Множення одночлена на многочлен

Про матеріал
Повторити, систематизувати та поглибити знання, вміння та навички учнів з теми "Множення одночлена на многочлен"
Перегляд файлу

Тема: Множення одночлена на многочлен

 Мета:

Навчальна: повторити, систематизувати та поглибити знання, вміння та

  навички учнів з теми;

Розвиваюча: розвивати пам'ять, логічне мислення,   навички колективної  та самостійної  роботи; активізувати  пізнавальну діяльність учнів;

Виховна: виховання самостійності, старанності, уваги, взаємоповаги, культури математичного мовлення, інтересу до математики.

Обладнання: таблиці, картки із завданнями,   комп’ютерний проектор.

Тип уроку: вдосконалення вмінь і навичок

 

ХІД УРОКУ

  1. Організаційна частина, мотивація навчальної діяльності

Вчитель повідомляє тему і мету уроку.

  1. Актуалізація опорних знань.

1.  «Мозковий штурм»

 Запитання:

  1. Що таке многочлен, двочлен, тричлен, подібні члени многочлена?
  2.  Який  многочлен називається многочленом стандартного вигляду?
  3.  Що називається степенем многочлена?
  4. Як додають, віднімають многочлени?

Сформулюйте правила розкриття дужок.

  1. Як помножити одночлен на многочлен?

 Презентації учнів

 

2.Усні вправи, записані на дошці:

Знайти допущені помилки:

  1. 3а + 5а = 8а2
  2. 6xy * 0,5ax = 30axy
  3. 2x2 * x = x3
  4. 2x3 – c + 3c = 4x3c
  5. 3a(c + d) = 3ac + 3a

       е.–7b(2a + 3) = -14ab + 21b

 

 3.Робота по картках на ІІ варіанти:

Поки учні працюють в парах, виконуючи завдання свого варіанту, вчитель перевіряє домашнє завдання.

По закінченні учні обмінюються картками і перевіряють та оцінюють завдання свого товариша.

ІІІ. Розв'язання вправ

 

1. Самостійна робота ( у вигляді шифрограми):

 

Дізнатися назву самої великої у світі черепахи.

 

Відповіді

2сх – а2х

3 – 2х2

─14а – 28

х32

а2b – а2с

а3 – а

2+12а

2 – 2ху

2 – 24х

n5 – n4

Букви

і

е

е

о

р

л

д

с

х

м

 

Завдання: розкрити дужки

 

  1. (2а+3) 4а;
  2. 2 – х) 2х;
  3. а2 (b ─ c);
  4. n3 (n2 – n );
  5. (х+1) х2;
  6. 3х (х – 8);
  7. – 7 (2а+4);
  8. 2 -1 )а;
  9. (2с – а2 )х;
  10. 2х (3х – у ).

 

1 ряд – з 1 по 4 завдання;

2 ряд – з 4 по 7 завдання;

3 ряд – з 7 по 10 завдання.

Учень, що виконав всі завдання виходе до дошки, щоб записати букви.

 

 

Відповідь:   Дермохеліс.

2 .

.№ 383 (2,3,4) учні розв’язують  на дошці по черзі. Під час розв’язування рівняння учні передають уявний «мікрофон» тому, хто пропонує наступний крок розв’язування.

3. Колективне розв’язування

 

 №408(1) або  407

 

 

 

  1.                Підсумки. 

Вчитель.  Останній листок нашої газети я хочу закінчити такою притчею:

   Йшов мудрець, а назустріч йому 3 людини, які везли під гарячим сонцем візки з камінням для будівництва. Мудрець зупинився і задав кожному запитання. У першого запитав « Що ти робив цілий день? І той з усмішкою відповів, що цілий день возив каміння. У другого мудрець запитав « А що ти робив цілий день? " І той відповів

« А я сумлінно виконував свою роботу». А третій посміхнувся, його обличчя засвітилося радістю і задоволенням « А я брав участь в будівництві храму »

 

- Діти, давайте ми спробуємо з вами оцінити кожен свою роботу за урок.

- Хто возив каміння?

- Хто сумлінно працював?

 - Хто будував храм?

 

 

V. Домашнє завдання:

П.10-12, №409, 412(1,3), 413(1)

docx
Додано
9 жовтня 2021
Переглядів
306
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку