Множення звичайних дробів і мішаних чисел

Про матеріал
Архів містить розробку уроку з математики 6 класу. До розробки входять конспект уроку, презентація до уроку, карти для опитування, ребус та фізкультхвилинка. Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Euklid-von-Alexandria_1.jpg
maxresdefault.jpg
Перегляд файлу

Математика цікава тоді, коли дає поживу нашій винахідливості й здатності до міркувань

 

 

Перегляд файлу

Перегляд файлу

Перегляд файлу

Перегляд файлу

Перегляд файлу

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Множення звичайних дробів і мішаних чисел. Математика 6 клас

Номер слайду 2

Інтерактивна вправа. З’єднай в пару скоротний і нескоротний дроби

Номер слайду 3

Розгадати ребус. Множник

Номер слайду 4

Мета:навчальна: сформувати явлення учнів про алгоритм знаходження добутку дробів і мішаних чисел і розпочати роботу з вироблення вмінь виконувати множення дробів і мішаних чисел і розв’язувати завдання, що передбачають множення звичайних дробів і мішаних чисел;розвиваюча: розвивати увагу, логічне мислення, зацікавленість до предмета, бажання вчитися, пам’ять, уміння коректно та доречно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку; вміння діяти та складати алгоритми, доводити правильність власного судження або визнавати помилковість, раціональність при розв’язуванні задач;виховна: виховувати взаємоповагу та самоповагу, уміння об’єктивно оцінювати себе та інших.

Номер слайду 5

Епіграф:« Математика цікава тоді, коли дає поживу нашій винахідливості й здатності до міркувань».

Номер слайду 6

Правило множення звичайних дробів. Для того, щоб помножити два звичайних дроби, потрібно подивитися чи можна скоротити їх, потім перемножити їх чисельники, їх знаменники. Якщо ми отримали неправильний дріб, то перетворити у мішане число.

Номер слайду 7

Правило множення звичайних дробів. Для того, щоб помножити звичайний дріб на натуральне число, потрібно помножити це число на чисельник, а знаменник залишити без змін

Номер слайду 8

Правило множення мішаних чисел. Для того, щоб помножити два мішаних дроби, потрібно їх спочатку перевести у неправильні дроби, а потім перемножити їх чисельники, їх знаменники. Якщо ми отримали неправильний дріб, то перетворити у мішане число.

Номер слайду 9

Властивості множення1. Переставна 2. Сполучна Розподільна

Номер слайду 10

Правильно виконайте дії і відгадайте видатного математика

Номер слайду 11

Евклід

Номер слайду 12

№ 321(1,4)Знайди помилку і виконай правильно

Номер слайду 13

Фізкультхвилинка

Номер слайду 14

Виконай вправи:№ 313№ 327

Номер слайду 15

Інтерактивна вправа. Розв'яжи квіточку

Номер слайду 16

Домашнє завдання§ 11, вивчити правила№ 328, 305

Номер слайду 17

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Множення звичайних дробів і мішаних чисел. Математика 6 клас

Номер слайду 2

Інтерактивна вправа. З’єднай в пару скоротний і нескоротний дроби

Номер слайду 3

Розгадати ребус. Множник

Номер слайду 4

Мета:навчальна: сформувати явлення учнів про алгоритм знаходження добутку дробів і мішаних чисел і розпочати роботу з вироблення вмінь виконувати множення дробів і мішаних чисел і розв’язувати завдання, що передбачають множення звичайних дробів і мішаних чисел;розвиваюча: розвивати увагу, логічне мислення, зацікавленість до предмета, бажання вчитися, пам’ять, уміння коректно та доречно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку; вміння діяти та складати алгоритми, доводити правильність власного судження або визнавати помилковість, раціональність при розв’язуванні задач;виховна: виховувати взаємоповагу та самоповагу, уміння об’єктивно оцінювати себе та інших.

Номер слайду 5

Епіграф:« Математика цікава тоді, коли дає поживу нашій винахідливості й здатності до міркувань».

Номер слайду 6

Правило множення звичайних дробів. Для того, щоб помножити два звичайних дроби, потрібно подивитися чи можна скоротити їх, потім перемножити їх чисельники, їх знаменники. Якщо ми отримали неправильний дріб, то перетворити у мішане число.

