Модифікована програма англійської мови 2 клас

Про матеріал
Індивідальний календарно-тематичний план для модифікованої програми. Англійська мова по підручнику * Quick mind * .
Перегляд файлу

Навчальний предмет: Англійська мова

Вчитель:  Шевчук В. І.                                      2 клас

Зміст

 Цілі навчання

Педагогічні технології,

спрямовані на досягнення

мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за півріччя/рік

Знову до школи.

 

 

1.Діагностика рівня засвоєння навчального матеріалу.

 

2.Контроль якості засвоєння матеріалу.

 

3.Вибір прийомів і методів додаткової роботи у тому випадку,коли учень не засвоїв навчального матеріалу.

 

4.Вибір методики, яка забезпечує подолання прогалин у знаннях і в досвіді учня.

 

5.Зацікавити учня у вивченні предмета шляхом малювання , слухання пісень, руханок,

ігор.

 

 

Шкільний рюкзак

Згадаємо алфавіт

 Що за літера?

Звуки

В зоопарку

Моя кімната

Зовнішність

Транспорт

Спортивний клуб

Улюблена тварина

 

Природа.

Погода

 

Харчування.

 

Парк розваг

На пляжі

 

 А-Z

     

             

називати та впізнавати слова на слух

 

 

 

домашні улюбленці

 

 

називати та впізнавати слова на слух

 

 

що ти робиш?

 

Довготривалі:

З кожної теми учень має впізнавати на слух основні  лексичні одиниці .

Короткотривалі:

Спочатку за допомогою вчителя,

Писати у друкованому зошиті літери англійського алфавіту або обводити .

 

 


 

 

 

 

Навчальний предмет      Англійська мова

 

Зміст

Цілі навчання

Педагогічні технології спрямованні на досягнення мети

Оцінювання знань ,які засвоїв учень за рік / півріччя

Я, моя сім’я та друзі.

 

Одяг.

 

Харчування.

 

Відпочинок і дозвілля.

Довготривалі: з  кожної теми учень має впізнавати на слух основні лексичні одиниці.

 

Короткотривалі:

спочатку за допомогою вчителя, а згодом самостійно вимовляти слова;

переписувати з друкованого тексту мінімум 4-5 слів з кожної теми.

1.Діагностика рівня засвоєння навчального матеріалу (тестування )             2.Контроль якості засвоєння матеріалу .

3.Вибір прийомів і методів додаткової роботи у тому випадку , коли учень не засвоїв навчального матеріалу .                4.Вибір методики , яка забезпечує подолання прогалин  у знаннях і в досвіді учня

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Інкл
Додано
26 січня 2023
Переглядів
2437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку