Множення і ділення звичайних дробів

Про матеріал
Презентація до уроку математики у 6 классі на тему: "Множення і ділення звичайних дробів". Урок побудований у вигляді квесту.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок з математики. Тема: «Множення і ділення звичайних дробів»6 клас. Підготувала: Глінкіна Т.І., вчитель математики КЗО «СЗШ №50» ДМР

Номер слайду 2

Мета уроку. Удосконалити вміння застосовувати правила множення і ділення дробів у різних ситуаціях. Розв’язувати завдання, що передбачають скорочення дробів, множення і ділення звичайних дробів. Розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, аналізувати, обґрунтовано висловлювати свою думку. Виховувати свідоме ставлення до навчання, інтерес до предмету, самостійність

Номер слайду 3

ЕПІГРАФЗнання – це сила. Платон

Номер слайду 4

ДРІБ

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Забороняється:викрикувати. Дозволяється: бути активними, уважними;сміливо висловлювати свої думки.

Номер слайду 7

ЗУПИНКА 1«РОЗМИНКА»

Номер слайду 8

Закінчи речення. Щоб знайти добуток двох звичайних дробів, треба …( 1) знайти добуток знаменників даних дробів і записати його в знаменнику добутку;2) знайти добуток чисельників даних дробів і записати його в чисельнику добутку).

Номер слайду 9

Закінчи речення2. Щоб помножити натуральне або мішане число на дріб, треба …дане число перетворити у неправильний дріб, а потім застосувати правило множення звичайних дробів

Номер слайду 10

Закінчи речення3. Щоб знайти дріб від числа, треба …дане число помножити на цей дріб

Номер слайду 11

Закінчи речення4. Взаємно оберненими числами називають числа …добуток яких дорівнює 1

Номер слайду 12

Закінчи речення5. Щоб поділити звичайний дріб на звичайний дріб, треба …1) знайти дріб, обернений до дільника; 2) ділене помножити на дріб, обернений до дільника

Номер слайду 13

Закінчи речення6. Щоб знайти число за його дробом, треба …дане число, що виражає частину шуканого, поділити на цей дріб

Номер слайду 14

ЗУПИНКА 2«КМІТЛИВА»

Номер слайду 15

«Без знання дробів ніхто не може вважати себе знавцем арифметики»

Номер слайду 16

ЗАВДАННЯ1) 𝟒𝟕⋅𝟐𝟑;  2) 𝟐𝟏𝟖⋅𝟖𝟏𝟕;  3) 𝟒𝟏𝟏 ∶ 4  4) 𝟒𝟏𝟑⋅𝟑;  5) 8 ∶ 𝟏𝟑;  6) 𝟒𝟕 ∶ 𝟐𝟕;  7) 5 ⋅ 𝟕𝟖⋅𝟏𝟓. 

Номер слайду 17

ЦИЦЕРОН

Номер слайду 18

ЗУПИНКА 3«ПРАКТИЧНА»

Номер слайду 19

Обчисліть: 𝟐𝟏𝟑∶𝟏𝟓𝟗+𝟐𝟑𝟖⋅𝟑𝟏𝟗+𝟎,𝟐. 

Номер слайду 20

ЗУПИНКА 4«ВІДПОЧИВАЛЬНА»

Номер слайду 21

м/ф «В країні невивчених уроків»м/ф «38 папуг»Демонстрація мультфільмів, в яких йде мова про дроби

Номер слайду 22

ЗУПИНКА 5«ЛІКАРСЬКА»

Номер слайду 23

Задача. Задача. До найкориснішого лікувального чаю при простуді входять 𝟏𝟐 частина меліси, 𝟐𝟓 журавлини, 𝟏𝟏𝟎 імбиру. Скільки грамів кожної рослини треба взяти, щоб приготувати 200 г чаю? 

Номер слайду 24

ЗУПИНКА 6«ІСТОРИЧНА»

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

𝟏𝟐 - полтинник; 𝟏𝟑 - треть; 𝟏𝟔 - півтреть; 𝟏𝟏𝟐 - півпівтреть; 𝟏𝟒 - четь; 𝟏𝟖 – півчеть. 

Номер слайду 29

ЗУПИНКА 7«ЗРОБИ ВИБІР»

Номер слайду 30

5 балів.    𝟏𝟐𝟑х=𝟑𝟏𝟑. 8 балів. 𝟒𝟓х+𝟏𝟏𝟑=𝟏𝟐𝟓. 11 балів. 𝟑𝟓х− 𝟐𝟑⋅ 15 = 8. 

Номер слайду 31

Номер слайду 32

«Людина подібна дробу: в знаменнику – те, що вона сама про себе думає, в чисельнику – те, що є насправді. Чим більший знаменник, тим менший дріб». Толстой Л. М.

Номер слайду 33

Домашнє завдання: § 9 – 11 повторити, № 507(2), 454*(1), одне з рівнянь на 5 б. або 11б. Творче завдання: складіть казку, кросворд, ребус, задачу, презентацію на дану тему. 5 балів.    𝟏𝟐𝟑х=𝟑𝟏𝟑. 11 балів. 𝟑𝟓х− 𝟐𝟑⋅ 15 = 8. 

pptx
Додано
28 грудня 2020
Переглядів
1017
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку