Навчальний предмет: Англійська мова
Вчитель: Шевчук В. І. 2 клас
Зміст |
Цілі навчання |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік |
|
Знову до школи.
|
|
1.Діагностика рівня засвоєння навчального матеріалу.
2.Контроль якості засвоєння матеріалу.
3.Вибір прийомів і методів додаткової роботи у тому випадку,коли учень не засвоїв навчального матеріалу.
4.Вибір методики, яка забезпечує подолання прогалин у знаннях і в досвіді учня.
5.Зацікавити учня у вивченні предмета шляхом малювання , слухання пісень, руханок, ігор.
|
|
|
Шкільний рюкзак Згадаємо алфавіт Що за літера? Звуки В зоопарку Моя кімната Зовнішність Транспорт Спортивний клуб Улюблена тварина
Природа. Погода
Харчування.
Парк розваг На пляжі |
А-Z
називати та впізнавати слова на слух
домашні улюбленці
називати та впізнавати слова на слух
що ти робиш? |
|||
|
Довготривалі: З кожної теми учень має впізнавати на слух основні лексичні одиниці . Короткотривалі: Спочатку за допомогою вчителя, Писати у друкованому зошиті літери англійського алфавіту або обводити . |
|
|
|
Навчальний предмет Англійська мова
Зміст |
Цілі навчання |
Педагогічні технології спрямованні на досягнення мети |
Оцінювання знань ,які засвоїв учень за рік / півріччя |
Я, моя сім’я та друзі.
Одяг.
Харчування.
Відпочинок і дозвілля. |
Довготривалі: з кожної теми учень має впізнавати на слух основні лексичні одиниці.
Короткотривалі: спочатку за допомогою вчителя, а згодом самостійно вимовляти слова; переписувати з друкованого тексту мінімум 4-5 слів з кожної теми. |
1.Діагностика рівня засвоєння навчального матеріалу (тестування ) 2.Контроль якості засвоєння матеріалу . 3.Вибір прийомів і методів додаткової роботи у тому випадку , коли учень не засвоїв навчального матеріалу . 4.Вибір методики , яка забезпечує подолання прогалин у знаннях і в досвіді учня |
|