7 квітня о 18:00Вебінар: Інтернет-середовище для професійного розвитку вчителів математики

Модельна програма для 1 класу НУШ. "Як розпізнати літо"

Про матеріал
Матеріали до модельної програми створені на основі проекту Державного стандарту початкової загальної освіти. Модельна навчальна програма містить завдання для педагога, які він ставить перед собою в рамках тижня, а також що мають знати й вміти учні після розгляду дослідницьких запитань.
Перегляд файлу

                             Як розпізнати літо?

 І. Ранкова зустріч

   1. Привітання

 Вітання з учнями за допомогою вірша:

Станем дружно всі у коло.

Тихо ходимо навколо.

Вгору тягнемось усі,

Мов трава в дрібній росі.

Потім легко всі присіли,

Наче ноги заболіли.

Потім встали, руки в боки

І зробили два підскоки.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

 

  1.1.Вправа «Побажання»

  Сьогодні  ми  будемо  вітатися  один  з  одним  за  руку  з  побажанням:  «Доброго 

  дня, Іринко. Я бажаю тобі сьогодні…».

  1.2. Вправа «Покажи настрій».

  Вчитель пропонує дітям показати свій настрій мімікою, жестами.

   2.Обмін інформацією. Вправа « Поділися з другом»

 Учні обєднуються у пари і спілкуються один з одним про те, як вони провели    вихідні дні.

   ІІ. Оголошення теми тижня.

Цього тижня ми будемо досліджувати дуже цікаву пору року, а яку саме, ви зараз дізнаєтеся.

 

1.Відгадування загадки для визначення теми інтегрованого тижня

Відгадайте загадку. Відгадка підкаже, про що ми будемо дізнаватися на цьому тижні.

Сонечко яскраве 
Цілий день палає, 
На травиці в гаї 
Цілий день ми граєм.

Раді всі малята 
Цілий день купатись, 
Веселиться й грати, 
На сонці засмагати.

В небі ластівка летить,

В лісі листя шелестить,

Воду п’є лелека.

Сонце палить. Спека.

Дозріває жито.

Вже настало… (літо).

 

Запис на дошці словаліто.

2.Вправа «Знайомимося зі словом»
Діти називають букви та звуки у слові, визначають кількість складів і складають із ним речення. Запис слова за зразком.

3.Вправа «Сонечко привітне»

Подивіться, яке  яскраве сонечко завітало до нас . А коли сонечко найяскравіше? (влітку)

Чи любите ви літо? За що? Чи чекаєте на його прихід? Чому? Що дарує нам літо? Давайте дізнаємося про це, прочитавши слова на промінчиках сонечка.ДОДАТОК 1

           

   4.Вправа «Календар»

Логічні вправи.

- Скільки всього є літніх місяців?

- Пригадайте назви літніх місяців.
- Скільки днів має кожен літній місяць?
- Скільки днів триває літо?

  • Яку назву має другий  літній місяць?
  • Який за порядком  у році червень?
  • Скільки всього місяців у році?
  • Назвіть місяць, який закінчує літо.
  • Назвіть місяць, який починає літо.
  • Якщо зараз червень, то наступний ….  (якщо зараз серпень, то попередній…)

- Порівняйте кількість днів у місяцях.  

- Яке сьогодні число? Який місяць? Яка погода за вікном? 

  

ІІІ. Обговорення  дослідницького запитання « Як розпізнати літо?»               

1.Робота в групах. Вправа «Розпізнай літо»

Діти обєднуються у групи і обговорюють такі питання:

Чим пахне літо?

Якого кольору літо?

Які звуки можна почути влітку?

Який у літа смак?

 

Після виступів кожної групи можна запропонувати дітям підсумкове запитання: отже, як можна розпізнати  літо?

 

2.Вправа «Чарівні прислів’я»

- Розчаклуйте прислів’я про літо. Як їх слід розуміти?  ДОДАТОК 2

diktanti_leto.jpg    дає  i_a_krylov_listy_i_korni.jpg,   а    osen.jpg   насіння.

(Літо дає коріння, а осінь насіння.)

ДОДАТОК 3

 diktanti_leto.jpg      запасає,   а dom-zimoy1.jpg      з’їдає.

(Літо запасає, а зима з’їдає.)

   Діти висловлюють свої припущення, що означають ці прислівя.

- Як ви дізналися,що на малюнках зображено літо ? зиму? осінь?

- Що буває тільки влітку?

- Які зміни відбуваються у живій і неживій природі влітку? (Припущення дітей)

 3.Перегляд відео «Сезонні зміни в живій та неживій природі влітку?

Джерело:https://www.youtube.com/watch?v=owNl9BP5M0c

Обговорення змісту переглянутого відео.

ІV. Розвиток мовних і математичних вмінь.

  1.Робота з деформованими реченнями. Вправа «Сюрпризи літа»

  місяць,літній,перший,Червень. (Червень-перший літній місяць.)

  багатий,Липень,суницею,малиною,і. (Липень багатий суницею і малиною)

  врожай,дарує,Серпень,щедрий. (Серпень дарує щедрий врожай)

 Обговорення речень. Запис речень під диктовку.

 2. Вправа « Читання з передбаченням»

- Прочитайте назву твору «Літо-найкраща пора року»

- Спробуйте передбачити, про що буде йти мова у творі.

Джерело: https://pushkarnatalia.jimdo.com/  

ДОДАТОК 4

                           

- Діти, про які ознаки літа йде у творі?

-  Випишіть із першого абзацу слова – назви предметів.

3.Вправа «Літня математика».

 - Літо дарує нам дуже багато сюрпризів. І один із таких сюрпризів – це канікули.     Пропоную вам розвязати кілька математичних задач, пов’язаних із літнім відпочинком.

Задача 1. У Оленки було 75 гривень. Вона купила смачне морозиво за 15 гривень. Скільки гривень залишилося у Оленки?

Задача 2. Назар вирішив поласувати смачною полуницею і пригостити нею своїх друзів. Щоб вистачило всім, він вирішив купити 3 кілограми полуниці. Скільки треба витратити грошей Назару, якщо 1 кг полуниці коштує 20 гривень?

V. Рефлексія. Щоденник вражень «Як розпізнати літо»

Орієнтовні теми для щоденника вражень:

  - Що нового  ти дізнався?

  - Що тебе вразило?

  - Як розпізнати літо?

  - Що розкажеш про день у школі своїм рідним?

docx
Додано
26 березня
Переглядів
13
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку