Діагностувальна робота №2 з предмету «Я досліджую світ» на тему: «Між минулим і майбутнім» 3 клас (жовтень)
ПІБ учня/учениці _ дата_
а) археолог б)психолог в) вчитель
Пропозиція |
Так |
Ні |
Відвідати майстер-клас із кулінарії |
3 |
23 |
Зіграти у футбол з 3-Б класом |
11 |
15 |
Піти на фестиваль просто неба |
8 |
18 |
Організувати фотосесію |
16 |
10 |
Улаштувати челендж |
26 |
0 |
Організувати зустріч із письменником/письменницею |
19 |
7 |
Сформулюй запитання, використовуючи інформацію з таблиці, і послухай відповіді на них.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Прочитавши текст “Куди ти.”
Визнач, які висловлювання істинні, а які — хибні. Обведи відповіді.
Ігуанодони поцупили яйце.
Птеродактилі вміли літати.
Яйце тоне у воді
4. Діти почали грати гру о 10.15, а закінчили о 10.45. Скільки часу грали діти? Позначте час на годинниках
______________________________________________________________
5. Запиши назви трьох рослин і трьох тварин занесених у Червону книгу
Рослини Тварини
________________ ____________________
________________ ____________________
__________________ ______________________
6. Роман вирішив, що настав час відмовитися від уживання шкідливих для здоров’я продуктів, і запропонував друзям підтримати цю ідею. Порадившись, вони організували спільний челендж і протягом канікул не вживали такі продукти: Майонез, кетчуп, чіпси, кока-кола.
Як виконання такого завдання вплине на здоров’я? Обґрунтуй свої міркування. Запиши. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Спробуй впізнати предмет, за описом. Підкресли слова і словосполучення, які тобі в цьому допомогли.
Його використовували ще наші пращури.
Чудове паливо чорного кольору.
Якщо його кинути у воду, то потоне.
Має блиск.
Слово-відгадка:___________________________________________
8.Уяви, що тобі пощастило помандрувати машиною часу. Поміркуй, куди б ти хотів/хотіла вирушити? Чому? Напиши фантастичну розповідь "Як я по- дорожував/подорожувала в часі".
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Результат діагностувальної роботи: Самоаналіз
Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
Мені було дуже важко |
|