Номер слайду 7

Правило множення звичайних дробів. Для того, щоб помножити звичайний дріб на натуральне число, потрібно помножити це число на чисельник, а знаменник залишити без змін

Номер слайду 8

Правило множення мішаних чисел. Для того, щоб помножити два мішаних дроби, потрібно їх спочатку перевести у неправильні дроби, а потім перемножити їх чисельники, їх знаменники. Якщо ми отримали неправильний дріб, то перетворити у мішане число.

Номер слайду 9

Властивості множення1. Переставна 2. Сполучна Розподільна

Номер слайду 10

№ 305 (непарні) Правильно виконайте дії і відгадайте видатного математика

Номер слайду 11

Евклід

Номер слайду 12

№ 321(1,4)Знайди помилку і виконай правильно

Номер слайду 13

№ 321(1,4)Знайди помилку і виконай правильно

Номер слайду 14

Фізкультхвилинка

Номер слайду 15

Виконай вправи: Ст. 64№ 313 Ст. 66№ 327

Номер слайду 16

Інтерактивна вправа. Розв'яжи квіточку

Номер слайду 17

Домашнє завдання§ 11, вивчити правила№ 328, 305

Номер слайду 18

Перегляд файлу

ребусиребуси

 

 

ребусиребуси

ребусиребусиребусиребуси

ребуси

 

Перегляд файлу

Тема уроку: Множення звичайних дробів. Множення мішаних чисел

Мета уроку : навчальна: сформувати явлення учнів про алгоритм знаходження добутку дробів і мішаних  чисел і розпочати роботу з вироблення вмінь виконувати множення дробів і мішаних чисел і розв’язувати завдання, що передбачають множення звичайних дробів і мішаних чисел;

розвиваюча: розвивати увагу, логічне мислення, зацікавленість до предмета, бажання вчитися, пам’ять, уміння коректно та доречно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку; вміння діяти та складати алгоритми, доводити правильність власного судження або визнавати помилковість, раціональність при розв’язуванні задач;

виховна: виховувати взаємоповагу та самоповагу,  уміння об’єктивно оцінювати себе та інших.

Обладнання та матеріали:  підручник, дошка, крейда, презентація, картки із завданнями.

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань, умінь, навичок.

Хід роботи

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1.      Інтерактивна вправа

З’єднай в пару скоротний і нескоротний дроби

 

ІІІ. Мотивація

Розгадати ребус

ребусиребуси

 

 

ребусиребуси

ребусиребусиребусиребуси

ребуси

(множник)

 

 

 

 

 

 

На сьогоднішньому уроці ми познайомимось з темою, яка допоможе вам множити звичайні дроби, що значно спростить деякі обрахунки

 

ІV. Повідомлення теми, мети, завдань уроку

Тема уроку: Множення звичайних дробів. Множення мішаних чисел

Основним завданням нашого уроку є навчитися множити звичайні дроби та мішані числа, а також повторити властивості множення.

Епіграф уроку « Математика цікава тоді, коли дає поживу нашій винахідливості й здатності до міркувань».

 

 

V. Вивчення нового матеріалу:

  1.   На минулих уроках ми навчилися додавати і віднімати дроби, а на сьогоднішньому уроці перед нами стоїть завдання навчитися їх перемножати.
  2.   Наприклад, нам потрібно помножити дроби: і .  При множенні дані дроби не потрібно зводити до спільного знаменника, а все набагато простіше. Давайте помножимо за таким правилом, а саме перемножимо спочатку їх чисельники, а потім знаменники і запишемо дріб який у нас утворився. Отримаємо: . В результаті ми отримали дріб, який є правильним і нескоротним. Але може статися такий випадок, що перед тим як помножити дроби їх можна буде скоротити, то перш ніж помножити потрібно скоротити, а потім перемножити.
  3.   Отже, давайте запишемо правило: для того, щоб помножити два звичайних дроби, потрібно подивитися чи можна скоротити їх, потім перемножити їх чисельники, їх знаменники. Якщо ми отримали неправильний дріб, то перетворити умішане число.

* = (записати формулу у зошит)

  1.   Для того, щоб помножити звичайний дріб на натуральне число, потрібно помножити це число на чисельник, а знаменник залишити без змін.

