Презентація до уроку в 6-му класі. "МНОЖЕННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ", §43. За підручником: Істер О.С.
Актуалізація опорних знань. 1. Замініть добутком суму чисел: 2. Назвіть компоненти дії: 3. Знайдіть добуток чисел: 27•5=135 а) 17 і 4 б) 0,7 і 5 в) 0,2 і 0,3 а) -6 4. Знайдіть модуль числа: б) 17 в) -0,4 г) - 2 3 а) 3+3+3+3+3 б) 0,2+0,2+0,2+0,2 в) 1 3 + 1 3 1 3 1 3 1 3 1 3 1 3 + + + + + = =3•5 =0,2•4 1 3 •7
Слово вчителя Температура повітря о 8-й годині дорівнювала -30С. Протягом наступних 3-х годин вона щогодини знижувалась ще на 30С. Чому дорівнювала температура повітря об 11-й годині? Оскільки зниження температури на 30С можна позначити числом -3, то для відповіді на запитання потрібно знайти суму -3+(-3)+(-3)+(-3) або замінити її добутком -3•4. Дістали добуток двох чисел, одне з яких від’ємне. Сьогодні на уроці дізнаємось, як знаходити добуток двох чисел із різними знаками, двох від’ємних чисел, навчимося виконувати множення чисел із різними знаками, від’ємних чисел.
1) - 1 7 •(х+3)=0 Оскільки добуток дорівнює 0, то х+3=0 х=-3 2) х(х-3)=0 Оскільки добуток дорівнює 0, то х=0 або х-3=0 х=0 або х=3 Оскільки добуток дорівнює 0, то х-7=0 або х+18=0 х=7 або х=-18 Оскільки добуток дорівнює 0, то |x-1|=0 або х+2=0 х-1=0 або х=-2 х=1 або х=-2 3) (х-7)(х+18)=0 4) |x-1|(x+2)=0
Підбиття підсумків уроку 1) Сформулюйте правило множення двох чисел із різними знаками. Добутком двох чисел з різними знаками є від’ємне число. 2) Сформулюйте правило множення двох від’ємних чисел. Добутком двох від’ємних чисел є додатне число. 3) Додатним чи від’ємним є добуток ab, якщо: a) a>0, b<0; — b) a<0, b>0; — c) a<0, b<0; + d) a>0, b>0; +