Нова українська школа( НУШ )

Про матеріал
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток в стовпчик.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ

ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ

З МАТЕМАТИКИ

СТУДЕНТКИ 4 КУРСУ, 43-Ш ГРУПИ

ПОБОРОЗНИК ЯНИ

В 2-Є КЛАСІ

КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «НАВЧАЛЬНО-

ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС:

СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I СТУПЕНЯ

З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ №25

ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»

 

КОНСУЛЬТАЦІЮ ОТРИМАЛА:

У вчителя: Балан Н. М.

У методиста: Кубюк С. А.

 

ДО УРОКУ ДОПУСТИЛИ:

Вчитель: Балан Н. М.

Методист: Кубюк С. А.

 

ОЦІНКА:_____________

ДАТА ПРОВЕДЕННЯ:_____________

 

Тема: Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток в стовпчик.

Мета: Формування навички додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток в стовпчик; вміння додавати і віднімати в стовпчик; розвивати кмітливість, логічне мислення; виховувати почуття взаємодопомоги, працьовитість.

Обладнання: Презентація, роздатковий матеріал, друкований зошит.

План

1. Організація уроку математики

2. Контроль, корекція ЗУН

   2.1 Каліграфічна  хвилинка

   2.2 Математичний диктант

   2.3 Робота з прикладами

   2.4 Задача

3. Узагальнення і закріплення ЗУН

3.1 Арифметичні задачі

3.2 Самостійна робота

3.3 Задачі

3.4 Рівняння

3.5 Задача

3.6  Графічна робота

4. Підсумок уроку

5. Домашнє завдання

 

 

 

 

Хід уроку

  1. Організація уроку

- Доброго дня!

- Сідайте!

- Сьогодні я буду проводити урок математики. Мене звати Яна Олександрівна.

- На уроці вам потрібно: ручка, олівець, лінійка, гумка, зошит з друкованою основою і тоненький.

- Все інше ховаємо в портфель, щоб нам воно не заважало.

- Діти, коли я їхала до вас на урок, то мене по дорозі зустрів Пізнайко. І він почав мене про все-все розпитувати, йому було цікаво абсолютно все. Пізнайко сказав, що хоче пізнати увесь світ. І ми разом з ним спробуємо.

2. Контроль, корекція ЗУН

- Відкриваємо зошити тоненькі.

- Відступаємо від попередньої роботи дві клітинки.

- Пишемо число 02.10.2018

     2.1 Каліграфічна хвилинка

- Я диктую вам числа. Ви їх швидко пишете в зошит.

34, 58, 7,23,66, 13,91,80,43,4.

- Увага на мультимедійну дошку, перевірте чи правильно ви написали числа.

- Зараз я роздам вам картки. Порахуйте скільки трикутників на малюнку.

- То скільки трикутників зображено на малюнку?(12 трикутників)

- Хто не допустив жодної помилки підніміться. Молодці!

     2.2 Математичний диктант  

- Я задаю питання в зошит пишемо розв’язок.  

- Запишіть сусідів числа 23;

- Сума чисел 14 і 4;

- Різниця чисел 10 і 5;

 - Запишіть число, яке складається з 4 дес. і 3 од.

- Сума чисел 12 і 7.

- Зачитайте сусідів числа 23? (21 і 24)

- Зачитайте вираз, як ви знайшли суму чисел 14 і 4? (14+4=18)

- Зачитайте вираз, як ви знайшли різницю чисел 10 і 5? (10-5=5)

- Назвіть число,  яке складається з 4 дес. і 3 од. (43)

2.3 Робота з прикладами

- Відкрийте, будь ласка, ваші зошити друковані. Завдання  1.

Наприклад: 5+3=8

                     8-5=3

                     8-3=5

  • Тепер виконаємо аналогічно з прикладами.

8+74=82         7+65= 73     9+52=61   6+56=62

82-8=74 73-7=65 61-9=52 62-6=56

82-74=8 73-65=7 61-52=9 62-56=6

2.4 Задача

- Знайдіть в зошиті завдання 5.

- Відступаємо одну клітинку і по середині рядка пишемо слово задача.

- Слухаємо , уважно зміст задачі.

До міста їхало 3 автомобілі, а їм назустріч їхало 5 автобусів.

Скільки машин їхало до міста?

-Міркуємо, як будемо розв’язувати задачу.(До міста їхало 3 автомобілі, так як автобуси їхали на зустріч і виходить, що з міста)

 3. Узагальнення і закріплення ЗУН

 3.1 Задачі  

1) Знайти периметр трикутника, якщо його сторони дорівнюють 3 см, 3см і 5 см. Виберіть правильну відповідь.    

