ПЛАН-КОНСПЕКТ
ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ
З МАТЕМАТИКИ
СТУДЕНТКИ 4 КУРСУ, 43-Ш ГРУПИ
ПОБОРОЗНИК ЯНИ
В 4-А КЛАСІ
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «НАВЧАЛЬНО-
ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС:
СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I СТУПЕНЯ
З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ №25
ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»
КОНСУЛЬТАЦІЮ ОТРИМАЛА:
У вчителя: Гетманюк М. І.
У методиста: Кубюк С. А.
ДО УРОКУ ДОПУСТИЛИ:
Вчитель: Гетманюк М. І.
Методист: Кубюк С. А.
ОЦІНКА:_____________
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ:_____________
Тема: Множення і ділення на розрядні одиниці 1, 10 і 100. Розв’язування задач.
Мета: Формування навички позатабличного множення та ділення на 10 і 100; вдосконалення вміння розв’язувати задачі; розвивати кмітливість, логічне мислення; виховувати почуття взаємодопомоги, працьовитість.
Обладнання: презентація, підручник.
План
3.Узагальнення і закріплення
3.1 Робота з прикладами №86
3.2 Робота над №82-83
3.3 Математичний ланцюжок
3.4 Задача №88
4. Підсумок уроку
5. Домашнє завдання
Хід уроку
Продзвенів уже дзвінок,
Починаємо урок.
Будем добре працювати,
Хороші результати будемо мати.
Почнемо без запинки
З каліграфічної хвилинки.
Із 8600 видів птахів, що мешкають нині на землі, записані голоси лише половини. Запишіть, голоси скількох птахів записані?(4300).
- Продовжіть ряд чисел, збільшуючи кожне наступне число на свою кількість років.
2.2 Математичний диктант
- Записуємо в зошити математичний диктант, скорочено М. д.
- Я задаю питання, а ви уважно слухаєте і записуєте в зошити результати.
- Число 81 зменшити у 9 разів, а результат збільшити на 10.(19)
- Суму чисел 14 і 8 зменшити на 4.(18)
- Ділене 24, дільник – різниця чисел 53 і 47. Запишіть частку.(4)
- Хто може прокоментувати?
2.3 Задача
- У підручнику знайдіть №84.
- Потрібно роз’язати задачу
- Читаємо зміст задачі.
Дівчинка купила книжку за 24 грн і витратила 1/8 своїх грошей. Скільки грошей було у дівчинки?
Було - ? Витратила – 24 грн-це 1/8 всіх грошей |
Розв’язання
Відповідь: 192 гривні. |
1)836 : 4 624 : 3 749 : 7
|
2) 248 * 3 327 * 2
|
3)195 * 3 + 642 : 6
|
4) (225 + 150) : 5
|
Фізкультхвилинка
Слухати ми перестали
І тепер всі дружно встали.
Будемо відпочивати.
Нумо вправу починати.
Руки вгору, руки вниз,
І легесенько прогнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали.
Раз – присіли, другий – встали.
І швидесенько за парти сіли.
У кожній рівності порівняй перший множник і добуток. Зроби висновок про множення на 10 і 100.
1) 5 • 10 = 50 6 • 10 = 60 9 • 10 =
2) 4 • 100 = 400 8 • 100 = 800 9 • 100 =
5 ˂ 50 у 10 6 ˂ 60 у 10 9 ˂ 90 у 10
4 ˂ 400 у 100 8 ˂ 800 у 100 9 ˂ 900 у 100
- Отже, ми можемо підвести підсумок, що помножити число на 10 – це дописати праворуч від числа 0, а якщо помножити на 100, то дописати два 0.
2.№83
Порівняй ділене і частку. Зроби висновок про ділення на 10 і на 100.
60 ˃ 6 у 10 400 ˃ 40 у 10 80 ˃ 8 у 10
600 ˃ 6 у 100 400 ˃ 4 у 100 800 ˃ 8 у 100
1)
2)
3.4 Задача
З 84 м тканини пошили 28 однакових пальт. Скільки таких пальт можна пошити з 405 м тканини? |
|
Вартість 1 пальта |
Кількість пальт |
Загальна витрата грн |
І ІІ |
Однакова |
28 п. ? п. |
84 м 408 м |
2.
3.
Розв’язання
Відповідь: 135 пальт. М. в.: 405 : (84 : 28) (п.) |
№90-91 С. 15