У зв’язку з великою кількістю користувачів, спостерігаємо певні технічні проблеми. Приносимо вибачення за спричинені незручності.
Працюємо над вирішенням цих проблем та звертаємося до вас із проханням із розумінням поставитися до ситуації.

Множення іменованих чисел записаних у вигляді десяткових дробів.

Про матеріал
Урок з математики в 9 класі на тему: "Множення іменованих чисел записаних у вигляді десяткових дробів". Для діте з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Тема. Множення іменованих чисел записаних у вигляді десяткових дробів.

 

Мета.

Навчальна: вчити дітей прийомам письмового множення іменованих чисел записаних у вигляді десяткових дробів.

 

Корекційна: розвивати увагу, сприймання, пам'ять, мислення, уяву за допомогою спеціально підібраних завдань із життєвим змістом, розвивати уміння застосовувати математичний досвід під час розв’язування навчально-пізнавальних і практично зорієнтованих завдань.

 

Виховна: виховувати зацікавленість предметом, любов до Батьківщини, дружні стосунки.

 

Обладнання. Картки із завданнями для самостійної роботи та роботи в групах, зразки квітанці по оплаті за світло, газ, воду, сміття, таблиця «Величини», мультимедійна дошка, проектор, презентація до уроку.

 

Хід уроку.

І Вступна частина.

1. Нервово-психічний настрій на урок.

- Друзі, сьогодні в нас незвичайний урок, бо ми маємо продемонструвати що знаємо і вміємо. Цілком природньо, якщо ви відчуваєте хвилювання. Нехай побороти його допоможе памятка:

    «Я все знаю, я все можу, я все  зможу!»

    Усім бажаю успішної роботи на уроці!

 

ІІ Основна частина. 

1. Перевірка домашнього завдання.

- Яка була тема минулого уроку?

- Що було задано додому?

- Перевіримо д/з.  (слад 1)

2. Математичний диктант.

1. Запишіть іменовані числа десятковим дробом.

47 грн 23 к. =                                    100 грн 6 к. =

3 грн 40 к. =                                      92 грн 17 к. =

2. Запишіть в порядку зростання числа: 805 грн 78 к.; 15 к.; 7 грн; 407 к.

3. Напишіть цифрами такі числа: нуль цілих дев’ять десятих; вісім цілих вісімнадцять сотих; три цілих сім десятих; двадцять три цілих шістнадцять сотих.

3. Актуалізація опорних знань.

- Які числа ми зараз вивчаємо? (іменовані числа)

- Які це числа? (числа, знайденні в результаті вимірювання величин)

- Яких величин? (довжини, маси, вартості)

- Назвіть одиниці вимірювання довжини, маси, вартості.

4. Повідомлення теми й мети уроку. (слад 2)

5. Робота за темою уроку.

- Перш ніж починати множити іменоване число, його потрібно записати десятковим дробм.

- Як записати іменоване число десятковим дробом?

7 грн 15 к. = 7,15 грн              3 грн 8 к. = 3,08 грн                9 грн 70 к. = 9,7 грн

- Як помножити десятковий дріб на двоцифрове число?

       7,15

     ×   26

      4290

  +1430

    18590

 - Ви проживаєте в будинках або квартирах. Чи користуєтесь ви водою, газом, електроенергією?

 - За ці послуги потрібно платити?

 - Такі платежі називають комунальними платежами. А щоб оплатити такі послуги потрібно знати кількість використаного газу, води, електроенергії та їх ціну.

 - А за допомогою яких приладів вимірюють кількість використаної води чи газу ? (Такі прилади називають лічильниками.) (слад 3)

Оплату за комунальні послуги ваші батьки здійснюють щомісяця. Щоб дізнатися скільки кубів газу чи води використали за один місяць, треба вести спостереження і записувати показники лічильника кожного першого дня місяця. Тоді від показників цього місяця ми віднімемо показники попереднього місяця і дізнаємося скільки кубів газу чи води використали.

- Сьогодні пропоную вам розібратися у рахунках за комунальні послуги. Порахуємо скільки гроше треба заплатити за світло у лютому місяці.

- Що для цього потрібно зробити в першу чергу? (зняти показники лічильника, знати різницю між показниками цього місяця і минулого, обчислити суму послуги).

- Які тарфи оплати за світло? (до 100 кВт – 91 к., після 100 кВт – 1 грн 68 к.)

- Давайте знімимо показники лічильника, обчислимо суму оплати за ком.послугу і заповнимо квітанцію. (слад 4)

- А тепер ви самостіно обчислите рахунки за воду, газ та сміття.

Робота в групах

Учні розділяються на 3 групи.

Заповнюють квітанції по оплаті за газ, воду, сміття (знімають показники з лічильників, знаходять різницю та обчислюють суму за сплату).

Тариф на газ – 8 грн 55 к.

Тариф на воду – 7 грн 60 к.

Тариф на сміття – 23 грн за 1 чоловіка

- Порахуємо, яку суму гроше заплатить сім’я за комунальні послуги у лютому місяці.

Фізкультхвилинка.

Світло – 235 грн 48 к.

Вода – 159 грн 60 к.

Газ – 820 грн 80 к.

Сміття – 69 грн

Скільки всього гроше заплатить сім’я у лютому місяці за комунальні послуги?

235.48 + 159.60 + 820.80 + 69 = 1 284.68

- Ми з вами порахували, що комунальні платежі обходяться нам недешево.

- Подивіться, знаома картина? (слад 5)

- Що ж потрібно робити, щоб платити менше? (Економити)

- Економісти стверджують, що економне використання води та світла допоможе заощадити четверту частину коштів.

- Давате порахуємо скільки може зекономити гроше наша сім’я, якщо буде економно використовувати енергоресурси.

1 284.68 ÷ 4 = 321.17 (за місяць)

- А за рік? 321.17 × 12 = 3 854.04

- То що ж, будемо економно використовувати енергоресурси?

-  А як саме можна економити?

- Пропоную преглянути відео «Практичні поради економного використання компослуг».

- Як ви вважаєте чи порібно своєчасно сплачувати рахунки за компослуги?

- А що буде в разі несплати?

- Пропоную переглянути відео про наслідки несвоєчасної оплати компослуг.

 

ІІІ Заключна частина.

  1. Повідомлення та пояснення домашнього завдання

І рівень - № 613 с.100

ІІ рівень - № 608 с.100

ІІІ рівень - № 586(2) с.97

  1. Підведення підсумків та оцінювання учнів.

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 9 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
27 лютого 2019
Переглядів
261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку