Множення багатоцифрових чисел на одноцифрові числа (закріплення)
Номер слайду 2
Ми сьогодні продовжимо множити багатоцифрові числа на одноцифрове, повторимо розв’язання рівняннь та пригадаємо задачі на знаходження четвертого пропорційного.
Номер слайду 3
Емоційне налаштування. Продзвенів уже дзвінок,Всіх він кличе на урок,Тож і ви часу не гайте За стіл швидко сідайте!!!
Номер слайду 4
Пригадайте!При множенні на нуль у результаті отримуємо нуль.
Номер слайду 5
Усний рахунок: гра Футбол. Зміст гри. Клас ділиться на дві команди. Учень з першої команди називає довільний приклад (56+42) і вказує учня другої команди, який відповідатиме. Якщо відповідь правильна. то гравець. який відбив «удар», пропонує завдання першій команді. Якщо ж відповідь неправильна. то «нападаюча « команда дає правильну відповідь і хором говорить «Гол». Перемагає команда, яка заб’є більше «голів»
Номер слайду 6
31 січня Класна робота. Хвилинка каліграфіїГра цікаві діїУчням пропонують записати двоцифрове число (наприклад 24) і прочитати його навпаки (42) і виконати віднімання (42-24=18). Прочитати утворений результат навпаки (81). Знайти суму двох останніх чисел. Отриманий результат помнож на одиниці першого числа.(18+81=99)47
Номер слайду 7
Перевірка: 47 74 27 72 99 693 Гра «Відгадай» Занумеруємо дні тижня так: понеділок-перший день, вівторок – другий і т.д. задумайте будь-який день тижня, помножте його номер на 2, додайте до добутку 5, помножте суму на 5, допишіть до знайденого числа справа нуль і назвіть результат.
Номер слайду 8
Математичний диктант. Добуток чисел 567 і 0 збільшити на 36. П'ята частина числа становить 300. Знайди ціле число. Число 7350 зменшити на 5 десятків. Число 90 збільшити у 2рази результат зменшити на 0. Знайди восьму частину числа 560. Знайди невідоме число, якщо його збільшили у 4 рази і одержали 88. Перевірка : 36 1500 7300 180 70 22
Номер слайду 9
Розв’яжи рівняння Х – (620 – 400) = 510 Х : (200 + 160) = 1 Х + 145 * 2 = 400 (560 + 40) * х = 1200 840 : 2 – х = 300 (360 + 520) : х = 88 Перевірка: х = 730 х = 360 х = 116 х = 2 х = 120 х = 10
Розв‘язування задачіМаса 6 однакових гусей складає 30 кг. Яка маса 4 таких гусей?1)30 : 6 = 5 (кг)-маса 1 гуски2)5 * 4 = 20 (кг){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Загальна маса. Маса 1 гуски. Кількість гусей30 кгоднакова6 шт.?однакова4 шт
Номер слайду 14
Задача 24 кг полуниць розклали порівну в 6 ящиків. Скільки потрібно таких ящиків, щоб розкласти порівну 48 кг полуниць?24 : 6 = 4 (кг) – в одному ящику.48 : 4 = 12 (ящ)
Номер слайду 15
Підсумки уроку. На уроці мене зацікавило... Для мене сьогодні важливим було... Було важко... Сьогодні я зрозумів / зрозуміла...