Мельник_Модельна програма з української мови_Горошкіна/Голуб_5 клас
Цикл: Цикл 5-6 Години: 4 Галузі: Мовно-літературна (МОВ)
Нова тема
ФРАЗЕОЛОГІЯ
Фразеологізми. Фразеологічний словник
Мета: ознайомити здобувачів освіти із поняттям "ФРАЗЕОЛОГІЗМ",його лексичним значенням. Систематизувати знання про фразеологію української мови; формувати та розвивати вміння виділяти фразеологізми у мовленні, вміти користуватися фразеологічним словником; збагачувати словниковий запас нушівців; виховувати у дітей національну свідомість, громадянську позицію |
Інструмент Код Очікувані результати навчання оцінювання |
6 МОВ 1.3.1-2 розрізняє відому і нову для себе інформацію Опитування
|
6 МОВ 1.4.1-2 |
визначає основну і другорядну інформацію, мікротеми, важливі деталі в почутому повідомленні (зокрема художньому тексті, медіатексті) |
Спостереження |
6 МОВ 1.7.1-3 |
дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів |
Спостереження |
|
6 МОВ 4.1.1-1 |
виокремлює та розрізняє мовні одиниці різних рівнів (звуки, частини слова, слова, форми слова, словосполучення, речення, тексти) |
Завдання |
|
6 МОВ 4.1.2-1 |
вирізняє окремі мовні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть |
Завдання |
|
Нова тема |
|
|
Джерела українських фразеологізмів
Мета: дослідити учням джерела виникнення українських фразеологізмів; формування у
13-11-2021 1/2 Мельник_Модельна програма з української мови_Горошкіна/Голуб_5 клас
здобувачів освіти вміння визначати походження фразеологізмів і походження їх;розвивати усне та писемне мовлення;аргументовано доводити свою думку; виховувати любов до рідного слова та Батьківщини
Новий опис діяльності |
|
|
Код Очікувані результати навчання |
Інструмент оцінювання |
|
6 МОВ 1.7.1-2 |
добирає стиль мовлення відповідно до мети, потреб і умов спілкування |
Завдання |
6 МОВ 1.7.1-3 |
дотримується норм у виборі мовленнєвих засобів |
Завдання |
6 МОВ 1.7.2-1 |
використовує окремі засоби художньої виразності у власному мовленні |
Опитування |
6 МОВ 1.8.2-1 |
регулює власні емоції під час презентації повідомлення (зокрема художнього тексту, медіатексту), художньої декламації |
Завдання |
використовує потрібні вербальні та невербальні засоби для
збагачення міжособистісної комунікації позитивними емоціями,
6 МОВ 1.8.3-1 Опитування
створення комфортної атмосфери спілкування, спонукання співрозмовників до певних дій
6 МОВ 1.8.3-2 |
наводить приклади з текстів (зокрема художніх текстів, медіатекстів) щодо вміння/невміння керувати емоціями, пояснюючи емоційний стан літературних персонажів (зважаючи на ситуацію, епоху, національні традиції та звичаї тощо) для розвитку власного емоційного інтелекту |
Спостереження |
творчо використовує мовні засоби, обираючи із запропонованих
6 МОВ 4.2.1-1 |
варіантів доречні нестандартні рішення, обґрунтовуючи зроблений вибір |
Завдання |
6 МОВ 4.2.2-1 |
відтворює окремі художні засоби для втілення власних творчих намірів |
Завдання |
13-11-2021 2/2