  1. Правило множення дробів можна використати при множенні мішаних чисел. Для цього досить записати ці числа у вигляді неправильних дробів і застосувати правило множення дробів. Наприклад:

  1.  Отже, давайте запишемо правило: для того, щоб помножити два мішаних дроби, потрібно їх спочатку перевести у неправильні дроби, а потім перемножити їх чисельники,  їх знаменники. Якщо ми отримали неправильний дріб, то перетворити  у мішане число.

 

  1.   Для множення звичайних дробів справедливі властивості множення: переставна, сполучна, розподільна.

 

VІ. Закріплення знань, формування вмінь:

  1. Підручник ст. 64-65

№ 305 (непарні)  Правильно виконайте дії і відгадайте видатного математика

(Евклід)

№ 321 (1, 4)  Знайди помилку і виконай правильно

 

 

№ 313

№ 327

№  1 Інтерактивна вправа

Розв’яжи квіточку

 

VІІ. Аналіз та підсумки уроку:

1 Сьогодні ми навчилися множити звичайні дроби. Чому дорівнює добуток звичайних дробів? Що робити при множенні з цілими числами?

Звертаю увагу учнів на таке:

  1. при множенні дробів не треба зводити до НСЗ;
  2. перед множенням чисельників і знаменників треба шукати можливості їх скорочення, а вже потім множити.

Виставлення оцінок.

 

 

VІІІ. Повідомлення домашнього завдання:

1. Підручник:  Математика 6 клас Істер, вивчити правила §11

2. Конспект.

3. Розв’язати вправи №

 

Перегляд файлу
  1. Для того, щоб помножити два звичайних дроби, потрібно подивитися чи можна скоротити їх, потім перемножити їх чисельники, їх знаменники. Якщо ми отримали неправильний дріб, то перетворити умішане число.

* = (записати формулу у зошит)

  1. Для того, щоб помножити звичайний дріб на натуральне число, потрібно помножити це число на чисельник, а знаменник залишити без змін.

  1. Для того, щоб помножити два мішаних дроби, потрібно їх спочатку перевести у неправильні дроби, а потім перемножити їх чисельники,  їх знаменники. Якщо ми отримали неправильний дріб, то перетворити  у мішане число.

  1. Для того, щоб помножити два звичайних дроби, потрібно подивитися чи можна скоротити їх, потім перемножити їх чисельники, їх знаменники. Якщо ми отримали неправильний дріб, то перетворити умішане число.

* = (записати формулу у зошит)

  1. Для того, щоб помножити звичайний дріб на натуральне число, потрібно помножити це число на чисельник, а знаменник залишити без змін.

  1. Для того, щоб помножити два мішаних дроби, потрібно їх спочатку перевести у неправильні дроби, а потім перемножити їх чисельники,  їх знаменники. Якщо ми отримали неправильний дріб, то перетворити  у мішане число.

----------------------------------------------------------------------------------

 

 

  1.     Для того, щоб помножити два звичайних дроби, потрібно подивитися чи можна скоротити їх, потім перемножити їх чисельники, їх знаменники. Якщо ми отримали неправильний дріб, то перетворити умішане число.

* = (записати формулу у зошит)

  1. Для того, щоб помножити звичайний дріб на натуральне число, потрібно помножити це число на чисельник, а знаменник залишити без змін.

  1. Для того, щоб помножити два мішаних дроби, потрібно їх спочатку перевести у неправильні дроби, а потім перемножити їх чисельники,  їх знаменники. Якщо ми отримали неправильний дріб, то перетворити  у мішане число.

  1. Для того, щоб помножити два звичайних дроби, потрібно подивитися чи можна скоротити їх, потім перемножити їх чисельники, їх знаменники. Якщо ми отримали неправильний дріб, то перетворити умішане число.

* = (записати формулу у зошит)

  1. Для того, щоб помножити звичайний дріб на натуральне число, потрібно помножити це число на чисельник, а знаменник залишити без змін.

  1. Для того, щоб помножити два мішаних дроби, потрібно їх спочатку перевести у неправильні дроби, а потім перемножити їх чисельники,  їх знаменники. Якщо ми отримали неправильний дріб, то перетворити  у мішане число.

 

 

 

zip
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
16 грудня 2021
Переглядів
438
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку