Множення звичайних дробів

Про матеріал
Презентація до уроку математики у 5 класі на тему "Множення звичайних дробів"Урок підготовлений на основі підручника "Математика 6 клас" част.1 / О.Істер 2023р.На моє переконання - паперовий конспект уроку став анахронізмом, але учителям початківцям без нього не обійтись. Даний конспект доповнює презентацію https://naurok.com.ua/urok-mnozhennya-zvichaynih-drobiv-386697.html розміщену на порталі раніше.
Перегляд файлу

Математика

6 клас

 

Урок № 30

Дата:

Підручник: "Математика 6 клас" част.1 / О.Істер 2023р.

Тема уроку:

Множення звичайних дробів

Мета уроку:

Сформувати уявлення учнів про алгоритм знаходження добутку звичайних дробів; розвивати вміння виконувати арифметичні дії зі звичайними дробами; виховувати пізнавальний інтерес до природничо-математичних наук

Тип уроку:

засвоєння нових знань

Обладнання:

Ноутбук, проектор, презентація до уроку https://naurok.com.ua/urok-mnozhennya-zvichaynih-drobiv-386697.html 

Міжпредметні зв'язки:

 

 

Хід уроку

(до 2 хв)

Організаційний момент

 

 

Слайд 2

Привітання з класом

Перевірка відсутніх та заповнення журналу

Повідомлення теми, мети та завдань уроку

(до 2 хв)

Перевірка домашнього завдання

 

Вибірковий огляд зошитів

(до 5 хв)

Актуалізація опорних знань

Слайд 3

 

 

 

 

 

Слайд 4

Дайте відповіді на запропоновані питання:

     Які властивості множення ви знаєте, запишіть їх формулою.

     Знайдіть НСД(8; 16), НСД(54; 81).

     Скоротіть дріб: 12 / 18;

     Знайдіть площу прямокутника зі сторонами 0,7 і 0,3 дм.

Перевіримо ваші відповіді

(до 2 хв)

Мотивація

Слайд 5

Знайти площу прямокутника із сторонами 3/4 та 7/10 см?

Спробувавши виконати завдання, діти приходять до висновку, що множити звичайні дроби вони не вміють

(15-20 хв)

Формування нових знань, умінь і навичок

Слайд 6

Пропонуємо перемножити два десяткові дроби.

Перетворюємо десяткові дроби множників та добутку у звичайні дроби.

Спробуємо вивести правило для множення звичайних дробів

Слайд 7

Пропонуємо учням записати правило словесно та формулою

Слайд 8

Нагадуємо правила скорочення дробів та демонструємо скорочення дробів при їх множенні

Слайд 9

Нагадуємо правила перетворення цілих чисел у неправильні дроби та демонструємо, як множити цілі числа на звичайні дроби

Слайд 10

Нагадуємо правила перетворення мішаних чисел у неправильні дроби та демонструємо, як множити мішані числа на звичайні дроби

Слайд 11

На основі вищезазначених правил та порядку дій, виводимо алгоритм множення звичайних дробів. Пропонуємо його записати в зошит

Слайд 12

Звертаю увагу дітей на типові помилки, які допускають учні при виконанні множення звичайних дробів

(15-20 хв)

Закріплення нових знань, умінь і навичок

Слайд 13

Усні вправи

№347

а) 1/21     б) 6/55     в) 3/17     г) 8/19

№351

а) 2/7     б) 4     в) 1      г) 4

Слайд 14

Письмові вправи (№ 348, № 352, № 354, № 356)

Форма роботи залежить від спроможності учнів (індивідуальна з перевіркою на дошці або в парах із взаємоперевіркою). На даному етапі уроку варто повернути на екран алгоритм виконання дій при множенні звичайних дробів (слайд 11)

(до 2 хв)

Подання домашнього завдання

Слайд 15

Опрацювати §9, Розв'язати №349 (І та ІІ стовпчики), №353

(до 5 хв)

Підведення підсумків уроку

Слайд 16

Повертаємось до мотиваційної задачі та розв’язуємо її.

Відповідаємо на питання учнів.

 

doc
Додано
4 лютого
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку