Мистецьке місто. Казковий будинок. Зображення казкового будиночка за власним задумом (фломастери або кольорові олівці).

Про матеріал
Мистецьке місто. Казковий будинок. Зображення казкового будиночка за власним задумом (фломастери або кольорові олівці).
Перегляд файлу

Дата __________      Номер  уроку ___________                          Мистецтво  1  клас

 

Тема тижня. Професії

Тема дня. Мистецьке місто. Казковий будинок. Зображення казкового будиночка за

власним задумом (фломастери або кольорові олівці).

Мета: дати дітям поняття про архітектуру, масштабність, учити їх малювати

фронтальний вигляд будинку; розвивати уяву, вміння композиційно правильно будувати зображення відповідно до розташування лінії горизонту; удосконалювати навички роботи кольоровими олівцями; виховувати відчуття прекрасного.

Формувати групу компетентностей:

-Компетентність спілкування державною мовою для прагнення відроджувати й вивчати оригінальну творчість народу, розуміння україномовних текстів різних жанрів;

- Ціннісно-смислову компетентність шляхом аналізу сюжету прослуханих творів засвоювати правила поведінки в суспільстві;

-Здоровязбережувальну компетентність шляхом гармонійного існування в суспільстві.

Очікувані результати:

  • З увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі
  • Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події зі шкільного життя або про спостереження за чимось /кимось).
  • Вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення.
  • Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання стосовно теми тижня.
  • Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого стосовно теми тижня
  • Висловлює думку про почуте (що подобається, а що – ні)
  • Обґрунтовує свої вподобання.
  • Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події шкільного життя).
  • Відтворює графічні знаки за зразком.
  • Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів стосовно теми тижня (мультфільм).
  • Сприймає простий медіатекст стосовно теми тижня (мультфільм).
  • Створює простий медіапродукт (фотографію) з допомогою вчителя/ вчительки.
  • Називає предмети, ознаки предметів стосовно теми тижня.
  • Відгадує й загадує загадки, творить власні загадки.
  • Бере участь у сюжетно-рольовій грі стосовно теми тижня.
  • Бере на себе роль у рухливих іграх; використовує специфічні для ролі жести, рухи.

Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал,

відеоматеріали,  кольорові олівці та фломастери.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Вправа «Настрій робітника»

Намалюйте свій настрій на обличчі робітника

http://www.preschoolexpress.com/images/march01/prince-princess.jpg195793572932e26

 

ІІ. Етап цілепокладання

Бесіда

• Які казки ви полюбляєте?

• Де мешкають ваші улюблені казкові герої?

• Як виглядають їх будиночки?

МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

В нас сьогодні гості. Це принц і принцеса в них сталося нещастя їхні будинки зруйнувала зла чаклунка. Давайте допоможемо нашим гостям.

Повідомлення теми та мети уроку

— Сьогодні на уроці ми намалюємо чарівний палац для принцеси та принца.

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Вступна бесіда

З архітектурою людина зустрічається на кожному своєму кро­ці. Світ архітектури — це світ, в якому вона живе, працює й відпочиває. Можна сказати, що кожен із нас знає архітектуру і добре, і погано. Добре — адже бачить і запам’ятовує багато архітектурних пам’яток, а пога­но — тому що не знає, за якими законами вони будуються, чому вони такі, які є.

Архітектура — це мистецтво проектування та будування. Людей, які займаються проектуванням будь-яких будівель, називають архітекторами.

Робота з підручником

В далекі-далекі часи, коли наші з вами пращури не вміли будувати, вони жили в місцях, які вважали придатними для цього,— у печерах. Як ви вважаєте, чи зручно там жити? Хто з вас зараз захотів би перебрати­ ся зі своєї затишної оселі до печери й жити як первісна людина? Саме в ті далекі часи люди почали замислюватись над тим, що печери — це не найкраще житло. Спочатку вони будували найпростіші споруди — на­ мети з гілля та кісток первісних тварин, землянки, а вже набагато пізніш створювали споруди з таких природних матеріалів, як дерево и камінь, що певним чином оброблялися. Навіть зараз можна побачити старовинні дерев’яні споруди, які зводили, не користуючись цвяхами.

В Україні також будували дерев’яні будинки та церкви (деякі з них зберег­лися й досі), але потім їх вже перебудовували з каменю. Одна з найдавніших споруд, яка збереглася в столиці нашої країни місті Києві,— це Софійський собор, який належить до архітектурних пам’яток. Гуляючи вулицями свого міста (селища) ви, мабуть, помічали, що всі бу­дівлі відрізняються одна від одної. Чи знаєте ви чому? Тому, що вони різнять­ся за призначенням.

♦ Пригадайте свій власний будинок. Чи відрізняється він від школи, де ви навчаєтесь? Чим? Як ви вважаєте, чи зручно було б нам жити в школі?

♦ А якщо ми порівняємо наші будинки з будівлями, де розташовані театри? Чим театр відрізняється від школи або споруди заводу? Чи може споруда заводу подарувати нам той настрій, який необхідний для сприйняття те­атральної вистави? Саме тому люди перед будуванням будь-якої споруди замислюються над її призначенням.

♦ Із чого складається кожний будинок? Так, у кожного будинку обов’язково є стіни, дах, фундамент, вікна, крізь які ми можемо бачити, що відбувається на вулиці, двері, через які ми потрап­ляємо всередину будинку.

♦ А чи може будинок бути без якоїсь складової? Можливий будинок без да­ху? Від чого захищає нас дах? Так, від дощу та снігу, вітру та сонця.

♦ Як ви вважаєте, чи могли б казкові герої жити в будинках, у яких живемо ми? А чим відрізняються їх будинки від наших? Чи схожий будинок Баби-Яги на будиночок Мальвіни? Чому? Правильно, вони такі різні тому, що кожний будинок передає характер, уподобання та настрій свого власника. (Демонструється наочність.)

♦ Як виглядатиме будинок Зайчика? Ведмедика?

♦ За якими ознаками ми впізнаємо хатинку Лисички?

— Згадайте, які казки про домівки тварин ви знаєте? (Відповіді дітей. Перегляд уривків з мультфільмів «Теремок», «Зайчикова хатинка», «Троє порося», «Лісові мандрівники».)

http://knygy.com.ua/pictures/l/9789664991619.jpghttp://i029.radikal.ru/0812/49/3b6bf7a394ca.jpghttp://games-mm.ru/userfiles/Image/good/photo_395.jpghttp://i.ytimg.com/vi/PLoGbcl92WM/hqdefault.jpg

Фізкультхвилинка

Демонстрування та аналіз зразка

ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ

Інструктаж учителя

Учнів можна поділити на дві групи. 1 група виготовляє палац для принцеси, а друга для принца.

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

— Чому був присвячений наш урок?

— Про що нове дізналися?

— Який настрій, почуття викликав у вас урок?

— Чи впоралися ви із завданням уроку?

 

 

1

 

docx
Додано
25 травня 2020
Переглядів
2215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку