Презентація "Організація методичної роботи в школі"

Про матеріал

Мета даної роботи спрямована на організацію методичної роботи, школи і розроблена на досягненнях перспективного педагогічного досвіду (ППД) і на конкретному аналізі навчально-виховного процесу (НВП) системі дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації до професійної майстерності учителя, на розвиток і підвищення творчого потенціалу колективу, школи в цілому, а зрештою на удосконалення НВП, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвитку школярів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

“Ваша сила - віра в себе. Ваша свобода - відповідальність за власний розвиток. Ваші здібності - культура самостворення. (А. Смоловик) Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці”.

Номер слайду 3

Проблема, над якою працює педагогічний колектив: “Формування особистості учня, розвиток його задатків, обдарувань через впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес” Терміни реалізації – 2015-2018рр. -2015-2016 н.р.-підготовчий, діагностичний, теоретичне обґрунтування методичної проблеми; - 2016-2017н.р. – впровадження та реалізація змісту і завдань єдиної методичної проблеми; -2017-2018 н. р. підбиття підсумків роботи колективу над методичною проблемою. Оцінка рівня самореалізації педагога

Номер слайду 4

У школі працює 23 педагогічних працівники, з них: 2 - присвоєно звання «Старший вчитель»; 7 – спеціалістів вищої кваліфікаційної категорії; 9 – спеціалістів І кваліфікаційної категорії; 2 – спеціалісти ІІ кваліфікаційної категорії; 5 – кваліфікаційної категорії «Спеціаліст». Якісний та кількісний склад педагогічних працівників Медведівської ЗОШ І-ІІ ст.

Номер слайду 5

Методична робота - це - цілісна, заснована на досягненнях перспективного педагогічного досвіду (ППД) і на конкретному аналізі навчально-виховного процесу (НВП) система дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації до професійної майстерності учителя, на розвиток і підвищення творчого потенціалу колективу, школи в цілому, а зрештою на удосконалення НВП, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвитку школярів.

Номер слайду 6

Структура методичної роботи Методична рада школи Методична служба Психологічна служба Психолого- педагогічний семінар Індивідуальні форми методичної роботи Групові форми Методичної роботи Колективні форми методичної роботи Семінари на запити вчителів Психологічні консультації для батьків Стажування Самоосвіта Конкурс “ Учитель року “ “ Класний керівник” Атестація, індивідуальні консультації наставництво МО класних керівників МО вчителів початкових класів МО вчителів природничо- математичного циклу МО вчителів суспільно- гуманітарного циклу тренінги Педагогічна рада Науково – практична конференція Тижні педмайстерності Семінари-практикуми Педагогічні читання

Номер слайду 7

Завдання методичної роботи - створення умов для найбільш повного розкриття здібностей, талантів кожного; - розвиток ініціативи та творчого пошуку; - підвищення професіоналізму, освітнього і загальнокультурного рівня; - оптимального використання прогресивних педагогічних технологій

Номер слайду 8

Функції методичної ради школи Діагностика педагогічних кадрів Мета завдання МР – становлення, розвиток та вдосконалення педагогічної творчої майстерності вчителя. Зміст: відношення цінностей особистості кожного вчителя; удосконалення професійної майстерності; підвищення педагогічної культури та педагогічної техніки; оволодіння інноваційними методами навчання та виховання. Форми: курси підвищення кваліфікації; проблемні семінари; психолого – педагогічні семінари; індивідуальне наставництво; конкурси “Вчитель року ”, “ Класний керівник року ”; педагогічний ярмарок; педагогічні читання Результати діагностування педагогічних кадрів – створення, визначення стратегії розвитку педколективу школи. Підвищення рівня навчальних досягнень учнів

Номер слайду 9

Науково-методичний супровід професійного зростання педагогічних кадрів Епізодична самоосвітня діяльність Планова самоосвітня діяльність Науково- дослідницька робота Вивчення наукової, методичної, та навчальної літератури Участь у колективних і групових формах методичної роботи Вивчення досвіду своїх колег Теоретична розробка і презентація особистих матеріалів практичний напрям самоосвіти науковий напрям колективна творчість оприлюднення індивідуальних наробок активна творча діяльність

Номер слайду 10

“Використання інноваційних технологій у процесі викладання іноземної мови” “Запровадження елементів особистісного навчання вчителями на уроках фізичної культури”; “Вплив сімейного виховання на розвиток особистості дитини” Засідання педагогічної ради

