Математика цікава тоді, коли дає поживу нашій винахідливості й здатності до міркувань
|
|
|
|
|
|
Тема уроку: Множення звичайних дробів. Множення мішаних чисел
Мета уроку : навчальна: сформувати явлення учнів про алгоритм знаходження добутку дробів і мішаних чисел і розпочати роботу з вироблення вмінь виконувати множення дробів і мішаних чисел і розв’язувати завдання, що передбачають множення звичайних дробів і мішаних чисел;
розвиваюча: розвивати увагу, логічне мислення, зацікавленість до предмета, бажання вчитися, пам’ять, уміння коректно та доречно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку; вміння діяти та складати алгоритми, доводити правильність власного судження або визнавати помилковість, раціональність при розв’язуванні задач;
виховна: виховувати взаємоповагу та самоповагу, уміння об’єктивно оцінювати себе та інших.
Обладнання та матеріали: підручник, дошка, крейда, презентація, картки із завданнями.
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань, умінь, навичок.
Хід роботи
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
З’єднай в пару скоротний і нескоротний дроби
ІІІ. Мотивація
Розгадати ребус
|
|
|
|
|
|
(множник)
|
|
|
|
|
|
На сьогоднішньому уроці ми познайомимось з темою, яка допоможе вам множити звичайні дроби, що значно спростить деякі обрахунки
ІV. Повідомлення теми, мети, завдань уроку
Тема уроку: Множення звичайних дробів. Множення мішаних чисел
Основним завданням нашого уроку є навчитися множити звичайні дроби та мішані числа, а також повторити властивості множення.
Епіграф уроку « Математика цікава тоді, коли дає поживу нашій винахідливості й здатності до міркувань».
V. Вивчення нового матеріалу:
* = (записати формулу у зошит)
VІ. Закріплення знань, формування вмінь:
№ 305 (непарні) Правильно виконайте дії і відгадайте видатного математика
(Евклід)
№ 321 (1, 4) Знайди помилку і виконай правильно
№ 313
№ 327
№ 1 Інтерактивна вправа
Розв’яжи квіточку
VІІ. Аналіз та підсумки уроку:
1 Сьогодні ми навчилися множити звичайні дроби. Чому дорівнює добуток звичайних дробів? Що робити при множенні з цілими числами?
Звертаю увагу учнів на таке:
Виставлення оцінок.
VІІІ. Повідомлення домашнього завдання:
1. Підручник: Математика 6 клас Істер, вивчити правила §11
2. Конспект.
3. Розв’язати вправи №
* = (записати формулу у зошит)
* = (записати формулу у зошит)
----------------------------------------------------------------------------------
* = (записати формулу у зошит)
* = (записати формулу у зошит)