Модифікована навчальна програма для 7 класу, на основі типової освітньої пронрами
Погоджено: Заступник директора з НВР ______________ « »__________2022 р. |
Затверджено: Директор ліцею ___________ |
Індивідуальна навчальна програма (модифікована)
з української мови
для учня (учениці) 6 класу
I семестр
2022-2023 н. р.
Навчальна програма: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 6-9 класи / Г. Т. Шелехова, М. І. Пентилюк, В. І. Новосьолова, Т. Д. Гнаткович. Н. Б. Коржова, А. С. Пономаренко, К. В. Таранік-Ткачук – К., 2013 ( зі змінами, затвердженими наказом МОН №804 від 07. 06. 2017 р. ).
Підручник: Українська мова. 7 клас: підруч. для закл. загал. серед. Освіти. – 2-ге вид., переробл. / О. Глазова. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2020. – 256 с.
Тема: Вступ. Повторення та узагальнення вивченого ( 7 год )
Довгострокова мета:
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Короткострокові завдання / мета |
Методи оцінювання |
Прогрес |
1. |
02.09 |
Літературна норма української мови. |
Мати уявлення про літературну мову та літературну норму. З допомогою редагувати речення, у яких порушені літературні норми української мови. |
Індивідуальна картка |
|
2. |
05.09 |
Розділові знаки в реченнях з однорідними членами. |
Розуміти правила вживання розділових знаків у реченнях з однорідними членами, дотримуватись їх. |
Індивідуальна картка |
|
3. |
07.09 |
Урок мовленнєвого розвитку № 1. Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. |
Мати уявлення про стилі мовлення. З допомогою визначати стиль мовлення певного тексту (уривку). |
Робота за зразком |
|
4. |
09.09 |
Розділові знаки в реченнях зі звертаннями та вставними словами. Розділові знаки між частинами складного речення. Розділові знаки в реченнях з прямою мовою. |
З допомогою розставляти розділові знаки в простих ускладнених, а також у складних реченнях відповідно до вивчених правил. |
Робота в зошиті за словесною інструкцією |
|
5. |
14.09 |
Урок мовленнєвого розвитку №2. Складання діалогів. Діалог, який доповнює текст. |
Складати діалог з 5-6 реплік самостійно або в парі. |
Робота в парі |
|
6. |
16.09 |
Вивчені частини мови, їх правопис. |
Знаходити у реченнях вивчені частини мови. Знати й називати їх. |
Вибіркова робота |
|
7. |
19.09 |
Контрольна робота № 1. Вступ. Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого (тестування). |
Самостійно виконувати тестування. |
Тестові завдання |
|
Тема: Дієслово ( 17 год )
Довгострокова мета:
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Короткострокові завдання / мета |
Методи оцінювання |
Прогрес |
8. |
21.09 |
Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Форми дієслова. |
Знати значення дієслова, розуміти його морфологічні ознаки. Мати уявлення про форми дієслова. |
Індивідуальна картка |
|
9. |
23.09 |
Неозначена форма (інфінітив) та особові форми. |
Мати уявлення про неозначену форму дієслова, знаходити такі дієслова в реченнях. |
Індивідуальна картка Вибіркова робота |
|
10. |
28.09 |
Урок мовленнєвого розвитку № 3. Складання і розігрування діалогів відповідно до ситуації з використанням особових дієслів. |
Складати діалог, використовуючи особові дієслова |
Складання діалогу Робота за зразком |
|
11. |
30.09 |
Доконаний і недоконаний види дієслова. |
Мати уявлення про доконані та недоконані дієслова. З допомогою розподіляти дієслова на два види. |
Зразки робіт Розподільна робота |
|
12. |
03.10 |
Урок мовленнєвого розвитку № 4. Стислий письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних подій. |
Написати переказ частини тексту з допомогою навідних питань та наочності. |
Індивідуальна картка Переказ |
|
13. |
05.10 |
Часи дієслова. Теперішній час. Дієвідмінювання дієслів теперішнього часу. |
Мати уявлення про часи дієслів. Визначати часи поданих дієслів. |
Робота в зошиті |
|
14. |
07.10 |
Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі. Майбутній час. Дієвідмінювання дієслів майбутнього часу. |
Мати уявлення про майбутній та минулий час дієслів. |
Робота в зошиті |
|
15. |
12.10 |
Урок мовленнєвого розвитку № 5. Аналіз письмового переказу. |
З допомогою робити аналіз написаного переказу |
Аналіз переказу |
|
16. |
14.10 |
Контрольний переказ. |
Написати контрольний переказ частини тексту за раніше підготовленим планом та навідними питаннями. |
Переказ |
|
17. |
17.10 |
Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий). |
Мати уявлення про способи дієслів. З допомогою визначати способи поданих дієслів. |
Індивідуальна картка |
|
18. |
19.10 |
Урок мовленнєвого розвитку № 6. Складання пам’ятки (інструкції) «Безпечне користування Інтернетом» з використанням дієслів різних способових форм. |