Розв’язання

 Р = 3 + 3 + 5 = 11 см

Відповідь: 11 см

 

2) Накреслити в зошит. Знайти периметр квадрата зі стороною 3 см і підкреслити правильну відповідь.

Розвязання

Р = а*3

Р = 4*3=12 см

Відповідь: 12 см

3.2 Самостійна робота

- У друкованих зошитах завдання 2 на С. 24.

Обчисли і знайди в кожному стовпчику «зайвий» приклад.

6+30 =  28+40= 59+31= 17+65=

36+6=  68-28= 59-31= 82-17=

36-30= 68-0= 90-59= 82-65=

36-36= 68-40= 90-31= 82+17=

- Обміняйтеся зошитами з сусідом по парті. Перевіряємо всі разом правильність. Якщо правильно, то ставимо +, якщо ні - -.

-Подивіться уважно на мультимедійну дошку і перевірте чи ви правильно розвязали всі приклади.

3.3 Задача

- Читаємо умову задачі.

1)Сім жолудів, а каштанів на 6 більше. Скільки всього плодів грають у схованки?

- Відкриваємо тоненький зошит і пишемо по середині рядка слово задача.

- Складаємо і записуємо в зошит короткий запис задачі .

 

Жолудів – 7 пл.  ? п.

Каштанів - ?, на 6 пл. більше

- Що означає число 7?

- Що означає число 6?

- Яку будемо виконувати дію? (Додавання)

- Що дізнаємося?(Скільки каштанів грали в схованки)

- Записуємо в зошитах по середині рядка слово «розв’язання».

Розв’язання

  1. 7 + 6 = 13 (пл.) – каштанів граються у схованки.
  2. 7 + 13 = 20 (пл.) – всього граються у схованки.

Відповідь: 20 плодів.

- Іди до дошки запиши першу дію.

- Іди до дошки і запиши другу дію.

- Всі інші записують розв’язок задачі  в зошиті.

- Іди до дошки запиши відповідь до задачі.

2) Зебра заплела собі 15 кісок на хвості, а на гриві – на 1 кіску більше. Скільки кісок заплела на собі зебра?

- Складаємо і записуємо в зошит короткий запис задачі .

 

На хвості – 15 к. ? к.

На гриві - ?, на 1 к. більше

- Що означає число 15?

- Що означає число 1?

 - Яку будемо виконувати дію? (Додавання)

- Що дізнаємося? (Скільки заплела зебра кісок на гриві)

- Записуємо в зошитах по середині рядка слово «розв’язання».

Розв’язання

  1. 15 + 1 = 16  (к.) – заплела зебра на гриві.
  2. 15 + 16 = 31 (к.) –  всього заплела зебра на собі.

Відповідь: 31 кісок.

- Іди до дошки запиши першу дію.

- Іди до дошки і запиши другу дію.

- Всі інші записують розв’язок задачі  в зошиті.

- Іди до дошки запиши відповідь до задачі.

 – у кожної зебри смугастий візерунок на тілі абсолютно унікальний і точно такого більше немає більше ні в однієї зебри.

– часто виникає питання про те, якого кольору зебри: чорні в білу смужку або білі в чорну смужку.  Провівши не одне дослідження, вчені довели, що все-таки зебра чорна в білу смужку.

3.4 Рівняння

- У зошиті друкованому знаходимо завдання 3.

Розв’язати рівняння:

а) 25 + х = 73         б) х – 14 = 47       в) 56 – х = 39

 

  •  До першого рівняння у нас виходить до дошки______.
  • - До другого_________.
  • - До третього________.

3.5 Графічна робота

- Що зображене на першому малюнку?(Квадрат)

- На другому?(Чотирикутник)

- На третьому?(Чотирикутник)

- На четвертому?(П’ятикутник)

- На п’ятому?(Шестикутник)

- Яку фігуру ви найчастіше бачите в повсякденному житті?(Відповіді дітей)

- А чи знаєте ви, що у формі шестикутника ще є Бджолині соти.

Медові соти

Основою будь-якого бджолиного вулика є складні конструкції, що називаються сотами. Вони складаються з рівних клітинок геометричної форми, які бджоли створюють за допомогою особливих залоз, постійно виробляють віск.

4. Підсумок уроку

- Яке завдання виявилося найважче?

- Яка завдання було найцікавіше?

- Що ви скажете батькам на запитання: «Що робили на уроці?»

5. Домашнє завдання

docx
Додав(-ла)
Поборозник Яна
Додано
14 березня 2019
Переглядів
1675
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку