Модернізація країн Європи та Америки в останній третині 19-початку 20 століття. Пробудження Азії.

Про матеріал
Матеріал тематичної атестації систематизує, узагальнює та закріплює знання учнів з даної теми, визначає якість засвоєння знань, перевіряє вміння систематизувати матеріал, складати розповідь, висловлювати власну думку; виділяти й актуалізувати в пам'яті учнів найважливіші явища і процеси; виховувати зацікавленість історією.
Перегляд файлу

Т.а Тема. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині 19 – на початку 20 ст. Пробудження Азії.

І варіант

І рівень  

Тест

1. Нові форми виробничих об’єднань-монополій:

    а) синдикати; б) трести;   в) картелі; г) концерни

2. Два напрями господарювання в с/г:

    а) фермерський; б) прусський; в) дрібний селянський

3. Держави, в яких утворилися республіки:

    а) Франція;       б)Швейцарія;      в) Сан- Маріно

4. Негативні чинники, які впливали на розвиток Німеччини:

     а) мілітаризація;   б) обмеженість природних ресурсів;     в) значне втручання            

         і контроль;    г) використання найновіших наукових і технічних досягнень

5. Партії, які вели між собою боротьбу на парламентських виборах в Англії ІІ половини XІX ст.:

   а) консерватори;   б) ліберали;    в) лейбористи

ІІ рівень

4. Дайте визначення понять: індустріалізація, монополія, трудова еміграція,    тред-юніони.

5.Перерахуйте напрями колоніальної політики Англії.

6. Яка подія з вивченого розділу тобі найбільше запам’яталася і чим саме?

ІІІ рівень

7. Які причини масової  трудової еміграції еміграції італійців в останній чверті 19- на початку 20 ст.?

8. Обґрунтуйте значення для розвитку Росії реформ 60-70 років.

9. Схарактеризуйте особливості розвитку Австро-Угорщини в другій половині  19- 20 ст.

ІV рівень10. Складіть порівняльну таблицю розвитку провідних країн Європи та США

Критерії порівняння

 

        Англія

Франція

Німеччина

США

Риси політичного життя

 

 

 

 

Риси економічного розвитку

 

 

 

 

Соціальні протести

 

 

 

 

Робітничий і соціальні рухи

 

 

 

 

Принципи і напрями зовнішньої  політики

 

 

 

 

ІІ варіант

Тест

1. Могутність країн Європи та Америки в останній третині 19- поч.. 20 ст. визначали такі галузі виробництва:

а) металургія;                 б) машинобудування;                        в) транспорт;

2. Сільгосподарську продукцію європейські краї ни імпортували до:

    а) США;                      б) Канади;                                      в) Аргентини          г) Автралії

3. Період бурхливого економічного розвитку Німеччини в 70-роки 19 ст. отримав назву:

    а) «грюндерство»;                      б) монополізм;      в) консерватизм

4. Причиною франко-прусської   війни стало суперництво між :

     а)Францією і Німеччиною;   б) Францією і Італією;     в) Францією і Англією          

         і контроль;    г) використання найновіших наукових і технічних досягнень

5. Вікторіанська  епоха - .:

   а) ІІ половина 19 ст.;   б) І половина 19 ст.;    в) ІІ половина 20ст.

ІІ рівень

4. Дайте визначення понять: корпорація,,   сегрегація,    громадянська війна,  расова політика .

5.Перерахуйте  принципи зовнішньої політики Англії ІІ половини 19 ст.

6. Яка подія з вивченого розділу тобі найбільше запам’яталася і чим саме

ІІІ рівень

7. Доведіть, що наприкінці 19- на початку 20 ст. економіка США переживала бурхливе піднесення.

8. Якими була мета і наслідки столипінської реформи?

9. Схарактеризуйте особливості  економічного розвитку Японії 70-80 років 19 ст.

ІV рівень10. Складіть порівняльну таблицю розвитку провідних країн Європи та США

Критерії порівняння

 

        Англія

Франція

Німеччина

США

Риси політичного життя

 

 

 

 

Риси економічного розвитку

 

 

 

 

Соціальні протести

 

 

 

 

Робітничий і соціальні рухи

 

 

 

 

Принципи і напрями зовнішньої  політики

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Всесвітня історія 9 клас (Сорочинська Н.М., Мартинюк О.О., Гісем О.О.)
Додано
20 квітня 2020
Переглядів
5317
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку