Множення двоцифровогл числа на одно цифрове виду 12*3

Про матеріал
Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 12*3 Задачі з даними, які перебувають в пропорційній залежності
Перегляд файлу

Клас: 3-Б

Дата:

Тема: множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 12*3. Задачі з   даними, які перебувають в пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість.

Мета: Формування предметних компетентностей. Ознайомити учнів з прийомом множення двоцифрового числа на одноцифрове; удосконалювати вміння розв´язувати задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: ціна, вартість, кількість.

Формування ключових компетентностей:

уміння вчитися, розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність.

Тип уроку: комбінований

Основні терміни і поняття: множення двоцифрового числа на одноцифрове.

Міжпредметні зв´язки.

Обладнання: обчислювальні таблиці, картки контролю, таблиці з задачами.

Хід уроку.

  1. Вступна частина
  1. Привітання

Правила в нас барвінкові,

Честі, доброти й любові.

Основне в нас правило яке?

« Люби себе, люби інших як себе.»

  1. Актуалізація опорних знань
  1. Математична розминка

Поставте дужки, щоб рівності були правильними:

5 * 3 + 4 = 35

7 + 14 :3 = 7

29 – 3 * 2 + 10 = 13

б)  Каліграфічна хвилинка

4, 6, 20, 24, 36, 48, 80, 100.

Записати в порядку зростання.

в)  Розв´язати кругові приклади

24 * 2                                108 – 8                                  100 : 5

  4 * 6                                   48 : 8                                   80 – 75

36 * 3                                  20 * 4                                     6 * 6

  1. Основна частина
  1. Повідомлення теми та мети уроку.

Пояснення алгоритму множення

12 * 3 = ( 10 + 2) * 3 = 10 * 3 + 2 * 3 = 30 + 6 = 36

Щоб помножити двоцифрове на одноцифрове число треба:

  1. Двоцифрове число розкласти на розрядні доданки;
  2. Помножити на одноцифрове число кількість десятків і одиниць, а знайдені добутки додати.
  1. Мотивація навчальної діяльності.
  • Діти, як ви думаєте, навіщо ми вивчаємо різні алгоритми дій?
  • Мабуть для раціонального обчислення!
  1. Опрацювання навчального матеріалу.

а)  робота за підручником сторінка 109

  1. Фізкультхвилинка

Руханка « Ми полюємо на лева»

  1. Робота в міні – групах з використанням прийому « Навчаючись – вчусь»

Аналіз задачі:

  • Яке головне питання задачі?
  • Чи можемо відразу дати відповідь на це питання?
  • Що потрібно спочатку знайти?
  • Якою дією відповімо на це питання ?
  • Як знайти шукане число?

Розв´язання:

  1. 100 – 70 = 30 (кг) – у 6 пакетах;
  2.   30 : 6 = 5  9 (кг)

Відповідь: 5 кг борошна в кожному пакеті.

  1. Самостійна робота:
  1. Розв´язати приклади № 686
  2. Задачі № 681, 682
  1. Робота над задачами, що містять дані, які перебувають в пропорційній залежності.

а)  словникова робота:

Ціна – показує, скільки коштує один предмет.

Вартість – показує, скільки коштує певна кількість предметів.

б)  Знаходження невідомих величин за таблицею.

  1. Заключна частина
  1. Рефлексія
  • Яке завдання вас найбільше зацікавило?
  • Як здійснити множення двоцифрового числа на одноцифрове?
  • Де можна використати ці знання?
  1. Домашнє завдання: сторінка 109 № 686, 687.
docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
10 січня 2020
Переглядів
600
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку