« Модель психолого-педагогічного супроводу превентивного виховання в навчальному закладі освіти»

Про матеріал

Превентивне виховання посідає важливе місце в системі виховної роботи нашої школи. Воно включає в себе підготовчі та профілактичні дії педагогічного колективу, спрямовані на запобігання формування в учнів негативних звичок, рис характеру, проявам асоціальної поведінки та організацію належного догляду за діяльністю школярів

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Олександро-Калинівська ЗОШ І-ІІІ ступенів«Модель психолого-педагогічного супроводу превентивного виховання в навчальному закладі освіти»

Номер слайду 2

Система превентивного виховання в Ол.-Калинівської ЗОШ І-ІІІ ст.№1 це система підготовчих та профілактичних дій педагогів, спрямованих на запобігання формуванню в учнів негативних звичок, рис характеру, проявам асоціальної поведінки підлітків та організацію належного догляду за діяльністю школярів. Завдання превентивного виховання: виховати в учнів високі моральні риси, які є головним чинником вибору способів поведінки; сформувати здорову, творчу, соціально-адаптовану особистість – активного громадянина держави. Мета превентивного виховання:створити комфортне здоров’я зберігаючи шкільне середовище; підвищити рівень обізнаності в правовій освіті, з проблематики ВІЛ/СНІд, шкідливих звичок; ознайомитися з сучасними профілактичними програмами, проектами, навчитися сучасних технологій профілактичної роботи в школі. 

Номер слайду 3

Функції превентивного виховання: Діагностична (виявлення причин і факторів відхилень у поведінці);Прогностична (передбачення можливих негативних явищ у поведінцінеповнолітніх). Координуюча (координація зусиль усіх зацікавлених виховних інститутів у попередженні й подоланні асоціальної поведінки);Реабілітуюча (спрямована на подолання негативних проявів у поведінці);

Номер слайду 4

Етапи превентивного виховання: Первинне (соціально-педагогічна профілактика)Третинне (адаптація, реабілітація й ресоціалізація)Вторинне (допомога і корекція)Соціально-психологічні дослідження. Правова освіта. Моніторинг. Тренінги. Психологічна просвіта. Поглиблене психологічне обстеження учнів. Соціально-психологічні умови в сім'їПсихолого-педагогічні консиліуми. Визначення причин соціальної дезадаптаціїПо можливості – зміна умов виховання і розвитку. Корекційна робота з дітьми, які зазнали психологічної травми або змінили умови проживання. Адаптація, зміна ставлення, формування позитивної мотивації

Номер слайду 5

Складові школи дружньої до дитини

Номер слайду 6

Діяльнісна модель превентивного виховання. Психологічний захист. Медико-профілактичний захист. Педагогічний захист. Соціальний захист. Сім'я. Лікарня СЕСШкола. Державні установи. Превентивні програми;Корекційно-розвивальні заняття;Тренінги Просвітницький центр медичних та гігієнічних знань;Зустрічі з лікарями; моніторинг стану здоров'я. Морально-психологічна підтримка;Правова освіта;Громадські засади управління школою. Клубно-студійна система виховної роботи;Шкільне учнівське самоврядування;Професійне консультування

Номер слайду 7

В школі створено психологічну службу, мета якої забезпечити психологічний супровід навчально-виховного процесу, соціальну адаптацію учнів до будь-яких життєвих ситуацій. Пропонуємо схему взаємозв’язків психологічної служби школи:

Номер слайду 8

 Головне в діяльності цієї служби – попередження захворювань. Ця діяльність стане результативною при умові спільних зусиль педагогів, медичного персоналу, батьків і школярів. Ми глибоко переконані, що дітей необхідно навчити попереджувати хвороби:дітям необхідні практичні знання про культуру здоров’я та правила безпеки; вміння приймати відповідальні рішення;дітей необхідно навчити «заглядати» в майбутнє; розуміти наслідки своїх дій, особливо тих, негативні результати яких проявляться пізніше;Шкільна медична служба

Номер слайду 9

Впровадження превентивних програм «Рівний-рівному», «Чесна гра», «Захисти себе від ВІЛ», «Маршрут безпеки»Уроки стійкого розвитку: курс «Екодемія», «Моя щаслива планета» Курси за вибором: «Дорога в дивосвіт», «Абетка харчування», «Полікультурна Україна», «Історія Запорізького козацтва», «Корисні звички», «Морально-етичне виховання»Інноваційна діяльність школи – основна умова формування життєво-необхідних навичок ведення здорового способу життя. Здійснюється через:

Номер слайду 10

Співпраця з unisef

Номер слайду 11

Підвищення рівня професійної майстерності проведення тренінгу

Номер слайду 12

“Знайомство” створення доброзичливої і продуктивної атмосфери. Виконання проектів

Номер слайду 13

Р о б о т а в г р у п а х

Номер слайду 14

Інформаційні повідомленняІнтерактивні презентації

Номер слайду 15

Особливості соціально-економічних, політичних змін, які переживає наша держава сьогодні, протиріччя у розвитку суспільства гостро вплинули на школу. Помітним стало падіння в учнів інтересу до навчання, погіршується дисципліна, знижується антидевіантний імунітет учнів, зростає кількість важковиховуваних підлітків. Тому, поставлене завдання перед школою – розробити ефективну систему превентивного виховання учнівської молоді є актуальним. Наша модель превентивної освіти та виховання спрямована на створення і розвиток умов, що сприяють збереженню здоров'я, життя дітей на попередження несприятливого впливу факторів соціального і природного середовища.

pptx
Додано
12 квітня 2018
Переглядів
1787
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку