Урок з математики. Тема: «Множення і ділення звичайних дробів»6 клас. Підготувала: Глінкіна Т.І., вчитель математики КЗО «СЗШ №50» ДМР
Номер слайду 2
Мета уроку. Удосконалити вміння застосовувати правила множення і ділення дробів у різних ситуаціях. Розв’язувати завдання, що передбачають скорочення дробів, множення і ділення звичайних дробів. Розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, аналізувати, обґрунтовано висловлювати свою думку. Виховувати свідоме ставлення до навчання, інтерес до предмету, самостійність
Номер слайду 3
ЕПІГРАФЗнання – це сила. Платон
Номер слайду 4
ДРІБ
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Забороняється:викрикувати. Дозволяється: бути активними, уважними;сміливо висловлювати свої думки.
Номер слайду 7
ЗУПИНКА 1«РОЗМИНКА»
Номер слайду 8
Закінчи речення. Щоб знайти добуток двох звичайних дробів, треба …( 1) знайти добуток знаменників даних дробів і записати його в знаменнику добутку;2) знайти добуток чисельників даних дробів і записати його в чисельнику добутку).
Номер слайду 9
Закінчи речення2. Щоб помножити натуральне або мішане число на дріб, треба …дане число перетворити у неправильний дріб, а потім застосувати правило множення звичайних дробів
Номер слайду 10
Закінчи речення3. Щоб знайти дріб від числа, треба …дане число помножити на цей дріб
Номер слайду 11
Закінчи речення4. Взаємно оберненими числами називають числа …добуток яких дорівнює 1
Номер слайду 12
Закінчи речення5. Щоб поділити звичайний дріб на звичайний дріб, треба …1) знайти дріб, обернений до дільника; 2) ділене помножити на дріб, обернений до дільника
Номер слайду 13
Закінчи речення6. Щоб знайти число за його дробом, треба …дане число, що виражає частину шуканого, поділити на цей дріб
Номер слайду 14
ЗУПИНКА 2«КМІТЛИВА»
Номер слайду 15
«Без знання дробів ніхто не може вважати себе знавцем арифметики»
м/ф «В країні невивчених уроків»м/ф «38 папуг»Демонстрація мультфільмів, в яких йде мова про дроби
Номер слайду 22
ЗУПИНКА 5«ЛІКАРСЬКА»
Номер слайду 23
Задача. Задача. До найкориснішого лікувального чаю при простуді входять 𝟏𝟐 частина меліси, 𝟐𝟓 журавлини, 𝟏𝟏𝟎 імбиру. Скільки грамів кожної рослини треба взяти, щоб приготувати 200 г чаю?
«Людина подібна дробу: в знаменнику – те, що вона сама про себе думає, в чисельнику – те, що є насправді. Чим більший знаменник, тим менший дріб». Толстой Л. М.
Номер слайду 33
Домашнє завдання: § 9 – 11 повторити, № 507(2), 454*(1), одне з рівнянь на 5 б. або 11б. Творче завдання: складіть казку, кросворд, ребус, задачу, презентацію на дану тему. 5 балів. 𝟏𝟐𝟑х=𝟑𝟏𝟑. 11 балів. 𝟑𝟓х− 𝟐𝟑⋅ 15 = 8.