Урок "Подорож на вершину Говерли" (математика, 4 клас)

Про матеріал
Інтегрований урок математики "Подорож на вершину Говерли" у 4 класі. Вчитель Вірич Раїса Іванівна, Світанківський ЗЗСО.
Перегляд файлу

Тема: Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд. Коротка форма коментування письмового віднімання. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом.

Розв’язування простих задач.

Мета: ознайомити учнів з прийомом письмового віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати пам’ять, мислення; виховувати організованість.

 

Хід уроку

 

І. Етап орієнтації.

Славен наш край, наше село, люди, які тут проживають. Але людина ,коли народжується весь час прагне пізнавати щось нове. От і ми на уроці математики не тільки будем обчислювати і дізнаватись нове, а й подорожуватимемо. Будемо туристами. А які ми знаємо правила туриста?

Живи, навчайся і праці не цурайся.

Весело грайся і добре навчайся.

Бережи  природу, бо ти її син.

Книжки читай, знань у школі набувай.

Пам’ятай про це,

дівчисько і допитливий хлопчисько.

 

ІІ. Етап покладання мети.

Ми зібрались в класі дружно,

Щоб письмового віднімання,

З переходом через розряд навчатись.

І про наш чудовий край

Цікаве дізнатись.

 

ІІІ. Етап проектування.

Навчаючись математики,

Помандруєм з нею вдаль

Ми на захід України-

У гірський Карпатський край.

Отже, куди ми будемо подорожувати? Так, ми здійснимо математичну екскурсію на найвищу точку Карпат вершину Говерлу. Щоб, туристам це зробити, необхідно докласти чимало зусиль. А ми з вами будемо підніматись, виконавши 7 кроків завдань.

 

ІY. Етап організації виконання плану діяльності.

1крок . Підніжжя.( усний рахунок).Гра « Пошта». Діти отримують конверти на яких написані трицифрові числа. На столі листи з математичними виразами. Хто швидше з дітей покладе в конверт листи –вирази ,відповідь яких відповідатиме числу на конверті.–вирази ,відповідь яких відповідатиме числу на конверті.

Гра « Шифрувальник»

Каліграфічна хвилина.( с.73 у підручнику).

2 крок. ( пояснення письмового віднімання з переходом через розряд). Хвойні ліси. с.72.

3 крок ( первинне закріплення).Полонина. с.73. завдання-450.

4 крок( розв’язування простих задач).Печера. завдання-451.

5 крок( привал). Озеро Синевир .Фізкультхвилинка.

Ми до Сонця потяглися,

За промінчики взялися.

Нумо дружно присідати,

Сонечко розвеселяти.

Встали- сіли, встали- сіли

Бачте, як розвеселили!

Стало й Сонце танцювати,

Нас до кола припрошати.

Нумо разом, нумо всі

Потанцюєм на озері.

6 крок ( рівняння).Водоспад. завдання-452, 453.

7 крок (геометричний матеріал, сам. робота) завдання-454 Свидовицький хребет.

 

Y.Етап контрольно- оцінювальний.

Ми дійшли до вершини гори Говерла, подолали 2061м. Чого ми навчилися на уроці? Що дізналися нового?

 

Домашнє завдання.

Підсумок. Краєвид Карпат.

Тут озера, швидкі річки,

Полонини, болота.

Тут ростуть стрункі смерічки,

Мінеральна тут вода.

Тут природа, наче казка,

Відпочинок для усіх.

Діти, у майбутньому, вам бажаю

Побувайте в диві цім.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 грудня 2021
Переглядів
373
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку