." Міри часу. Розв'язування задач з буквеними записами".

Про матеріал
Метою цього уроку є повторити і закріпити міри часу, уміння учнів перетворювати одиниці вимірювання часу, розв'язувати задачі за допомогою табеля-календаря та з буквеними
Перегляд файлу

Тема. Міри часу. Розв'язування задач з буквеними записами (№№ 362—373).

 

Мета. Повторити і закріпити міри часу, уміння учнів перетворювати одиниці вимірювання часу, розв'язувати задачі за допомогою табеля-календаря та з буквеними даними.

 

Обладнання. Таблиця «Міри часу»; схеми задач; табель-календар, картки для опитування.

 

Зміст уроку

 

I. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Перевірка домашнього завдання.

Учні здійснюють взаємоперевірку виконання завдань.

2. Усні вправи.

а) Визначення часу за моделлю годинника.

б) Виконання вправ за допомогою табеля-календаря (№ 362 (1, 2)).

в) Розв'язування задач (№№ 363, 364, 365).

Фізкультхвилинка.

 

II. Розвиток математичних знань.

 

1. Розв'язування задач.

а) Задача № 366.

Учні складають вираз: а ∙ 3 + b ∙ 2.

 

б) Задача № 367.

(Розв'язання: (а - b ∙ 3) : 8.)

 

2. Вправи на заміну одних одиниць вимірювання величин іншими.

а) Завдання №№ 368, 369.

Учні розглядають записи і пояснюють їх.

 

б) Самостійне виконання завдання № 370 за поданим зразком.

 

в) Виконання завдання № 371 (з коментуванням).

 

III. Підсумок уроку.

 

IV. Домашнє завдання.

№№ 372, 373 (с. 60).

 

 

docx
Додав(-ла)
Грішна Наталія
Додано
28 листопада 2020
Переглядів
412
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку