Модифікована навчальна програма з української мови, 7 клас

Про матеріал

Модифікована навчальна програма для 7 класу, на основі типової освітньої пронрами

Перегляд файлу

Погоджено:

Заступник директора з НВР

______________

«  »__________2022 р.

                            Затверджено:

                            Директор ліцею

                            ___________

 

Індивідуальна навчальна програма (модифікована)

з української мови

для учня (учениці) 6 класу

 

I семестр

2022-2023 н. р.

 

Навчальна програма: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 6-9 класи / Г. Т. Шелехова, М. І. Пентилюк, В. І. Новосьолова, Т. Д. Гнаткович. Н. Б. Коржова, А. С. Пономаренко, К. В. Таранік-Ткачук – К., 2013 ( зі змінами, затвердженими наказом МОН №804 від 07. 06. 2017 р. ).

Підручник: Українська мова. 7 клас: підруч. для закл. загал. серед. Освіти. – 2-ге вид., переробл. / О. Глазова. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2020. – 256 с.

 

Тема: Вступ. Повторення та узагальнення вивченого ( 7 год )

Довгострокова мета:

  • мати уявлення про поняття літературна мова, літературна норма;
  • сприймати дотримання норм української літературної мови як підтвердження духовного становлення й культурного рівня особистості;
  • мати уявлення про стилі мовлення;
  • розуміти правила вживання розділових знаків у вивчених синтаксичних конструкціях;
  • знати й називати вивчені частини мові з прикладами;
  • визначати належність слів до певних частин мови;
  • самостійно виправляти допущені помилки.

 

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Короткострокові завдання / мета

Методи оцінювання

Прогрес

1.

02.09

Літературна норма української мови.

Мати уявлення про літературну мову та літературну норму. З допомогою редагувати речення, у яких порушені літературні норми української мови.

Індивідуальна картка

 

2.

05.09

Розділові знаки в реченнях з однорідними членами.

Розуміти правила вживання розділових знаків у реченнях з однорідними членами, дотримуватись їх.

Індивідуальна картка

 

3.

07.09

Урок мовленнєвого розвитку № 1. Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль.

Мати уявлення про стилі мовлення. З допомогою визначати стиль мовлення певного тексту (уривку).

Робота за зразком

 

4.

09.09

Розділові знаки в реченнях зі звертаннями та вставними словами. Розділові знаки між частинами складного речення. Розділові знаки в реченнях з прямою мовою.

З допомогою розставляти розділові знаки в простих ускладнених, а також у складних реченнях відповідно до вивчених правил.

Робота в зошиті за словесною інструкцією

 

5.

14.09

Урок мовленнєвого розвитку №2. Складання діалогів. Діалог, який доповнює текст.

Складати діалог з 5-6 реплік самостійно або в парі.

Робота в парі

 

6.

16.09

Вивчені частини мови, їх правопис.

Знаходити у реченнях вивчені частини мови. Знати й називати їх.

Вибіркова робота

 

7.

19.09

Контрольна робота № 1. Вступ. Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого (тестування).

Самостійно виконувати тестування.

Тестові завдання

 

 

 

Тема: Дієслово ( 17 год )

Довгострокова мета:

  • знати значення дієслова, його морфологічні ознаки;
  • розуміти роль дієслів у мовленні;
  • знаходити дієслова в реченні;
  • правильно вимовляти й писати дієслова;

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Короткострокові завдання / мета

Методи оцінювання

Прогрес

8.

21.09

Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Форми дієслова.

Знати значення дієслова, розуміти його морфологічні ознаки. Мати уявлення про форми дієслова.

Індивідуальна картка

 

9.

23.09

Неозначена форма (інфінітив) та особові форми.

Мати уявлення про неозначену форму дієслова, знаходити такі дієслова в реченнях.

Індивідуальна картка

Вибіркова робота

 

10.

28.09

Урок мовленнєвого розвитку № 3. Складання і розігрування діалогів відповідно до ситуації з використанням особових дієслів.

Складати діалог, використовуючи особові дієслова

Складання діалогу

Робота за зразком

 

11.

30.09

Доконаний і недоконаний види дієслова.

Мати уявлення про доконані та недоконані дієслова. З допомогою розподіляти дієслова на два види.

Зразки робіт

Розподільна робота

 

12.

03.10

Урок мовленнєвого розвитку № 4. Стислий письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних подій.

Написати переказ частини тексту з допомогою навідних питань та наочності.

Індивідуальна картка

Переказ

 

13.

05.10

Часи дієслова. Теперішній час. Дієвідмінювання дієслів теперішнього часу.

Мати уявлення про часи дієслів. Визначати часи поданих дієслів.

Робота в зошиті

 

14.

07.10

Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі. Майбутній час. Дієвідмінювання дієслів майбутнього часу.

Мати уявлення про майбутній та минулий час дієслів.

Робота в зошиті

 

15.

12.10

Урок мовленнєвого розвитку № 5. Аналіз письмового переказу.

З допомогою робити аналіз написаного переказу

Аналіз переказу

 

16.

14.10

Контрольний переказ.

Написати контрольний переказ частини тексту за раніше підготовленим планом та навідними питаннями.

Переказ

 

17.

17.10

Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий).

Мати уявлення про способи дієслів. З допомогою визначати способи поданих дієслів.

Індивідуальна картка

 

18.

19.10

Урок мовленнєвого розвитку № 6. Складання пам’ятки (інструкції) «Безпечне користування Інтернетом» з використанням дієслів різних способових форм.

З допомогою скласти пам’ятку «Безпечне користування Інтернетом».

Індивідуальна картка

 

19.

21.10

Творення дієслів умовного й наказового способів. Безособові дієслова.

З допомогою утворювати дієслова умовного й наказового способів.

Інтерактивне завдання

 

20.

02.11

Безособові дієслова.

Мати уявлення про безособові дієслова, знаходити їх у реченнях.

Індивідуальна картка

 

21.

04.11

Урок мовленнєвого розвитку № 7. Складання діалогів із використанням безособових дієслів.

З допомогою скласти діалог, використовуючи безособові дієслова.

Діалог

 

22.

07.11

Способи творення дієслів.

Мати уявлення про способи творення дієслів. З допомогою утворювати нові дієслова різними способами.

Робота за зразком

 

23.

09.11

Не з дієсловами.

Розуміти правила вживання частки не з дієсловами. Намагатися їх дотримуватися.

Розподільна робота

 

24.

11.11

Контрольна робота №2. Дієслово (тестування).

Виконувати тестування самостійно.

Тестові завдання

 

 

Тема: Дієприкметник ( 15 год )

Довгострокова мета:

  • розуміти значення дієприкметника,  його морфологічні ознаки, синтаксичну роль;
  • розуміти значення дієприкметника в мовленні;
  • правильно записувати дієприкметники з вивченими орфограмами;
  • з допомогою відрізняти дієприкметник від прикметника;
  • мати уявлення про дієприкметниковий зворот;
  • мати уявлення про безособові форми на -но, -то.

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Короткострокові завдання / мета

Методи оцінювання

Прогрес

25.

16.11

Дієприкметник як особлива форма дієслова: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Мати уявлення про дієприкметник, його значення, морфологічні ознаки та синтаксичну роль.

Індивідуальна робота

 

26.

18.11

Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з дієприкметниковими зворотами.

Мати уявлення про дієприкметниковий зворот, з допомогою знаходити його в реченнях.

Вибірковий диктант

 

27.

21.11

Урок мовленнєвого розвитку№ 8. Складання й розігрування діалогів відповідно до ситуації, пов’язаної з характеристикою людей, з використанням дієприкметників.

Самостійно складати діалог відповідно до ситуації ( за потреби користуватися пам’яткою ).

Діалог

 

28.

23.11

Урок мовленнєвого розвитку № 9. Особливості будови опису зовнішності людини.

З допомогою написати опис зовнішності людини з опорою на наочність.

Індивідуальна картка

 

29.

25.11

Відмінювання дієприкметників.

Знати відмінки, уміти з допомогою провідміняти подані дієприкметники.

Робота в зошиті

 

30.

30.11

Активні і пасивні дієприкметники. Творення їх.

З допомогою розрізняти активні та пасивні дієприкметники. Розподіляти дієприкметники на активні та пасивні ( з допомогою ).

Розподільна робота

 

31.

02.12

Урок розвитку мовлення № 10. Читання мовчки й переказування тексту, що містить дієприкметники, з’ясування їхньої ролі в мовленні.

Самостійно читати й переказувати текст за навідними питаннями.

Читання мовчки

 

32.

05.12

Контрольний диктант.

Самостійно написати диктант, намагаючись дотримуватися орфографічних та пунктуаційних правил.

Диктант

 

33.

07.12

Творення й відмінювання активних і пасивних дієприкметників теперішнього й минулого часу.

З допомогою відміняти активні та пасивні дієприкметники теперішнього й минулого часу.

Індивідуальна картка

 

34.

09.12

Безособові дієслівні форми на -но, -то.

Мати уявлення про безособові дієслівні форми на -но, -то.

Робота в зошиті

Зразки робіт

 

35.

14.12

Урок розвитку мовлення № 11. Ділові папери. Складання звіту про виконану роботу з використанням безособових дієслів на -но, -то.

З допомогою складати звіт про виконану роботу, використовуючи безособові дієслова на -но, -то.

Індивідуальне завдання

 

36.

16.12

Правопис суфіксів дієприкметників -н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження.

Мати уявлення про правопис суфіксів дієприкметників -н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження.

Робота в зошиті

 

37.

19.12

Не з дієприкметниками.

Розуміти правила вживання частки не з дієприкметниками.

Розподільна робота

Стандартні тести

 

38.

21.12

Урок мовленнєвого розвитку № 12. Створення інформаційного повідомлення для шкільного веб-сайта з використанням дієприкметників про вдало організовану екскурсію (відвідану виставку, омріяну подорож).

З допомогою створити в зошиті інформаційне повідомлення про подорож в іншу країну.

Індивідуальна картка

 

39.

23.12

Контрольна робота № 3. Дієприкметник (тестування).

Самостійно виконувати тестові завдання.

Тестові завдання.

 

 

 

Умовні позначки:

О- учень оволодів уміннями, досяг поставленої мети;

СП- спостерігається суттєвий прогрес;

НП –спостерігається незначний прогрес;

ПН –прогресу в досягненні конкретної мети немає.

 

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні листки

Тестові завдання

Стандартні тести тощо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мазурик Лариса Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Інкл
Додано
1 жовтня 2022
Переглядів
7724
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку