МНОЖЕННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. §43, 6-й клас.

Про матеріал

Презентація до уроку в 6-му класі. "МНОЖЕННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ", §43. За підручником: Істер О.С.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

6-В клас.

Номер слайду 2

Мета: Домогтися засвоєння правил множення раціональних чисел; формувати вміння виконувати множення раціональних чисел; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати старанність, наполегливість.

Номер слайду 3

Актуалізація опорних знань. 1. Замініть добутком суму чисел: 2. Назвіть компоненти дії: 3. Знайдіть добуток чисел: 27•5=135 а) 17 і 4 б) 0,7 і 5 в) 0,2 і 0,3 а) -6 4. Знайдіть модуль числа: б) 17 в) -0,4 г) - 2 3 а) 3+3+3+3+3 б) 0,2+0,2+0,2+0,2 в) 1 3 + 1 3 1 3 1 3 1 3 1 3 1 3 + + + + + = =3•5 =0,2•4 1 3 •7

Номер слайду 4

Слово вчителя Температура повітря о 8-й годині дорівнювала -30С. Протягом наступних 3-х годин вона щогодини знижувалась ще на 30С. Чому дорівнювала температура повітря об 11-й годині? Оскільки зниження температури на 30С можна позначити числом -3, то для відповіді на запитання потрібно знайти суму -3+(-3)+(-3)+(-3) або замінити її добутком -3•4. Дістали добуток двох чисел, одне з яких від’ємне. Сьогодні на уроці дізнаємось, як знаходити добуток двох чисел із різними знаками, двох від’ємних чисел, навчимося виконувати множення чисел із різними знаками, від’ємних чисел.

Номер слайду 5

Робота з підручником ст. (210-211)

Номер слайду 6

Колективне розв’язання завдань

Номер слайду 7

Розв’язування вправ (письмово) -16у= -16•2,5= -40 -16у= -16•(-3,4)= 54,4 -16у= -16•(-2,5)= 40 -16у= -16•3,4= -54,4

Номер слайду 8

1) - 4 9 • 9 5 = - 4 5 27 50 3) 2 9 • = 3 1 1 25 3 25 - 5) -24• 5 12 ( ) = 24• 5 12 =10 2 1 1) -4,5•9 0 < 3) 0•(-27) 0 = 5) -25•37 42 < 6) -29•(-37) -4 >

Номер слайду 9

1) - 1 7 •(х+3)=0 Оскільки добуток дорівнює 0, то х+3=0 х=-3 2) х(х-3)=0 Оскільки добуток дорівнює 0, то х=0 або х-3=0 х=0 або х=3 Оскільки добуток дорівнює 0, то х-7=0 або х+18=0 х=7 або х=-18 Оскільки добуток дорівнює 0, то |x-1|=0 або х+2=0 х-1=0 або х=-2 х=1 або х=-2 3) (х-7)(х+18)=0 4) |x-1|(x+2)=0

Номер слайду 10

Підбиття підсумків уроку 1) Сформулюйте правило множення двох чисел із різними знаками. Добутком двох чисел з різними знаками є від’ємне число. 2) Сформулюйте правило множення двох від’ємних чисел. Добутком двох від’ємних чисел є додатне число. 3) Додатним чи від’ємним є добуток ab, якщо: a) a>0, b<0; — b) a<0, b>0; — c) a<0, b<0; + d) a>0, b>0; +

Номер слайду 11

Домашня робота Вивчити правила. Розв’язати №1168 (1, 3, 5), 1171 (1, 3, 5).

Номер слайду 12

ppt
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
21 лютого 2023
Переглядів
344
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку