Мій досвід "Користь від ранкових зустрічей"

Про матеріал

Завдяки ранковим зустрічам учні переходять від зосередження уваги на власній особистості до взаємодії з іншими людьми. Уміння сприйняти точку зору іншої людини сприяє розвитку толерантності, виховує повагу до думки інших. Важливого значення набуває здатність людини говорити і слухати, робити вибір, уникати конфліктів. Учням необхідно постійно розвивати свої мовленнєві здібності, мовленнєву поведінку використовуючи можливість спілкування зі своїми ровесниками.

Перегляд файлу

                                Користь від ранкових зустрічей

Я працюю в сільській колі вже 29 років, і знаю, що лише третина дітей підготовлена до навчання. Це не знання цифр і літер, не вміння читати і рахувати, це повна відсутність організаційних навичок, невміння слухати вчителя й виконувати поставлене завдання. Адаптація таких школярів триває досить довго. Зазвичай вони відстають у навчанні від своїх однолітків, і можуть це відставання так і не подолати. Сільські діти не завжди отримують під батьків належну кількість уваги, і не тому, що їх батьки недолюблюють, в них просто не вистачає часу на спілкування. Тому роль вчителя у вихованні молодшого школяра дуже велика. Ось саме під час ранкових зустрічей ми вчимося спілкуватися, вирішувати проблеми, знаходити вихід з нестандартних ситуацій ,одним словом – вчимося жити.

Ранкова зустріч – це спілкування, якого так бракує дітям. Вона допомагає дитині повірити в себе, впевнитись, що ти не гірший за інших, навчає доброзичливості. Дуже важливим етапом ранкових зустрічей є планування робочого дня. А ще під час ранкових зустрічей формується дружній  колектив, діти розвивають увагу, спостережливість, фантазію, кмітливість, пізнають нове, орієнтуються у незвичайних ситуаціях, доповнюють свою уяву. Отже, ранкові зустрічі сприяють в учнів розвитку доброзичливості, любові, співчуття, які так необхідні сучасній людині в повсякденному житті.

Приклади ранкових зустрічей

  1. Для того, об на день пройшов весело та жваво, побажаємо собі гарного настрою і добра:

    Я всміхнуся сонечку:

  • Здрастуй, золоте!

Я всміхнуся зимоньці:

Хай вона буде!

Я всміхнуся снігові:

  • Сип, мов із відра!

Друзям усміхнуся я:

  • Зичу всім добра!
  1. Вправа «Мій надпис»
  • Уявіть себе в футболці вашого улюбленого кольору із надписом, що враховуватиме ваші інтереси та здібності. Наприклад, я уявляю себе у футболці червоного кольору, на якій написано: «Я люблю своє життя».

Діти обирають свої улюблені кольори та вирізають футболки за шаблонами, зробивши певний напис, наприклад: «Я гарна дівчинка», «Я крутий», «Я красуня»…

  • А тепер я хочу повідомити вам, що означає обраний вами колір та про які риси характеру він свідчить.

Червоний – комунікабельність;

Жовтий – доброта і лагідність;

Зелений – спокійність і урівноваженість;

Рожевий – мрійливість;

Чорний – стабільність;

Білий – прагнення до змін;

Оранжевий – колір лідера.

  1. Вправа «Продовж за мною»
  • Я буду зачитувати речення, о не мають продовження, а ви по черзі закінчуватимете їх.
  1. Найбільше мені подобається у собі…
  2. Я почуваюся щасливою людиною, коли…
  3. Я сумую, коли…
  4. Батьки називають мене…
  5. Понад усе я люблю…
  6. Я хоч об друзі…
  7. Я посміхаюся, коли…
  1. Привітання
  1. Я всміхаюсь сонечку: «Здрастуй, дороге»!

Я всміхаюсь квіточці: «Хай вона росте»!

Я всміхаюсь дощику: «Лийся, мов з відра»!

Друзям усміхаюся, зичу їм добра.

 

  1. Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви і бажаю вам я.

Хай плещуть долоньки, хай тупають ніжки.

Кивають голівки і сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви, і бажаю вам я.

  1. Треба всім нам привітатись!

«Добрий день!»

Дружно й весело сказати

«Добрий день!»

Вліво, вправо поверніться,

Туди-сюди посміхніться.

«Добрий день!»

«Добрий день!»

«Добрий день!»

 

 

5.Гра «Так чи ні»

     Шануємо рідний край. (Так)

     Не перепрошуємо. (Ні)

    Бережемо природу. (Так)

   Не слухаємо батьків. (Ні)

   Крадемо. (Ні)

   Захищаємо слабших. (Так)

   Погано вчимося. (Ні)

    Сміємося з чужої біди. (Ні)

     Бути вихованими добре. (Так)

  1. Інтелектуальна розминка
  • Який сьогодні день тижня за порядком?
  • Назвіть братів вівторка.
  • Яка зараз частина доби?
  • З яких чисел складається сьогоднішня дата?
  • Складіть приклади на додавання чи віднімання, щоб вийшло число, яке відповідає сьогоднішній даті.
  • Назвіть голосні звуки цього слова.
  • Яка дата буде завтра?
  1. Розповідь чергового синоптика про погоду.
  2. «Крісло автора»

Важливим на ранковій зустрічі є перебування у «кріслі автора», діти охоче беруть участь у цій роботі. Можливість проявити себе позитивно впливає на розвиток творчих здібностей, мовленнєвий розвиток, підвищує самооцінку.  У «кріслі автора» діти розповідають про своїх домашніх улюбленців, діляться своїми радощами, презентують свої роботи. І коли спостерігаєш, як крокує маленький доповідач на своє місце, яка радість в його очах, адже його вислухали ,то з'являється бажання працювати творчо, щоб цей яскравий вогник ніколи не згасав в очах дітей.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 39
Оцінки та відгуки
  1. Нечаэвська Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гарная Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Пындыч Алина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Глушко Аліна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Банщиков Денис
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Без'язичний Сергій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Без'язична Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. безязичний Олександр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Ломаченко Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Літвін Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Посохова Надія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12.  Tatyana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Serbin Ivan
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Мороз - Галій Євгенія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Слюнкин Стас
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Куземовское ООО
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Ардатьева Олеся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. Коваленко Наталія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  19. Кісельова Лариса Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  20. Назарова Віктория
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  21. Шаповалова Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  22. Воскобойнікова Тетяна Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  23. Грицаєнко Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  24. Подрез Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  25. Любецька Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  26. Енченко Алена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  27. Кулягин Андрей
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  28. Подрез Олексій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  29. Коваленко Наталія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  30. Банщикова Аліна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  31. Онопко Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  32. Лонська Дарина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  33. Туінова Світлана Григоріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  34. Свінарьова Алла Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  35. Савенко Лариса Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  36. Туінов Іван Володимирович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  37. Федорова Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  38. Коваленко Саша
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  39. Усик Виктор
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 36 відгуків
docx
Додано
24 лютого 2018
Переглядів
1954
Оцінка розробки
5.0 (39 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку