Мета даної роботи спрямована на організацію методичної роботи, школи і розроблена на досягненнях перспективного педагогічного досвіду (ППД) і на конкретному аналізі навчально-виховного процесу (НВП) системі дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації до професійної майстерності учителя, на розвиток і підвищення творчого потенціалу колективу, школи в цілому, а зрештою на удосконалення НВП, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвитку школярів.
“Ваша сила - віра в себе. Ваша свобода - відповідальність за власний розвиток. Ваші здібності - культура самостворення. (А. Смоловик) Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці”.
Проблема, над якою працює педагогічний колектив: “Формування особистості учня, розвиток його задатків, обдарувань через впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес” Терміни реалізації – 2015-2018рр. -2015-2016 н.р.-підготовчий, діагностичний, теоретичне обґрунтування методичної проблеми; - 2016-2017н.р. – впровадження та реалізація змісту і завдань єдиної методичної проблеми; -2017-2018 н. р. підбиття підсумків роботи колективу над методичною проблемою. Оцінка рівня самореалізації педагога
У школі працює 23 педагогічних працівники, з них: 2 - присвоєно звання «Старший вчитель»; 7 – спеціалістів вищої кваліфікаційної категорії; 9 – спеціалістів І кваліфікаційної категорії; 2 – спеціалісти ІІ кваліфікаційної категорії; 5 – кваліфікаційної категорії «Спеціаліст». Якісний та кількісний склад педагогічних працівників Медведівської ЗОШ І-ІІ ст.
Методична робота - це - цілісна, заснована на досягненнях перспективного педагогічного досвіду (ППД) і на конкретному аналізі навчально-виховного процесу (НВП) система дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації до професійної майстерності учителя, на розвиток і підвищення творчого потенціалу колективу, школи в цілому, а зрештою на удосконалення НВП, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвитку школярів.
Структура методичної роботи Методична рада школи Методична служба Психологічна служба Психолого- педагогічний семінар Індивідуальні форми методичної роботи Групові форми Методичної роботи Колективні форми методичної роботи Семінари на запити вчителів Психологічні консультації для батьків Стажування Самоосвіта Конкурс “ Учитель року “ “ Класний керівник” Атестація, індивідуальні консультації наставництво МО класних керівників МО вчителів початкових класів МО вчителів природничо- математичного циклу МО вчителів суспільно- гуманітарного циклу тренінги Педагогічна рада Науково – практична конференція Тижні педмайстерності Семінари-практикуми Педагогічні читання
Функції методичної ради школи Діагностика педагогічних кадрів Мета завдання МР – становлення, розвиток та вдосконалення педагогічної творчої майстерності вчителя. Зміст: відношення цінностей особистості кожного вчителя; удосконалення професійної майстерності; підвищення педагогічної культури та педагогічної техніки; оволодіння інноваційними методами навчання та виховання. Форми: курси підвищення кваліфікації; проблемні семінари; психолого – педагогічні семінари; індивідуальне наставництво; конкурси “Вчитель року ”, “ Класний керівник року ”; педагогічний ярмарок; педагогічні читання Результати діагностування педагогічних кадрів – створення, визначення стратегії розвитку педколективу школи. Підвищення рівня навчальних досягнень учнів
Науково-методичний супровід професійного зростання педагогічних кадрів Епізодична самоосвітня діяльність Планова самоосвітня діяльність Науково- дослідницька робота Вивчення наукової, методичної, та навчальної літератури Участь у колективних і групових формах методичної роботи Вивчення досвіду своїх колег Теоретична розробка і презентація особистих матеріалів практичний напрям самоосвіти науковий напрям колективна творчість оприлюднення індивідуальних наробок активна творча діяльність
Розглянули питання: “Особливості сучасного уроку”; “Планування самоосвітньої діяльності вчителя”; “Організація роботи з молодими вчителями”; Аналізували: - результати навчально-виховної роботи; Роботу педагогічного колективу щодо розвитку творчого потенціалу учнів; Результативність підвищення професійного рівня вчителів; Результативність участі учнів у конкурсах, предметних олімпіадах. Засідання методичної ради
Методичні об'єднання Методичне об'єднання вчителів початкових класів та вихователів групи продовженого дня (керівник Скрипець О. П.) Працюють над проблемою: “Розвиток пізнавальних здібностей молодших школярів ” Розглянули: “Шляхи і методи активізації розумової діяльності на уроках і в позакласній роботі” Методичний фестиваль “Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес початкової школи”; Обмін досвідом “Як я працюю над удосконаленням навички читання” Обговорювали: Завдання для індивідуальних, самостійних та контрольних робіт з природознавства, відвідували відкриті уроки; Аналізували результати контрольних замірів знань та навички читання
Методичне об”єднання класних керівників (керівник Рудницька Н.Д.)працює над проблемою: “Реалізація особистісно зорієнтованого підходу у виховному процесі” Семінар “Роль особистості класного керівника у формуванні творчого працездатного учнівського колективу”; “Інноваційні технології виховання в сучасній школі”; “Роль класного керівника у виявленні і розвитку задатків, здібностей і нахилів кожного учня у формуванні його характеру та світогляду”
Методичне об'єднання вчителів природничо-математичного циклу (керівник Бідяк Л. В.). Працюють над проблемою: “Розвиток творчого потенціалу вчителя – шлях до розвитку творчої особистості учня в умовах впровадження інноваційних технологій” - ”Комп”ютерні технології на сучасному уроці”; “Впровадження інноваційних технологій на уроках природничо-математичного циклу”
Методичне об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу (керівник Ольховий І. Р.). Працюють над проблемою: “Розвиток творчих здібностей учнів на основі використання нестандартних форм організації пізнавальної діяльності” - “Впровадження інноваційних технологій на уроках суспільно-гуманітарного циклу” Обмін досвідом “Робота з дітьми, які мають нахил до вивчення гуманітарних предметів”
Інформаційно-методичне забезпечення На допомогу вчителям у методичному кабінеті створено каталог наявної методичної літератури, картотеку журнальних і газетних статей. Періодично організовуються педагогічні виставки з актуальних питань навчально-виховного процесу: “Нетрадиційні форми організації уроків , “Диференційований підхід до учнів”, “Реалізація міжпредметних зв'язків на уроках”
Робота з молодими педагогами У школі працюють 2 педагоги-початківці: Пристаєцький А. П.- вчитель іноземної мови, Когут М. В.- вчитель основ християнської етики. Наставниками призначено Заверуху О. С., Рудницьку Н. Д. Форми роботи з молодими вчителями: індивідуальні консультації; взаємовідвідування уроків; - організація самоосвітньої діяльності; тижні молодого вчителя.
Конкурси педагогічної майстерності Учителі школи є учасниками ІІ етапу конкурсу “Вчитель року” у номінаціях: - “Зарубіжна література” - Рудницька Н. Д. (2015р.) - “Педагог-організатор”- Гаврилюк Г. М.( 2015р.) нагороджена Грамотою відділу освіти; - “Німецька мова” – Заверуха О. С. (2014р.); “Класний керівник року” - Заверуха О. С. (2015р.)