дорогу.6. Переслідування героя в дорозі.7. Здобуття перемоги героєм за допомогою друзів, кмітливості, чарівних предметів.8. Щасливий кінець. (Всі дійові особи збираються разом. Вороги переможені.)
Номер слайду 4
«Магічна стежка» Під час побудови цієї моделі використовується один з варіантів морфологічного аналізу. «Результат подорожі залежить від мети героя і висновків, які він зробив після взаємодії з іншими об'єктами». Алгоритм створення казки: 1. Обираємо героя.2. Визначаємо риси його характеру, мотиви й мету вчинків.3. Вибір об'єктів взаємодії.4. Опис дій головного героя, які він робить для досягнення мети. Послідовне фіксування змін, що відбуваються з ним при взаємодії з іншими об'єктами, опис реакції цих об'єктів.5. Підбиття підсумку-результату змін героя (героїв) і виведення життєвих правил.6. Придумування назви казки.
Номер слайду 5
«Чарівний трикутник»Складання казок конфліктного типу. Алгоритм створення казки:1. Обираємо місце де відбуваються події.2. Позитивний та негативний персонаж. Магічний предмет.3. Визначаємо метод взаємодії (боротьби) за магічний об’єкт для досягнення своєї цілі.4. Вирішення конфлікту (використання ресурсу).5. Придумуємо назву казки.
Номер слайду 6
Домашнє завдання. Створити власну казку за одним із алгоритмів