З допомогою скласти пам’ятку «Безпечне користування Інтернетом». |
Індивідуальна картка |
|
19. |
21.10 |
Творення дієслів умовного й наказового способів. Безособові дієслова. |
З допомогою утворювати дієслова умовного й наказового способів. |
Інтерактивне завдання |
|
20. |
02.11 |
Безособові дієслова. |
Мати уявлення про безособові дієслова, знаходити їх у реченнях. |
Індивідуальна картка |
|
21. |
04.11 |
Урок мовленнєвого розвитку № 7. Складання діалогів із використанням безособових дієслів. |
З допомогою скласти діалог, використовуючи безособові дієслова. |
Діалог |
|
22. |
07.11 |
Способи творення дієслів. |
Мати уявлення про способи творення дієслів. З допомогою утворювати нові дієслова різними способами. |
Робота за зразком |
|
23. |
09.11 |
Не з дієсловами. |
Розуміти правила вживання частки не з дієсловами. Намагатися їх дотримуватися. |
Розподільна робота |
|
24. |
11.11 |
Контрольна робота №2. Дієслово (тестування). |
Виконувати тестування самостійно. |
Тестові завдання |
|
Тема: Дієприкметник ( 15 год )
Довгострокова мета:
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Короткострокові завдання / мета |
Методи оцінювання |
Прогрес |
25. |
16.11 |
Дієприкметник як особлива форма дієслова: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
Мати уявлення про дієприкметник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксичну роль. |
Індивідуальна робота |
|
26. |
18.11 |
Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з дієприкметниковими зворотами. |
Мати уявлення про дієприкметниковий зворот, з допомогою знаходити його в реченнях. |
Вибірковий диктант |
|
27. |
21.11 |
Урок мовленнєвого розвитку№ 8. Складання й розігрування діалогів відповідно до ситуації, пов’язаної з характеристикою людей, з використанням дієприкметників. |
Самостійно складати діалог відповідно до ситуації ( за потреби користуватися пам’яткою ). |
Діалог |
|
28. |
23.11 |
Урок мовленнєвого розвитку № 9. Особливості будови опису зовнішності людини. |
З допомогою написати опис зовнішності людини з опорою на наочність. |
Індивідуальна картка |
|
29. |
25.11 |
Відмінювання дієприкметників. |
Знати відмінки, уміти з допомогою провідміняти подані дієприкметники. |
Робота в зошиті |
|
30. |
30.11 |
Активні і пасивні дієприкметники. Творення їх. |
З допомогою розрізняти активні та пасивні дієприкметники. Розподіляти дієприкметники на активні та пасивні ( з допомогою ). |
Розподільна робота |
|
31. |
02.12 |
Урок розвитку мовлення № 10. Читання мовчки й переказування тексту, що містить дієприкметники, з’ясування їхньої ролі в мовленні. |
Самостійно читати й переказувати текст за навідними питаннями. |
Читання мовчки |
|
32. |
05.12 |
Контрольний диктант. |
Самостійно написати диктант, намагаючись дотримуватися орфографічних та пунктуаційних правил. |
Диктант |
|
33. |
07.12 |
Творення й відмінювання активних і пасивних дієприкметників теперішнього й минулого часу. |
З допомогою відміняти активні та пасивні дієприкметники теперішнього й минулого часу. |
Індивідуальна картка |
|
34. |
09.12 |
Безособові дієслівні форми на -но, -то. |
Мати уявлення про безособові дієслівні форми на -но, -то. |
Робота в зошиті Зразки робіт |
|
35. |
14.12 |
Урок розвитку мовлення № 11. Ділові папери. Складання звіту про виконану роботу з використанням безособових дієслів на -но, -то. |
З допомогою складати звіт про виконану роботу, використовуючи безособові дієслова на -но, -то. |
Індивідуальне завдання |
|
36. |
16.12 |
Правопис суфіксів дієприкметників -н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження. |
Мати уявлення про правопис суфіксів дієприкметників -н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження. |
Робота в зошиті |
|
37. |
19.12 |
Не з дієприкметниками. |
Розуміти правила вживання частки не з дієприкметниками. |
Розподільна робота Стандартні тести |
|
38. |
21.12 |
Урок мовленнєвого розвитку № 12. Створення інформаційного повідомлення для шкільного веб-сайта з використанням дієприкметників про вдало організовану екскурсію (відвідану виставку, омріяну подорож). |
З допомогою створити в зошиті інформаційне повідомлення про подорож в іншу країну. |
Індивідуальна картка |
|
39. |
23.12 |
Контрольна робота № 3. Дієприкметник (тестування). |
Самостійно виконувати тестові завдання. |
Тестові завдання. |
|
Умовні позначки: О- учень оволодів уміннями, досяг поставленої мети; СП- спостерігається суттєвий прогрес; НП –спостерігається незначний прогрес; ПН –прогресу в досягненні конкретної мети немає.
|
Методи оцінювання: Зразки робіт Спостереження Контрольні листки Тестові завдання Стандартні тести тощо |