Номер слайду 11

Розглянули питання: “Особливості сучасного уроку”; “Планування самоосвітньої діяльності вчителя”; “Організація роботи з молодими вчителями”; Аналізували: - результати навчально-виховної роботи; Роботу педагогічного колективу щодо розвитку творчого потенціалу учнів; Результативність підвищення професійного рівня вчителів; Результативність участі учнів у конкурсах, предметних олімпіадах. Засідання методичної ради

Номер слайду 12

Методичні об'єднання Методичне об'єднання вчителів початкових класів та вихователів групи продовженого дня (керівник Скрипець О. П.) Працюють над проблемою: “Розвиток пізнавальних здібностей молодших школярів ” Розглянули: “Шляхи і методи активізації розумової діяльності на уроках і в позакласній роботі” Методичний фестиваль “Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес початкової школи”; Обмін досвідом “Як я працюю над удосконаленням навички читання” Обговорювали: Завдання для індивідуальних, самостійних та контрольних робіт з природознавства, відвідували відкриті уроки; Аналізували результати контрольних замірів знань та навички читання

Номер слайду 13

Методичне об”єднання класних керівників (керівник Рудницька Н.Д.)працює над проблемою: “Реалізація особистісно зорієнтованого підходу у виховному процесі” Семінар “Роль особистості класного керівника у формуванні творчого працездатного учнівського колективу”; “Інноваційні технології виховання в сучасній школі”; “Роль класного керівника у виявленні і розвитку задатків, здібностей і нахилів кожного учня у формуванні його характеру та світогляду”

Номер слайду 14

Методичне об'єднання вчителів природничо-математичного циклу (керівник Бідяк Л. В.). Працюють над проблемою: “Розвиток творчого потенціалу вчителя – шлях до розвитку творчої особистості учня в умовах впровадження інноваційних технологій” - ”Комп”ютерні технології на сучасному уроці”; “Впровадження інноваційних технологій на уроках природничо-математичного циклу”

Номер слайду 15

Методичне об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник Ольховий І. Р.). Працюють над проблемою: “Розвиток творчих здібностей учнів на основі використання нестандартних форм організації пізнавальної діяльності” - “Впровадження інноваційних технологій на уроках суспільно-гуманітарного циклу” Обмін досвідом “Робота з дітьми, які мають нахил до вивчення гуманітарних предметів”

Номер слайду 16

Інформаційно-методичне забезпечення На допомогу вчителям у методичному кабінеті створено каталог наявної методичної літератури, картотеку журнальних і газетних статей. Періодично організовуються педагогічні виставки з актуальних питань навчально-виховного процесу: “Нетрадиційні форми організації уроків , “Диференційований підхід до учнів”, “Реалізація міжпредметних зв'язків на уроках”

Номер слайду 17

Робота з молодими педагогами У школі працюють 2 педагоги-початківці: Пристаєцький А. П.- вчитель іноземної мови, Когут М. В.- вчитель основ християнської етики. Наставниками призначено Заверуху О. С., Рудницьку Н. Д. Форми роботи з молодими вчителями: індивідуальні консультації; взаємовідвідування уроків; - організація самоосвітньої діяльності; тижні молодого вчителя.

Номер слайду 18

Психолого-педагогічний семінар “Особистісне зростання вчителя” (жовтень, 2016р); “Психолого-педагогічні основи вдосконалення професійної діяльності вчителя” (квітень, 2017р.)

Номер слайду 19

Конкурси педагогічної майстерності Учителі школи є учасниками ІІ етапу конкурсу “Вчитель року” у номінаціях: - “Зарубіжна література” - Рудницька Н. Д. (2015р.) - “Педагог-організатор”- Гаврилюк Г. М.( 2015р.) нагороджена Грамотою відділу освіти; - “Німецька мова” – Заверуха О. С. (2014р.); “Класний керівник року” - Заверуха О. С. (2015р.)

Номер слайду 20

Підвищення кваліфікації та атестація Результативною була діяльність щодо організації підвищення кваліфікації. У 2015-2016 навчальному році кваліфікацію підвищували 5 вчителів , які розпочали роботу над проектами. Атестацію пройшли 3 вчителі та підтвердили кваліфікаційні категорії.

Номер слайду 21

Районні методичні об'єднання На базі школи проходили районні методичні об'єднання вчителів основ християнської етики (2015р.), педагогів-організаторів (2016р.), вчителів математики (2017р.),

Номер слайду 22

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
24 лютого 2018
Переглядів
4874
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку