Моделювання сучасного уроку української мои та літератури

Про матеріал
Дана презентаціця містить види сучасного уроку із власного досвіду вчительки Вандич Л. В.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала вчителька української мови та літератури Вандич Л. В. Моделювання сучасного уроку української мови та літератури

Номер слайду 2

Сучасний урок - це урок, на якому вчитель вміло використовує усі можливості для розвитку особистості учня, активного розумового росту, глибокого і свідомого засвоєння знань для формування його моральних основ і використання їх на практиці

Номер слайду 3

Сучасний урок - це урок демократичного спрямування його проводять не так для учнів, як разом з ними його характеризує не навчання словом, а навчання організованою справою

Номер слайду 4

Загальні вимоги до сучасного уроку Пріоритет особистості учня в організації освітнього процесу; Врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів; Орієнтація на вміння здобувати знання самостійно; Вироблення навичок застосування здобутих знань на практиці; Орієнтація на особистісні досягнення учнів; Пізнавальна самостійність учнів; Педагогічний такт і культура мови; Створення емоційно-актуального фону уроку.

Номер слайду 5

Основні елементи сучасного уроку Дослідження і пошук; Практична діяльність; Аналіз практики.

Номер слайду 6

Сучасний урок - це основні типи уроків інтерактивні прийоми і методи інформаційно-комунікативні технології

Номер слайду 7

Сучасний урок ( на відміну від традиційного) – майстерня аналізу та обробки інформації, яка привноситься учасниками процесу з різних джерел інформаційного простору (телебачення, комп’ютерної мережі, літературних джерел) Чим сьогоднішній урок відрізняється від вчорашнього?

Номер слайду 8

Сучасний урок – урок демократичний. Він проводиться не для учнів, а разом з ними. Сучасний урок – це, перш за все, урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального,соціального, морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів за визначеними метою та завданнями.

Номер слайду 9

Три постулати, закладені в основі нової технології уроку Перший: «Урок є відкриттям істини, пошуком і осмисленням її у спільній діяльності вчителя і учня». Другий: «Урок є частиною життя дитини». Третій: «Дитина на уроці завжди залишається найвищою цінністю, виступаючи в ролі мети і ніколи не виступаючи у вигляді засобу».

Номер слайду 10

Характеристика сучасного уроку на сучасному уроці немає місця нудьзі, страху і злості від безсилля, на сучасному уроці панує атмосфера інтересу, довіри і співробітництва, на сучасному уроці є місце кожній дитині, тому що сучасний урок – запорука його успіху в майбутньому!

Номер слайду 11

Традиційний урок Сучасний урок мотивація внутрішня зовнішня Традиційний урок

Номер слайду 12

Традиційний урок Сучасний урок Завдання засвоїти певний обсяг знань, виробити уміння й навички їх застосування здобути навички засвоєння нових знань та застосування їх на практиці

Номер слайду 13

Традиційний урок Сучасний урок Уміння Пізнавальні Пізнавальні, діяльнісні, комунікативні

Номер слайду 14

Традиційний урок Сучасний урок Учитель “Джерело знань” – подає предметні знання найчастіше інформаційно-пояснювальним методом Організатор, «диригент», консультант – організовує пошук вирішення навчальних завдань через діалог, рольову гру, рефлексію

Номер слайду 15

Традиційний урок Сучасний урок Стиль спілкування авторитарний демократичний

Номер слайду 16

Сучасний урок учень виконавець вимог педагога, навчальну роботу не аналізує, не визнає способів досягнення результатів рівноправний партнер вчителя, бере участь у постановці нових навчальних завдань, аналізує навчальну діяльність, свій психологічний стан Традиційний урок

Номер слайду 17

Традиційний урок переважає монологічна педагогічна діяльність учителя, навчальна праця учнів здійснюється у вузькому просторі самостійних дій Сучасний урок діяльність спільна творча діяльність, самостійна пошукова активність; постійне співробітництво з усіма учасниками освітнього процесу, розширення поля внутрішньої свободи і самоактуалізації

Номер слайду 18

Традиційний урок потенціал Сучасний урок пов’язаний з інтенсивною, науково-орієнтовною навчальною діяльністю, розвиває переважно розумову сферу особистості виявляється в культурно- зорієнтованій, внутрішньо- мотивованій освітній діяльності учня, практичному спрямуванні знань. Розвиває психосоціальні здібності.

Номер слайду 19

Традиційний урок контроль Сучасний урок здійснюється систематично як поточне і підсумкове оцінювання навчальних досягнень учнів, учитель намагається виставити якомога більше оцінок здійснюється невпинно за допомогою рефлексії й самоконтролю з використанням об’єктивних систем оцінювання, самооцінювання, взаємооцінювання; учень використовує методи оцінювання, не тільки за результатом, а й за способом його досягнення.

Номер слайду 20

Традиційний урок домашнє завдання Сучасний урок має предметний характер творчі, інтегровані завдання, практичного характеру

Номер слайду 21

Структура сучасного уроку І. Організаційний момент ІІ. Налаштування на урок: психологічне, педагогічне, наукове. ІІІ. Актуалізація опорних знань. ІV. Мотивація навчальної діяльності. V.Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу. VІ. Закріплення нових знань, умінь і навичок. VІІ. Підсумок уроку. VІІІ. Домашнє завдання.

Номер слайду 22

Яким для мене є сучасний урок української мови та літератури?

Номер слайду 23

Уроки із застосуванням ІКТ 6 клас. Українська мова. “НЕ з прикметниками”. 9 клас. Українська література. “ Г. Квітка-Основ′яненко “Маруся”. 7 клас. Українська мова. “Дієприкметник як особлиа форма дієслова”

Номер слайду 24

Бінарні уроки - 7 клас. Українська література і математика. “Шевченко і математика” - 10 клас. Українська література і географія. “Леся Українка. Поезія і географія”.

Номер слайду 25

Уроки – проєкти •8 клас. Українська мова. “Бринить-співає наша мова, чарує, тішить і п′янить”. • 9 клас. Українська література. “Маловідомі факти з життя і творчості Т. Шевченка у картинах”. • 11 клас. Українська література. “Власна поезія. “В очах війни”.

Номер слайду 26

Використання інтерактивних прийомів на різних етапах уроків 10 клас. Українська мова. “Чергування голосних і приголосних звуків” (“Снігова грудка”) 8 клас. Українська література. “І. Карпенко-Карий “Сто тисяч” (“Мікрофон”) 9 клас. Українська література. “Т. Шевченко. “Життя і творчість” (“Мої асоціації”) 10 клас. Українська література. “І. Нечуй-Левицький. “Кайдашева сім′я” (“Діаманта”) 7 клас. Українська література. “Григір Тютюнник. “Климко” (“ТАК-НІ-НЕ ЗНАЮ”) 8 клас. Українська мова. “Односкладні речення” (Групова робота)

Номер слайду 27

УРОКИ - РОЛЬОВІ ІГРИ - 8 клас. Українська мова. “Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу”. - 10 клас. Українська література. “І. Нечуй-Левицький. “Кайдашева сім′я” - 10 клас. Українська література. “Леся Українка . “Лісова пісня” - 5 клас. Українська література “С. Васильченко. “В бур′янах”

Номер слайду 28

УРОКИ-ЕКСКУРСІЇ * 5 клас. Українська література. “І. Франко.”Фарбований Лис”. * 9 клас. Українська література. “Т. Шевченко. Рання творчість”

Номер слайду 29

Самооцінювання і взаємооцінювання

Номер слайду 30

Практичне застосування знань Моделювання інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури Збірка учнівських творів “Золоте перо” Збірка власної поезії “В очах війни” Збірка власної поезії “Найвище почуття людини” Дидактичний матеріал з української мови (5 клас) Дидактичний матеріал з української літератури (5 клас)

Номер слайду 31

- Дослідження Італії, Франції: Географічні особливості Туристичні об’єкти Країни очима дітей (твори учнів) Виготовлення путівників Плануємо провести STEM-захід на тему «Мандруємо Європою» (українська мова, географія, англійська мова)

Номер слайду 32

ppt
Додано
12 лютого 2022
Переглядів
3009
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку